جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در گیلان از پروژه های آماده افتتاح مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت
    30 مرداد 1401 - 1:04
    شناسه : 211091
    0

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پروژه های آماده افتتاح مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت بازدید کرد.

    پ
    پ

    87778887 1 - بازدید نماینده ولی‌فقیه در گیلان از پروژه های آماده افتتاح مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، آیت‌الله رسول فلاحتی – نماینده ولی‌فقیه در گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، ظهر امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت، از بخش‌های مختلف این مرکز به‌ویژه طرح‌های در دست احداث این مرکز، بازدید کرد.

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت با حضور در مرکز آموزشی و درمانی پورسینا، از بخش های ICU ، اورژانس و ICU جنرال اعصاب این مرکز آموزشی درمانی بازدید و با کادر درمان این مرکز نیز گفت‌وگو کرد.

    وی همچنین ضمن خدا قوت به کادر درمان و تقدیر از روحیه خستگی‌ناپذیر آن‌ها، بر بالین تعدادی از بیماران بستری در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت حضور یافت و از آن‌ها عیادت کرد.

    بخش MRI مرکز آموزشی درمانی پورسینا که آماده افتتاح بوده و در هفته دولت سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید، نیز امروز توسط آیت‌الله فلاحتی مورد بازدید قرار گرفت.

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان همچنین در محل احداث طرح عام‌المنفعه سلامت بیمارستان جایگزین پورسینا رشت نیز حضور یافت و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ نیز قرار گرفت.

    گفتنی است؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای هفته دولت سالجاری، سه طرح آماده افتتاح در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.