×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سالاری - هفته قوه قضاییه، نشانگر اهمیت جایگاه ارزشمند عدالت گستران حوزه قضاوت است -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که به‌عنوان هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده، نشانگر اهمیت جایگاه ارزشمند عدالت گستران دستگاه قضا است؛ دستگاهی که با پیشگیری از وقوع جرم، در حوزه قضایی، امور بین‌الملل و سایر حوزه‌ها توانسته از حقوق مردم، نظام و تمامیت ارضی کشور حفاظت و صیانت کند.
دستگاه قضایی و ارکان آن، نقش محوری در برقراری و اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم در جوامع امروزی دارد و تقدیم شهدای گران‌قدری همچون شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش گواهی بر این مدعاست.
رافت اسلامی و پاسخ‌گویی دستگاه قضایی متناسب با  نیاز جامعه در هر زمان، یکی از نقاط برجسته قوه عدلیه به شمار می‌رود.
در این راستا،  همراهی و همدلی مجموعه دادگستری کل استان گیلان به ویژه  در ایام بحران همه‌گیری کرونا، با  مسوولان و کارکنان پرتلاش بهداشت و درمان استان ستودنی بوده و  مایه دلگرمی و انگیزه‌ای برای تلاش مضاعف در جهت حفظ و ارتقای سطح سلامت استان است.

در پی حمایت‌های همه‌جانبه دستگاه قضا، دادگستری گیلان و دادستانی استان از کادر سلامت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان توانست بسیاری از چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذارد و با این تعامل و همگرایی کم‌نظیر، مقابله با ویروس منحوس کرونا  امکان پذیر خواهد بود.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه، فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را به تلاشگران مستحکم، مقتدر و مردمی دستگاه قضا به‌ویژه مجموعه دادگستری استان گیلان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای همگان، سلامتی و بهروزی آرزومندم.

دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.