شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه موفقیت در کسب و کار به کار آفرینی برسیم
    18 آبان 1401 - 19:07
    شناسه : 210463
    0

    هر فردی در جهان به یک تعریف شبه فلسفی از موفقیت رسیده است که خط و مسیر حرکت زندگی فرد نشان دهنده واو را به سوی هدف اش نزدیک می کند، برای موفق شدن و انتخاب محصول پیشنهاد ما این است که در حوزه أنواع درب فعالیت خود را آغاز کنید.

    پ
    پ

    درب ضد سرقت ترک

    یکی از خصوصیاتی که موجب محبوبیت درب ضد سرقت ترک فلزی در مقایسه با دربهای دیگر شده است استفاده از چند نمونه قفل در بخشهای مختلف آن می باشد که این ویژگی در دربهایی که از جنس چوب می باشند وجود ندارد همچنین دربهای ضد سرقت فلزی در برابر هر گونه صدا، حرارت و هرگونه تغییرات دمایی کاملا مقاوم می باشند و ساختار فیزیکی خود را حفظ می نمایند.

    برخی از افراد مقاومت بیشتر دربهای فلزی را ترجیح می دهند و از طرفی دوست دارند از زیبایی دربهای چوبی نیز بهره مند گردند بدین ترتیب می توانند با استفاده از فرفوژه ها طراحی منحصر به فردی در انواع دربهای ضد سرقت ایجاد نمایند همچنین برای تولید دربهای ضد سرقت فلزی باید استانداردهای لازم رعایت گردد.امروزه با توجه به گسترش صنایع ارتباطی می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام به خرید کرد و در زمان صرفه جویی نمود.

    هم چنین از طریق این سایت ها می توان اطلاعاتی را هم در مورد انواع این درب ها و نحوه استفاده آن در مکان های مختلف آشنا شد. کارخانه تولید درب آسانسور یکی از بزرگ ترین کارخانه ها در صادرات این محصول می باشد که توانسته بازار های داخلی بازارهای خارجی را در اختیار بگیرد و در این عرصه موفقیت های زیادی کسب کند و باعث سربلندی ایران و تولید ملی شود و افتخار آفرین باشد.

    word image 210463 1 - چگونه موفقیت در کسب و کار به کار آفرینی برسیم -

    درب ضد سرقت ارزان

    در میان تمام لوازمی که برای جلوگیری از حوادث استفاده شده درب ضد سرقت ارزان ورودی امنیتی دارای نمونه های مختلفی بوده که نمونه ضد سرقت ارزان و ضد حریق آن بسیار پر طرفدار می باشد و همچنین قیمتهای متفاوتی دارد.

    این درب در برابر ورود دزد، آتش سوزی و صدا بسیار مقاوم بوده و همچنین از جذب رطوبت و سرما جلوگیری کرده که بسیار مورد پسند افراد مختلف می باشد.

    اجزا و قطعات مورد استفاده در این دربها بسیار مهم بوده و همواره نمونه های جدید تر و مدرن تر آن برای نصب بر روی این دربها تولید شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

    برخی از قفلهای این دربها از نوع قفل رمزدار دارای آلارم بوده و به محض ورود کلید یا اثر انگشت اشتباهی برای صاحب منزل پیام هشدار می فرستد یا تماس بر قرار می کند که بسیار برای امنیت این مدل مناسب می باشد و البته از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

    word image 210463 2 - چگونه موفقیت در کسب و کار به کار آفرینی برسیم -

    درب ضد سرقت ایرانی

    چوب به دلیل زیبایی و طرفداری که دارد همیشه پرکاربرد بوده و برای انواع محصولات درب ضد سرقت ایرانی به کار می رود و همچنین دربهای ضد سرقت را با چوب گردو می سازند که دارای ضخامت، استاندارد و باکیفیت می باشند و زیبایی خاصی دارند.

    دربهایی که با چوب گردو ساخته می شوند در آنها از پشم سنگ به کار رفته است که در برابر آتش سوزی و زلزله و هچنین در برابر صدا، رطوبت و حرارت بسیار مقاوم هستند که باعث شده آسیب کمتری ببینند.

    ویژگی این دربها، قفل و دستگیره و چهارچوبی که روی آنها نصب می شود می باشد که هر چه ویژگی این دربها بیشتر و مقاومت و ضخامت بالاتری داشته باشند امنیت آن خانه را تضمین می کنند.

    word image 210463 3 - چگونه موفقیت در کسب و کار به کار آفرینی برسیم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.