پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش درآمد تصاعدی با ساده ترین راه
    28 آبان 1401 - 18:03
    شناسه : 211463
    0

    آیا شما هم به دنبال افزایش درآمدتان به صورت تصاعدی میباشید و میخواهید داشتن یک درآمد دور از باور را تجربه کنید؟ ما طبق تجربه ی خودمان به شما فعالیت در حوزه انوع پوست میوه ها را پیشنهاد میکنیم که بازده بی نظیری دارد.و در ادامه سه نوع از آن را برای آشنایی بیشتر شما معرفی میکنیم.

    پ
    پ

    پوست بادمجان

    همان طور که می دانید صیفی‌جات از مواد غذایی مهمی هستند که سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌ها می ‌باشند و می ‌توانند نقش مهمی را در حفظ سلامتی بدن ایفا کنند، از مهم‌ترین انواع این محصولات می توان به پوست بادمجان خشک شده اشاره نمود. این محصول خاصیت چربی سوزی دارد یعنی چربی های اضافی را از بین می برد و مانع از کبد چرب می شود و همین طور خاصیت سم زدایی دارد که فیبرهای درون آن، سم ها و عفونت های ناشی از مواد غذایی را از بین می برند و از رشد آن ها جلوگیری می کنند، پوست بادمجان خاصیت ضد سرطانی هم دارد، زیرا این محصول سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که مصرف آن، بدن را در برابر رادیکال های آزاد مقاوم می کند و در نتیجه از بروز سرطان جلوگیری می نماید.

    word image 211463 1 - افزایش درآمد تصاعدی با ساده ترین راه -

    پوست پسته

    در صنعت دامپروری تهیه خوراک مغذی و حاوی پروتئین و قیمت مناسب از مهمترین اهداف می باشد؛ قیمت مناسب در عین کیفیت بالا در کاهش هزینه نقش بسیار پر رنگی خواهد داشت که این دو فاکتور مهم در خرید پوست پسته به عنوان خوراک دام اهمیت دارد. صنعت پسته در حوزه تولید کربن می باشد و در تهیه زغال هم از آن استفاده می کنند. به ازای هر کیلو پوست پسته به همان اندازه ذغال هم می توان برداشت کرد. کربن فعال در زمینه های متفاوتی مانند صنایع پزشکی، دارویی، غذا و غیره کاربرد دارد. پوست استخوانی پسته یکی از محصولات فرعی پسته می باشد که به علت دارا بودن کلسیم، پروتئین و فیبر به عنوان یک منبع غذایی جایگزین و مغذی در تغذیه دام به حساب می آید و از نظر انرژی قابل سوخت و ساز با دانه جو در یک سطح می باشد و می توان از آن به عنوان خوراک جایگزین دانه جو استفاده کرد.

    word image 211463 2 - افزایش درآمد تصاعدی با ساده ترین راه -

    پوست سیب

    روش های مرسوم و سنتی در ایران برای سالها استفاده می شده است و امروزه نیز از آنها از آنها بهره برده می شود و یکی از آنها طرز تهیه پوست سیب خشک در افتاب می باشد زیرا این روش هرگز قدیمی نمی شود و همواره جوابگوی نیاز مشتریان بوده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن را می توان راحتی و ساده بودن دانست زیرا هر فردی با هر مقدار توان قادر است تا این نوع میوه خشک را تهیه کند. جالب است بدانید که سیب خشک در مناطقی که گرم تر می باشند در حجم بالاتری تولید می شود زیرا آفتاب در این نواحی به خشک شدن سریع کمک شایانی می کند اما برای اینکه یک محصول خوب و ایده آل تولید شود باید مراحل زیادی را در نظر داشته باشید و آنها را طبق دستورالعمل ویژه دنبال کنید.

    word image 211463 3 - افزایش درآمد تصاعدی با ساده ترین راه -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.