×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

افتالموسکوپ غیر مستقیم

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت پزشکی و تولید دستگاه های جدید همچون دستگاه لیپوساکشن، تغییرات شگفت انگیزی در حوزه پزشکی به وجود آمده است که از مهم ترین نوع تغییرات می توان به تولید دستگاه های افتالموسکوپ غیر مستقیم ارزان اشاره نمود، این نمونه دستگاه ها با فناوریهای پیشرفته تولید می‌ شوند که در تمامی رشته های پزشکی کاربرد زیادی دارند. تنوع در این نوع محصولات بالا بوده و از آنها می توان در هنگام معاینه بیماران استفاده نمود، نمونه های مختلف از افتالموسکوپ مستقیم شامل نوع جیبی و ثابت هستند که با استفاده از یک لامپ هالوژن با روشنایی بیشتر به راحتی تمامی اختلالات بیماران را به وضوح نشان می دهند، ضمن اینکه نحوه کار با آنها بسیار راحت بوده و پزشکان با چکاندن چندین قطره مخصوص در چشم می توانند تمامی بیماریهای چشمی را تشخیص دهند و در صدد درمان آنها برآیند.

word image 211156 1 - با ورود پر شور به حوزه تجهیزات پزشکی درهای ثروت را گشودم -

افتالموسکوپ دیجیتال

افتالموسکوپ دیجیتال یکی از انواع پیشرفته افتالموسکوپ در علم چشم پزشکی محسوب می شود، این دستگاه قیمتهای متفاوتی دارد و این قیمتها به ساختار و آپشنهایی که روی دستگاه موجود است وابسته است که ازجمله خصوصیات اصلی که موجب می شود تا قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت باشد می توان به قدرت بزرگنمایی، مقاومت و استحکام محصول در برابر ضربه، نوع افتالموسکوپ، وزن و سایز دستگاه، برندی که محصول را تولید می کند، داخلی و یا خارجی بودن برند دستگاه و خدمات پس از فروش محصولات، و درنهایت ثابت و یا شارژی بودن آن اشاره کرد.

word image 211156 2 - با ورود پر شور به حوزه تجهیزات پزشکی درهای ثروت را گشودم -

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ مستقیم از جمله تجهیزات اساسی صنعت پزشکی می باشد که نمایندگی های معتبر بسیار فعال در زمینه ی فروش این محصولات پزشکی فعالیت می کنند و انواع مختلف افتالموسکوپ ها را به مشتریان عرضه می نمایند. مراجعه به نمایندگی های فروش مستقیم این مزیت را دارد که می توانید به طور مستقیم کالاهای مورد نظر را مشاهده نموده و آن را به طور کامل ارزیابی نمایید و در صورتی که آن را پسندیدید به راحتی همان جا آن را خریده و بدین ترتیب دیگر نیازی به منتظر ماندن برای ارسال آن نخواهید داشت. خرید های حضوری برای کسانی که تمایلی به خرید های اینترنتی ندارد مناسب بوده و می توانند هر چه را که خواستند خریداری کنند.

word image 211156 3 - با ورود پر شور به حوزه تجهیزات پزشکی درهای ثروت را گشودم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.