×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

زیتون پرورده ایران کوک

محصولات بسته بندی شده زیتون پرورده ایران کوک به عنوان یک میوه بهشتی از قدیم الایام مورد مصرف علاقه مندان قرار گرفته است و زمان قدمت آن به یونان باستان برمی گردد و این محصول با مواد مقوی و پرخاصیتی که دارد در سطح زیادی از مناطق کشور ایران هم چون لاهیجان، طارم، رودبار و منجیل و غیره تولید می شود.

از این رو برای استفاده از این محصول به صورت مداوم، بالا بردن ماندگاری همچنین برای بسته بندی بی نظیر زیتون پرورده از دستگاه های مختلف و تجهیزات بسته بندی استفاده می شود.

گروه صنعتی سیمرکو خط تولید کنسرو زیتون پرورده را در ظرفیت و بهره‌برداری‌ مختلفی طراحی و ارائه می‌کند همچنین خط تولید کنسرو، بسته به نوع بهره برداری و نحوه بسته بندی شامل بخش تاسیسات، آماده سازی، تولیدو بسته بندی می‌باشد.

word image 210459 1 - چگونه در مسیر موفقیت به سرعت پیش رفتم -

زیتون پرورده

برای تهیه زیتون پرورده گیلانی ابتدا باید زیتون پرورده مرغوب و شیرین را جداسازی کرد و هسته آنها را گرفت برای گرفتن هسته زیتون دستگاههای مخصوص جهت این کار وجود دارد به صورتی که دارای یک فنر و ضامن می باشد که در وسط این ابزار هسته میوه زیتون قرار داده می شود.

با فشار مکانیکی هسته آن از میوه جدا شده، هسته گیر زیتون هم می تواند به روش دستی انجام شود و هم می‌تواند توسط ماشینهای مکانیکی مخصوص هسته گیری صحیح و به انجام برسد بعد از هسته گیری کامل و صحیح زیتونها می توان مواد افزودنی برای خوشمزه تر شدن به زیتون پرورده اضافه کرد.

word image 210459 2 - چگونه در مسیر موفقیت به سرعت پیش رفتم -

زیتون پرورده دلفین

برای تهیه زیتون پرورده دلفین باید به یک سری نکات طلایی توجه کنید، اولین نکته این است، که اگر زیتون تلخ باشد برای گرفتن تلخی زیتون باید آن را چند ساعتی در آب خیس کنید برای این که زیتون پرورده رنگ روشن تری بگیرد می توانید.

گردوی بیشتری به آن اضافه کنید و اگر می خواهید زیتون پرورده رنگ تیره تری بگیرد، می توانید به آن رب انار بیشتری اضافه نمایید زیتونی که برای تهیه زیتون پرورده استفاده می شود، باید بدون هسته، سبز و ریز باش.
برای تهیه زیتون پرورده باید از زیتون تازه استفاده شود، برای تشخیص زیتون تازه باید آن را میل کنید. توجه نمایید که زیتون زیاد سفت و شل نشود و قبل از هسته گیری زیتون باید آن را بشویید،

word image 210459 3 - چگونه در مسیر موفقیت به سرعت پیش رفتم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.