چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر دریافت دزهای یادآور واکسن کووید-19 توسط مردم استان تاکید کرد
    25 تیر 1401 - 23:49
    شناسه : 211022
    0

    معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه باران ضمن تاکید بر دریافت دزهای یادآور واکسن کووید-19، همکاری بیش از پیش مردم را برای پیشگیری از شیوع بیشتر سویه جدید بیماری کرونا، خواستار شد.

    پ
    پ

    IMG 3638 - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر دریافت دزهای یادآور واکسن کووید-19 توسط مردم استان تاکید کرد -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر اسماعیل نورصالحی – معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در برنامه تلویزیونی « خانه مهر» شبکه استانی باران، با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون کووید-19 در کنترل این بیماری اظهار داشت : با تکمیل دزهای واکسن کووید-19 شدت ابتلا به بیماری در سویه جدید کاهش می یابد و ایمنی بیشتری در جامعه ایجاد می شود.

    وی ضمن ترغیب هر چه بیشتر مردم برای دریافت دزهای یادآور (سوم و چهارم) واکسن کووید-19 ، تصریح کرد : مطمئنا با دریافت دزهای یادآور واکسن کووید-19 و رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک در مراکز پرازدحام و قرنطینه خانگی در صورت ابتلا به بیماری، می توانیم همه با هم شرایط استان را به سمت ایمنی بیشتر در مقابل سویه جدید بیماری کرونا هدایت کنیم.

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام اینکه تمامی مراکز بهداشتی سراسر استان در حال ارائه واکسن کووید-19 به مردم و مسافران هستند، گفت : تمامی گروه های سنی بالای 18 سال که تاکنون دو دز واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند می توانند برای دریافت دز سوم واکسن اقدام کرده و تمامی گروه های سنی بالای 18 سال که سه دز واکسن را تاکنون دریافت کرده اند با گذشت 4 تا 6 ماه از آخرین تزریق، می توانند دز چهارم واکسن کووید را تزریق کنند.

    دکتر نورصالحی، یاد آور شد: در صورتی که با همکاری مردم استان تکمیل دزهای واکسن کووید-19 برای جمعیت بالای 18 سال استان به سرعت رقم بخورد، مطمئنا از میزان شیوع بیماری به شدت کاسته می شود.

    وی در پایان با تاکید بر استفاده از ماسک در مراکز شلوغ و پرجمعیت، گفت: استفاده از ماسک در پاساژها، مراکز خرید، بانک ها، کنسرت های موسیقی و حتی خیابان های شلوغ و پرتردد که فاصله افراد با یکدیگر بسیار کم است، ضرورت دارد و می تواند در پیشگیری از ابتلا بسیار تاثیرگذار باشد./ص

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.