شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بصورت غیرحضوری پولدار شوید
    21 آبان 1401 - 15:36
    شناسه : 210670
    0

    برای شروع یک کسب و کار باید یک ایده داشته باشید و به سراغ کسانی بروید که در این زمینه یا زمینه‌های مشابه، فعالیت می‌کنند که ما نیز می توانیم شما را در فروش کالاهای پزشکی مانند اتوسکوپ و افتالموسکوپ کمک کرده تا با معامله آنها به سود مناسبی دست یابید.

    پ
    پ

    افتالموسکوپ مستقیم

    افتالموسکوپ مستقیم یکی از تجهیزات پزشکی است که وسیله ای است بسیار کاربردی بوده و افتالموسکوپ دستگاهی است که بر روی آن یک چراغ کوچک طراحی شده است که نور را توسط آن به چشم می تابانند و سپس به مشاهده ی ته چشم و عروق شبکیه و غیره می پردازند.

    افتالموسکوپ در طی سالیان سال دچار تغییراتی شده است و سه نوع مختلف از آن تولید شده اند که افتالموسکوپ مستقیم یکی از پراستفاده ترین انواع این دستگاه ها است. اگرچه این دستگاه کوچک است اما وجود آن برای یک مطب بسیار ضروری است تا پزشک بتواند چشم ها را یک ارزیابی اولیه نماید و ریسک های خطر احتمالی را تأیید یا رد نماید.

    افتالموسکوپ ها معمولاً با باتری های قلمی کار می کنند که باید به این نکته دقت داشته باشید تا از باتری هایی با کیفیت در آن ها استفاده کنید و همیشه کنترل نمایید که باتری ها پر باشند و دستگاه کار کند تا در موارد اورژانسی به مشکل برنخورید همچنین جهت اطمینان خاطر بهتر است چند عدد باتری ذخیره نیز داشته باشید.

    word image 210670 1 - بصورت غیرحضوری پولدار شوید -

    افتالموسکوپ دیجیتال

    قطعا تا به امروز برای معاینه گوشهای خود به پزشک مراجعه کرده اید و به وسیله افتالموسکوپ دیجیتال مورد معاینه قرار گرفته اید که این محصولات علیرغم این که قیمت آنها با معتبر شدن برند افزایش پیدا می کند.

    اما این امر نباید مانع خرید محصولات برندهای معتبر شود و اولویت افراد برای خرید محصولات دیجیتال باید کیفیت آنها باشد زیرا در حال حاضر محصولات بی کیفیت در بازار موجود است که با خرید آنها ممکن است پارامترها و اعداد نادرستی به دست پزشکان برسد و باعث تصمیم گیری اشتباه آنها شود.

    سری دیگر افتالموسکوپها نوع غیر مستقیم آن است این محصول امکان بررسی چشم در سطح بیشتری را برای پزشک مهیا می کند، در ساخت این دستگاه ها دو قسمت جدا از یکدیگر وجود دارد.

    که شامل یک عدسی کوچک و یک پیشانی بند مجهز به منبع نور است در چنین دستگاهی امکان استفاده از هر دو دست پزشک برای بررسی دقیق تر سوژه ها وجود دارد، البته سری های بیشتری از این دو محصول نیز وجود دارد اما دسته بندی کلی به صورتی است که گفته شد.

    word image 210670 2 - بصورت غیرحضوری پولدار شوید -

    اتوسکوپ دیجیتال

    دستگاه اتوسکوپ دیجیتال نقش مهمی در تشخیص بیماریهای گوش مانند اوتیت دارد که دستگاه پزشکی که به وسیله آن مشکلات گوش بررسی می شود اتوسکوپ می باشد خرید اتوسکوپ دست دوم پزشکی و دندانپزشکی همیشه بازار گرمی دارد و این به دلیل مزیتهای این دستگاه می باشد با لیست قیمت می توانید آن را به صورت آنلاین تهیه کنید.

    برای بررسی ساختار گوش خارجی و میانی از دستگاه اتوسکوپ استفاده می شود به همین دلیل خرید اتوسکوپ گوش دست دوم به عنوان یک از تجهیزات مهم پزشکی در صورت نداشتن بودجه کافی برای تهیه اتوسکوپ نو امری مهم و ضروری می باشد.

    در حین معاینه پزشکی معمولی برای تشخیص بیماری ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از دستگاه اتوسکوپ استفاده می کنند علاوه بر این برای شناسایی علائم بیماریهای گوش از این دستگاه استفاده می گردد.

    اتوسکوپ باعث دید بهتر پرده گوش ( پرده صماخ ) و کانال گوش می شود اتوسکوپ وسیله مفیدی برای تشخیص هر گونه بیماری که بر پرده گوش یا بر غشای تمپان تاثیر گذار می باشد، سوراخ شدن، تیمپانو اسکلروز و التهاب گوش داخلی ناشی از عفونت باکتریایی می باشد.

    word image 210670 3 - بصورت غیرحضوری پولدار شوید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.