×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

زیتون پرورده دلفین

به دو صورت خانگی و صنعتی با زیتون پرورده دلفین و مواد دیگر زیتون پرورده حلبی را تولید می کنند برای تهیه زیتون پرورده ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل یک قاشق غذاخوری رب انار، یک کیلو گرم زیتون، دانه انار نصف پیمانه، نصف استکان آب انار، ۳۰۰ گرم مغز گردو، ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون، گلپر به میزان لازم، نمک به میزان لازم، سبزی معطر به مقدار لازم، ۱ بوته سیر رنده شده می شوند باید تهیه گردند.

برای تهیه زیتون پرورده، اگر زیتونی که استفاده می کنید، شور است باید شوری آن را بگیرید برای این منظور باید زیتونها را داخل آب خیس کنید تا نمک آن گرفته شود در مرحله دوم باید هسته زیتونها را جدا کنید سپس مغز گردو، رب انار ترش و شیرین یا رب انار ترش و دانه های انار را با زیتونها ترکیب نمایید.

word image 210437 1 - چگونه با شجاعت در سرزمین موفقیت گام نهادم -

زیتون

برای تهیه ز یتون پرورده با سس سفید خوشمزه ابتدا زیتون را اگر درسته است بشکنید اگر هم دوست دارید می توانید زیتون ها را به صورت کامل درست کنید تنها باید هسته آن را حتما خارج کنید و یک شب در آب خیس بخورد تا تلخی آن گرفته شود.

حالا گردو را خرد کرده و آسیاب کنیدو در ظرف بریزید،در ادامه رب انار ملس و سبزی چوچاق و یا نعناع خشک را به مخلوط اضافه کرده و مخلوط کنید سپس روغن زیتون و آب انار را با هم مخلوط کنید و در ظرف دیگر سیرها را نیز رنده کرده و به مواد اضافه کنید حتی میتوانید بسته به نوع ذائقه خود از پیاز نیز استفاده کنید.

word image 210437 2 - چگونه با شجاعت در سرزمین موفقیت گام نهادم -

زیتون پرورده

طرز تهیه زیتون پرورده خانگی را برای شما عزیزان بیان کردیم در این بخش بیش تر در مورد خواص استفاده از زیتون و زیتون پرورده می پردازیم و قصد داریم تا شما عزیزان را برای استفاده از آن ترغیب کنیم. زیتون دارای خواص بسیار زیادی است که می تواند برای دستگاه گوارش مفید باشد و باعث شفاف شدن پوست صورت شود زیتون و روغن زیتون می تواند از پوست در برابر آفتاب محافظت خوبی از خود نشان دهد و از سوختن در برابر نور مستقیم خورشید جلوگیری نماید. برای استفاده از زیتون بهتر است در مقدار کم و در کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار بگیرد زیتون دارای فیبر بسیار زیادی است و می تواند برای افرادی که دارای رژیم غذایی برای کاهش وزن هستند.

زیتون و زیتون پرورده را می توانید در کنار غذاهای محلی خود استفاده نمایید مخصوصا در کنار ماهی و باقالی قاتوق بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد.

word image 210437 3 - چگونه با شجاعت در سرزمین موفقیت گام نهادم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.