×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برنج زعفرانی

برنج زعفرانی یک پیش غذای خوشمزه است که می توانید آن را در حدود ۳۰ دقیقه هم بزنید اما باید گفت که ته دیگ مرغ زعفرانی بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد و بسیار پر طرفدار است. با پیاز خرد شده، سیر، برنج باسماتی، آب مرغ و کمی زعفران درست می شود همچنین می توان جعفری تازه را در بالا اضافه کنیم تا ظاهری تازه داشته باشیم و برنج زعفرانی بخشی از غذاهای بسیاری از کشورها از جمله، اما نه محدود به اسپانیا، هند، پاکستان، ترکیه و ایران است. زعفران یک ادویه است و اگر تا به حال آن را خرید کرده باشید، می دانید که یک ادویه گران قیمت است و همچنین ته دیگ زعفرانی یکی از لذیذ ترین غذاهایی است که می شود با زعفران درست نمود. اگر آن را چشیده باشید، می دانید که چقدر می تواند خوشمزه باشد و گاهی برای خرد کردن زعفران و استخراج طعم بیشتر از هاون استفاده می شود و دستور پخت برنج زعفرانی ما بسیار ساده است اما با این حال، در غذاهای مختلف در سراسر جهان، افزودنیهایی به برنج زعفرانی اولیه پیدا خواهید کرد.

C:\Users\AMIN\Desktop\113.jpg

برنج طارم

نرخ سالانه برنج در ایران ایران در سال جاری حدود ۳/۲ میلیون دلار صادرات برنج طارم داشته که بیشتر آن به هفت کشور بوده؛ اما افزایش قیمت برنج ایرانی در سال جاری در هر ماه ادامه داشته است. گزارش رسمی مرکز آمار ایران از رشد بیش از ۶۷ درصدی آن خبر داده و نرخ بازار به کیلویی ۹۰ هزار تومان رسیده که شایان ذکر است به دلیل خشکسالی، تولید برنج نیز در کشور کاهش پیدا کرده است. حق کشت برنج در کدام شهر ها است؟ این محصول تنها در دو استان شمالی حق کشت دارد. بسته بندی اصولی کالا برای برنج صادراتی یکی دیگر از مراحلی که در صادرات برنج باید دقت کنید، بسته بندی اصولی آن است. بسته بندی کالا را باید بر اساس سفارش مشتری خودتان انجام بدهید که این مرحله اهمیت زیادی دارد و باید با کیفیت انجام شود. اگر این مرحله خوب انجام شود، سفارش های بیشتری خواهید داشت.

C:\Users\AMIN\Desktop\114.jpg

برنج قهوه ای گلستان

بهتر است بدانید که برنج قهوه ای گلستان قادر است که بسیاری از کمبود های بدن ما را تامین کند و برنج قهوه ای گلستان به همین منظور تهیه شده است. برای این که این منظور را بهتر درک کنیم ابتدا به سراغ تعریف خود برنج قهوه ای طارم می رویم و این که اصلا برنج قهوه ای چیست. برنج قهوه ای همان برنج سفید است و زمان و مراحل برداشت و تهیه ی آن نیز مانند برنج سفید می باشد و در شالیزار ها به وجود می آید و شالی کارها پس از برداشت برنج آن ها را شالی کوبی می کنند تا پوسته روی برنج را بگیرند و برنج سفید به دست بیاید. اما برای تهیه ی برنج قهوه ای دیگر برنج به مرحله ی شالی کوبی نمی رود و همراه با همان پوسته اش حرارت می بیند تا تمام مواد مغذی موجود در آن در طول این پروسه جذب دانه های برنج شود و ارزش غذایی آن را هر چه بیش تر بالا ببرد.

C:\Users\AMIN\Desktop\118.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.