پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هرگاه متوجه شدید که اشتباه کرده اید مسیرتان را تغییر دهید
    26 آبان 1401 - 19:31
    شناسه : 211396
    0

    من تا 5 سال پیش می دانستم که مسیری که می روم و کسب وکاری که دارم مناسب من نیست ولی از تغییر شغلم می ترسیدم اما تصمیم گرفتم مسیرم را تغییر دهم و در زمینه پرده فعالیت کنم در ادامه با انواع آنها آشنا شوید.

    پ
    پ

    پرده پذیرایی

    همان طور که در مطلب بالا درباره تنوع، رنگ و طرح پرده پانچ صحبت شد در ادامه به بررسی پرده پذیرایی در اتاق خواب می پردازیم اصولا باید برای خرید پرده برای اتاق خواب نوعی از پرده را انتخاب کرد.

    که هم از نظر رنگ بندی و همچنین طرح و دوخت مناسب باشد و مهم تر از همه مناسب اتاق خواب باشد برای مثال شما نمی توانید پرده های سلطنتی و پانچ پذیرایی برای اتاق خواب خود استفاده کنید زیرا این نوع از پرده بیشتر برای قسمت هال خانه می باشد و برای اتاق خواب مناسب نمی باشد.

    برای اتاق خواب بیشتر پرده از نوع پانچ استفاده می شود زیرا در عین سادگی بسیار زیاد دلنشین و زیبا می باشد و همچنین طرح ها و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد که مشتری و افراد را به خود جذب می کند.

    word image 211396 1 - هرگاه متوجه شدید که اشتباه کرده اید مسیرتان را تغییر دهید -

    پرده شید

    همان طور که گفته شد یکی از لوازم ضروری در خانه پرده شید می باشد که تقریبا در همه خانه این مورد وجود دارد و در قسمت های مختلف مثل اتاق خوابها و یا آشپزخانه و غیره این مورد وجود دارد. در اتاق خوابها پرده از نوع مدل پانچ بسیاد رواج دارد و افراد زیادی از این مدل در خانه های خود استفاده می کنند.

    چرا که این مدل پانچ به دلیل تنوع در رنگ، دوخت، طراحی و غیره بسیار زیاد توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. استفاده از پرده مدل پانچ و پرده شید در اتاق خواب می توانند به اتاق جلوه بسیار زیبا و دلنشینی بدهد و اتاق را زیبا کند زیرا این مدل در طراحی بسیار زیاد توانسته است موفق عمل کند و نظر مخاطبان و افراد را جلب کند و طرحها و رنگ های مورد پسند را استفاده کند.

    word image 211396 2 - هرگاه متوجه شدید که اشتباه کرده اید مسیرتان را تغییر دهید -

    پرده زبرا

    پرده پانچ یا همان پرده زبرا توانسته است در رنگ بندی ها بسیار زیاد و عالی عمل کند و از رنگ بندی های مناسب برای اتاق کودک و غیره استفاده کند همچنین همین موارد در طراحی نیز انجام شده است. و طراحی بسیار مناسبی را برای اتاق های مختلف با دوخت بسیارعالی که با دستگاه های پیشرفته و انجام می شود محصولی مطابق نظر مشتری و افراد تولید کند و طرفداران بسیار زیادی را کسب کند.

    انواع پرده پانچ در ایران چه برای اتاق خوابها و یا برای قسمت های دیگر مثل هال خانه و با آشپزخانه در انواع و تنوع مختلفی تولید می شود و عین سادگی و با طرح جالب زیبایی خاصی به منازل می دهد.

    word image 211396 3 - هرگاه متوجه شدید که اشتباه کرده اید مسیرتان را تغییر دهید -

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.