×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 211711 1 - مشاوره حقوقی فوری - مشاوره حقوقی

برخی از افراد نمی‌دانند که برای چه مسائلی نیاز به دریافت مشاوره حقوقی دارند و یا وظایف و مسئولیت‌های مشاوران حقوقی چیست. به طور کلی می‌توان گفت وظیفه یک مشاور حقوقی، ارائه راهنمایی‌های لازم در حوزه امور حقوقی و قانونی است. هدف مشاوره حقوقی این است که تمام ایرانیان بتوانند به وکیل پایه یک دادگستری دسترسی داشته و با هزینه مناسب و مقرون به صرفه مشاروه حقوقی دریافت کنند. چراکه اگر تمام افرادی که قصد انعقاد قرارداد یا هر عمل حقوقی را داشته باشند قبل از هر اقدامی مشاوره حقوقی مفید از وکلای دادگستری دریافت نمایند بی‌تردید با مشکلات حقوقی کمتری در آینده مواجه خواهند شد.

وکیل پایه یک دادگستری

داشتن وکیل یقینا در تمامی مراحل و محاکم قضایی یک مزیت نسبت به طرف دیگر دعاوی محسوب می‌گردد و حالا اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد و شما هیچگونه کمکی از یک مشاور حقوقی نگرفته باشید و اصلا با داشتن وکیل مخالف باشید خیلی به ضرر شما تمام می‌شود. وکیل زن یا وکیل مرد خیلی تفاوت خاصی باهم ندارند و معمولا حتی در یک رده و مقام قرار می‌گیرند و این به عملکرد شخص وکیل دادگستری بستگی دارد که چه شخصی چه توانایی‌های دارد و موفقیت و عدم موفقیت در روند پرونده همه چیز را نشان خواهد داد.

امروزه نیاز به وکیل ارزان لازمه بسیاری از جنبه‌های زندگی محسوب می‌شود. اما در این میان چگونه می‌توان یک وکیل خوب را شناخت؟ چه ویژگی‌هایی را باید یک وکیل در شهر خودمان داشته باشد؟ بهترین وکیل چگونه وکیلی است؟ در اینجا به طور خلاصه به مواردی خواهیم پرداخت تا به کمک آن بتوانید یک وکیل پایه یک دادگستری خوب را بیابید. در ادامه با انواع مشاوره حقوقی تخصصی آشنا خواهید شد.

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق

بر خلاف نکاح که نوعی ازدواج است و باید طرفین به آن رضایت دهند، طلاق نوعی عقد است و فقط رضایت مرد کافی است. طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، طلاق در انحصار مرد است و زن فقط در شرایط بسیار خاص می‌تواند توسط قاضی طلاق داده شود.

انواع طلاق در شرع شامل طلاق رجعی، باین، توافقی، طلاق خلع و مبارات می‌باشد. مراحل طلاق توافقی در صورت اختیار وکیل نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد نمی‌باشد. توجه داشته باشید که در عمل اگر زوجه یا وکیل او در دفترخانه طلاق برای ثبت حاضر نشوند محضر طلاق از شعبه‌ای که رای را صادر کرده در این خصوص استعلام می‌کند و عمده محاکم خانواده اجازه ثبت طلاق بدون رضایت زوجه را نمی‌دهند. اگر چه که قانون این اجازه را داده است و قاضی و سردفتر تخلفی مرتکب نمی‌شوند. مدت زمان طلاق توافقی فوری توسط وکیل طلاق توافقی در گروه وکلای حق جویان حدود ۷ تا۱۰ روز کاری است.

مشاوره حقوقی با وکیل ملکی

وکیل ملکی به شخصی گفته می‌شود که به صورت تخصصی در امور دعاوی ملکی فعالیت می‌کند. وکلای املاک در یکی از گرایشات حقوق خصوصی تحصیل کرده‌اند. پس تا اینجا متوجه شدیم که وکیل ملکی به شخصی اطلاق می‌گردد که خواهان یا خوانده را در دعاوی ملکی به عهده گرفته است. لازم به ذکر است که وکیلی که به صورت تخصصی در دعاوی ملکی فعالیت می‌کند، با دیگر حوزه‌های حقوقی نیز سر و کار دارد اما بنابر ترجیح شخص وکیل تصمیم به فعالیت حقوقی در امور ملکی گرفته است.

دعاوی که توسط بهترین وکیل ملکی طرح می‌گردند، به سه دسته کلی دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی و دعاوی ثبتی تقسیم می‌شوند. منظور از دعاوی ملکی کیفری آن دسته از دعاوی ملکی می‌باشد که دارای وصف مجرمانه بوده و در صورت صدور حکم محکومیت، متهم به مجازات محکوم می‌گردد.

word image 211711 2 - مشاوره حقوقی فوری - مشاوره حقوقی

هزینه مشاوره با وکیل

حق الوکاله مبلغی است که وکیل برای بررسی پیگیری و دفاع از پرونده‌ای برای شما (مشتری) دریافت می‌کند. این هزینه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و روش پرداخت در ابتدا پرداخت آن خواهد بود اما ممکن است طرفین موافقت کنند که آن را در زمان دیگری پرداخت کنند.

یکی از عواملی که میزان حق الزحمه را تعیین می‌کند نوع پرونده‌ای است که وکالت در آن وکالت می‌پذیرد و مبلغ حق الوکاله نیز در آن قید شده است. حقوق دانانی که تجربه بیشتری دارند و در دعاوی حقوقی موفق‌تر هستند هزینه‌های حقوقی بالاتری خواهند داشت.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که یک وکیل برای کارهایی که از طرف موکل انجام می‌دهند از حق وکالت برخوردار است که معمولاً در وکالتنامه و قرارداد موکل وکیل مشخص می‌شود. یک دعوی مالی بیش از ۲۱ میلیون تومان سه و نیم درصد از هزینه‌های دادگاه را در بر خواهد داشت و هر چه میزان تقاضا و قیمت بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می‌شود.

ویژگی‌های وکیل متخصص

مسلماً وکلای حرفه‌ای با تکیه بر آگاهی و دانشی که در حوزه حقوقی یا کیفری دارند، به خوبی می‌دانند که در هر زمان باید چه کاری را انجام دهند و هنگام بروز هر مشکل باید کدام راهکار را پیش بگیرند تا به نتیجه مطلوب برسند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت مواجه شدن با مشکل حقوقی که تنها راه حل آن مراجعه به دادگاه است، از کمک یک وکیل با تجربه بهره‌مند شوید. حضور وکیل در جریان دادرسی پرونده می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

مشاوره تلفنی با وکیل

هزینه رفت و آمد، هزینه جلسات حضوری و … همه این‌ها ممکن است برای فرد دغدغه مالی در مشاوره حضوری ایجاد کند. جلسه مشاوره حقوقی تلفنی به نسبت سایر شیوه‌های مشاوره مثل مشاوره حقوقی حضوری از هزینه کمتری برخودار است و دغدغه مالی شما را نیز بر طرف می‌کند. کافی است مشکلات حقوقی یا کیفری خود را جدی بگیرید و همین آلان با یک وکیل تلفنی تماس بگیرید.

شما در مورد دعاوی حقوقی، کیفری و خانوده می‌توانید با شماره‌های وکیل VIP تماس گرفته و توضیحات لازم در مورد شیوه پیگیری موضوع و شیوه دریافت مشاوره کامل حقوقی را دریافت خواهید کرد. پس از این مرحله وابسته به نظر شما از روش‌های دریافت مشاوره حقوقی استفاده خواهید نمود.

با توجه به کثرت مراجعات قضایی مربوط به دعاوی مختلف، دفتر وکالت ما پاسخگوی تمام افراد می‌باشد. توصیه می‌کنیم هرگز به تجربیات و دانسته‌های ناقص و پراکنده خود و دیگران اعتماد نکنید و کار را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید.

مشاوره حقوقی رایگان

بسیاری از افراد در موقعیت‌های مختلف مانند دعاوی حقوقی و کیفری مانند دعاوی ارث، مهریه، کلاهبرداری و … به مشاوره حقوقی رایگان نیاز پیدا می‌کنند. ممکن است شما نیز مایل باشید در زمینه موضوع مد نظر خود مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. عده زیادی از وکلا و مشاوران حقوقی این نوع مشاوره را عرضه می‌کنند. اما آیا به‌عنوان موکل می‌دانید که مشاوره حقوقی مناسب باید به چه شکل ارائه شود؟

وکیل حقوقی خوب کسی است که بدون انگیزه مالی و فارغ از این‌که مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌کند یا بابت آن وجهی دریافت می‌کند، مطالب و اطلاعات درستی را به شما منتقل کند. پرونده حقوقی شما باید توسط وی به درستی مورد بررسی قرار بگیرد.

یک مشاوره حقوقی رایگان خوب، شامل امکان پیروزی در دادگاه بوده و کارشناس حقوقی به عنوان فرد یا گروه مسلط بر قوانین به شما کمک می‌کند تا شانس پیروزی خود را ارزیابی کنید. مشاورین حقوقی با تکیه بر قوانین و تجربه و تسلطی که بر قوانین حقوقی دارند، در پرونده حقوقی شما به یاری‌تان خواهند آمد.

بهترین وکیل

انتخاب وکیلی خوب و کار بلد بدون شک با توجه به موقعیتی که در آن قرار داریم کار دشواری است، چرا که شاید شما در طول زندگیتان حتی یک بار هم در این موقیعت‌ها قرار نگرفته‌اید تا حداقل تجربه‌ای برای انتخاب یک وکیل خوب را داشته باشید.

یک وکیل خوب باید از دانش و تخصص بالای برخودرا باشد و به فتون دفاع و قانون اشراف کامل داشته باشید و با هوش و بدون هیچ کاستی و کم کاری بتواند از موکل خود دفاع کند.

زمانی که قصد انتخاب وکیلی را دارید باید به حیطه تخصصی او توجه داشته باشید مثلا ببینید که آیا وکیل مورد نظر در زمینه طلاق بیشتر سابقه کار را داشته یا نه بیشتر در زمینه مالی و….

در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید تنها با پرس و جو از اطرافیان و دوستان در انتخاب بهترین وکیل برای مشکلات حقوقی خود اکقفا کنید، و چون که وکیلی از شخصی آشنا یا فامیل به ما معرفی می‌شود پس بدون شک می‌تواند وکیلی توانمند باشد و مشکل ما را حل کند، در نکاتی که ما در بالا برای شما بیان کردیم سعی در راهنمایی شما را داشتیم تا بتوانید با در نظر گرفتن نکات نوشته شده وکیلی مناسب برای مشکلات حقوقی خود انتخاب کنید.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری می توانید به سایت مجموعه وکیل VIP مراجعه نمایید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.