×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آرد گندم در حال حاضر یکی از مهم ترین محصول کشاورزی در کشورمان شناخته شده است. آرد نه تنها نیاز های داخلی تامین می کند، پر مصرف ترین گیاه در سراسر جهان نیز شناخته شده است. بر اساس امار گمرگ یکی از بیشترین محصول صادرات آرد گندم با ارزش بوده است. در سالیان اخیر محصولات محمول شده ۲ میلیون ۲۷۵ هزار تن به معادل ۸۵ میلیون دلار ارزش داشته است. با توجه به در خاست زیاد مشتریات در امور های مختلف آرد هایی گوناگون با توجه به نیاز امروزی مردم تولید شده است.

word image 211152 1 - با برندسازی آرد پله های ترقی را پیمودم -

آرد نخودچی

همان طور که خانمهای خانه دار و افراد آشپز نیز می دانند آرد نخودچی ماده ای است که در تهیه غذاهای مختلفی استفاده می شود و فواید زیادی نیز دارد. این ماده در تهیه غذاهای محبوب و پرطرفدار بسیار حائز اهمیت است و بیشتر از این ماده در کشورهایی از جمله هند مورد استفاده قرار می گیرد. آرد نخودچی یکی از منابع غذایی ای است که سرشار از مواد و ویتامینها مهم و مغذی برای بدن است و باید به شما بگوییم که آرد نخودچی حاوی ویتامینها و مواد زیادی از جمله آنتی اکسیدان، آهن، فسفر، منگنز، تیامین و دیگر مواد در خود است.

word image 211152 2 - با برندسازی آرد پله های ترقی را پیمودم -

آرد ذرت

جالب است بدانید آرد ذرت فقط مصرف خوراکی نداشته و در صنایع دیگری مانند شوینده های مربوط به نظافت منزل و یا حتی تولید لوازم آرایشی هم کاربرد دارد به این ترتیب این نوع آرد موارد استفاده گسترده ای پیدا کرده و در صنایع گوناگون یا به عنوان مکمل و یا ماده اولیه مصرف می شود. نژادهای مختلف ذرت رنگهای متفاوتی شامل آبی سیاه زرد و یا بنفش دارند اما آنچه بیش از همه در ایران کشت و از آن آرد تولید می شود نمونه های زرد هستند به همین دلیل یکی از راه های شناخت آرد ذرت و وجه تمایز آن با آرد نشاسته این است که اولی به رنگ زرد و دومی به رنگ سفید است. یکی از مهم ترین و متداول ترین موارد مصرف آرد ذرت در آشپزی و پخت انواع کیک و شیرینی می باشد و حتی به دلیل خاصیتی که در ترد کردن گوشت دارد برای درست کردن خمیر جوجه چینی هم از آرد ذرت استفاده می کنند که بافت زبرتر آن نسبت به آرد معمولی کمک خواهد کرد حس خوشایندی هنگام مصرف ایجاد شود.

word image 211152 3 - با برندسازی آرد پله های ترقی را پیمودم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.