سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41331 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با کدام کسب و کار کم خرج توانستم به ثروت زیاد برسم
    17 آبان 1401 - 23:43
    شناسه : 210267
    0

    در بازار امروزی که بیشتر افراد با کساد کسب و کار شان روبه رو هستند اما برخی افراد توانسته اند با کمک برخی محصولات زود بازده مثل پسته دریایی خشک، پسته رفسنجانی و پسته فندقی به سود هایی کلان برسند، مثلا بنده که تا چندی پیش از ثروت کمی برخوردار بودم امروز با این محصولات به سرمایه ای بسیار دست یافته ام.

    پ
    پ

    در بازار امروزی که بیشتر افراد با کساد کسب و کار شان روبه رو هستند اما برخی افراد توانسته اند با کمک برخی محصولات زود بازده مثل پسته دریایی خشک، پسته رفسنجانی و پسته فندقی به سود هایی کلان برسند، مثلا بنده که تا چندی پیش از ثروت کمی برخوردار بودم امروز با این محصولات به سرمایه ای بسیار دست یافته ام.

    شما را با این محصول ویژه در ادامه مطالب آشنا خواهم ساخت.

    پسته دریایی خشک

    بدانید که با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع پسته دریایی خشک به کشورهای اروپایی صادر می شوند؛ کشورهایی که اکثر جامعه آن را افراد کم درآمد تشکیل می دهند، کیفیتهای متفاوتی از پسته را وارد می کنند. استاندارهای صادرات پسته در کشور هدف باید به استانداردهای صادرات پسته در کشور مقصد نیز توجه کنید؛ صادرات به کشوری مثل آلمان که به شدت روی آفلاتوکسین پسته توجه دارد، باید با در نظر گرفتن میزان این ماده در پسته باشد؛ استانداردهای غذایی کشورهای مقصد به شدت بر روی صادرات این محصول اثر گذار هستند.

    کیفیت بسته بندی پسته ای که برای صادرات تأمین می شود، طبیعتاً از بالا ترین کیفیت برخوردار است؛ اما توجه به کیفیت بسته بندی نیز بسیار مهم است؛ بسته بندی باید به گونه ای باشد که در زمان ارسال و حمل کالا مقاوم باشد، کیفیت محصول را کاهش ندهد و به هیچ عنوان محتویات آن دچار آسیب نشود. تاییدیه و مجوزهای بهداشتی استاد اصلانی اظهار داشت: اخذ تاییدیه و مجوزهای بهداشتی بسیار مهم است و علاوه بر این باید اطلاعات اساسی و اصلی مثل اطلاعات شرکت روی محصول درج شده باشد.

    word image 210267 1 - با کدام کسب و کار کم خرج توانستم به ثروت زیاد برسم -

    پسته صادراتی رفسنجان

    یکی از معروف ترین خشکبار ایرانی خلال پسته صادراتی رفسنجان است که در همه جای جهان شناخته شده می باشد و نمونه های مختلف این محصول با قیمت و کیفیت متفاوتی عرضه می شود که بیشترین فروش آن در شهرهای استان کرمان انجام می شود و هر خانواده ای با سفر به این شهرها محال است که از سوغاتیهای آنجا که یکی از این موارد پسته است تهیه نکند. با توجه به خواص فراوانی که پسته دارد و همچنین نحوه کاشت و برداشت آن و همچنین دشواری در چیدن این میوه قیمت آن با لا می باشد و هم به صورت خوراکی در بین مردم مصرف می شود و هم در مواد خوراکی و شیرینی جات استفاده می شود. علاوه بر طعم خاص و محبوب پسته خواص بی نظیر آن دلیل دیگری بوده که افراد اقدام به خرید و تهیه آن می کنند و مصرف پسته برای افراد دیابتی سبب تنظیم قند خون شده و علاوه بر آن عروق خونی را از رسوبات چربی و گرفتگیها و نارساییها حفظ می کند و چربیهای اشباع را از رگها خارج می کند و نقش مهمی در سلامت قلب و عروق دارد.

    word image 210267 2 - با کدام کسب و کار کم خرج توانستم به ثروت زیاد برسم -

    پسته فندقی

    یک عضو پرخاصیت و خوشمزه در خشکبار پسته فندقی است و پسته فندقی یکی از انواع پسته ها است که بسته بندی آن به صورت عمده و فله در بازار به فروش می رسد و برای خرید ارزان پسته ی فندقی می توانید مشخصات آن را در ادامه مطلب مطالعه کنید تا از خواص انواع پسته با خبر شوید.

    از انواع پسته می توان به پسته ی احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته کله قوچی و پسته جنگلی اشاره کرد که خواص بسیاری از جمله تقویت نیروی جنسی، تقویت مغز و حافظه، آرامش قلب، آرامش اعصاب، تقویت معده، درمان اسهال، تسکین سرفه و باز کننده ی مجاری کبد دارد که برای دانش آموزان، ورزشکاران و زنان باردار و شیرده مصرف آن بسیار توصیه می شود.

    پسته فواید بسیاری دارد که می توان به رفع کم خونی اشاره کرد و به افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می شود. پسته برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است و به باز شدن مجاری کبدی کمک می کند و همچنین اگر دچار اسهال خونی شده اید مصرف پسته به شما توصیه می شود.

    word image 210267 3 - با کدام کسب و کار کم خرج توانستم به ثروت زیاد برسم -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.