×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خرید آموزش کیوبیس شما رو به دنیای جدیدی از یادگیری موسیقی و آهنگسازی می‌بره.بعد از یادگیری به در آمد عالی میرسی ومیتونی در عرصه جهانی بدرخشی. اما اصلاً میدونی کیوبیس چیه؟ چه کارایی داره و از کجا می‌توانید به آموزش آهنگسازی با کیوبیس دسترسی داشته باشید. همه‌ی این موارد در این مقاله توضیح داده شده و اگر به موسیقی و آهنگسازی علاقه داری همینجا بمون و با بهترین و آسونترین  نرم‌افزار آهنگسازی دنیا آشنا شو.

images 1669105107 - بهترین و جامع ترین آموزش کیوبیس و میکس و مسترینگ درایران !!! -

آنچه که در این مقاله می‌خوانید:

آموزش نرم افزار کیوبیس

کیوبیس چیست ؟

پکیج آموزش کیبویس شامل چه چیزهایی می‌شه ؟

آپدیت نرم افزار کیوبیس

چرا خرید آموزش کیوبیس به اندازه خود نرم افزار اهمیت داره

کلام آخر

آموزش نرم افزار کیوبیس

در حال حاضر تعداد زیادی نرم‌افزار ساخت موسیقی در دنیا وجود داره. علاقه‌مندان به موسیقی و آهنگسازی به کمک این نرم افزارا می‌تونن کارایی مثل ویرایش صدا، تنظیم و میکس و مسترینگ موسیقی رو به بهترین شکل انجام بدن. البته که هرکدوم از این نرم افزار ها  هم نقطه قوت دارن هم نقطه ضعف. بنابراین ممکنه انتخاب بهترین نرم‌افزار آموزش موسیقی براتون سخت باشه. پس اگر دوست داری با یک نرم‌افزار خوب برای آهنگسازی آشنا بشی که قیمت ارزانی هم داره ادامه‌ی این مطلب رو از دست نده.

در ادامه بهترین نرم‌افزار آهنگسازی حرفه‌ای یعنی نرم‌افزار کیوبیس (Cubase) رو بهتون معرفی می‌کنیم. و شما رو با کارایی آن آشنا خواهیم ساخت. همچنین بهتون می‌گیم که با خرید آموزش کیوبیس چطور از این نرم‌افزار به نحو احسن بهره بگیرید.

کیوبیس (Cubase) چیست؟

کیوبیس (Cubase) یک برنامه‌ی دیجیتالی تخصصی برای ساخت موسیقیه. به کمک این نرم‌افزار خوب و کاربردی می‌تونید کارایی مثل ضبط و ویرایش فایل‌های صوتی رو به بهترین شکل انجام بدید. این برنامه ساخت آلمانه و توسط شرکت اشتینبرگ تولید شده.

کیوبیس قدیمی‌ترین برنامه ساخت موسیقی به شمار میره و در حال حاضر هم قدرتمندترین استودیو‌های دیجیتال در بازار محسوب میشه. با خرید آموزش کیوبیس بزودی به یک آهنگساز حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. به کمک Cubase می‌تونید کامپیوتر شخصی‌تون رو به یک سیستم تولید موزیک پیشرفته تبدیل کنید. و با استفاده از ابزار‌های این برنامه کار‌هایی مثل ضبط، ویرایش و میکس آهنگ‌های صوتی و ترک‌های MIDI رو انجام بدید.

قابلیت‌ها و امکانات نرم افزار کیوبیس

نرم‌افزار دیجیتالی کیوبیس مسیر یادگیری آهنگسازی رو براتون آسون و به قولی سَر راست می‌کنه. دیگه لازم نیست از این شاخه به اون شاخه بپرید و هر روشی رو برای یادگیری امتحان کنید به شرط اینکه استمرار داشته باشید من بهتون قول میدم که عاشقش میشید. همین نرم‌افزار با قابلیت‌های خوبی که داره کار رو براتون یکسره می‌کنه. البته باید پس از خرید نرم‌افزار خرید آموزش کیوبیس رو هم در اولویت بعدی قرار بدید. در این صورت بدون سردرگمی، سریع و با کیفیت یاد می‌گیرید. مهمترین امکانات یا بهتره بگیم قابلیت‌های کلیدی نرم‌افزار Cubase شامل موارد زیر میشه.

  • امکان ضبط MIDI
  • ارائه‌ی صداهای ساده
  • سیستم تولید موزیک شخصی
  • امکان ویرایش و ابازر مکس و سکورینگ (Scoring)
  • از ترک‌های صوتی MIDI 64 و ۴۸ پشتیبانی می‌کنه.
  • کیوبیس ابزارهای مجازی خیلی خوبی همچون HALion Sonic SE workstation, MPC-style Groove Agent ONE drum machine, Prologue synthesizer داره.
  • این برنامه ۴۴ تا پردازشگفت افکت صوتی ارائه می‌ده
  • ۲ ساعت آموزش ویدویی آنلاین با کیفیت HD داره
  • نرم افزار کیوبس با نسخه‌های مختلف ویندوز سازگاری داره

پکیج آموزش کیبویس شامل چه چیزهایی می‌شه

نرم افزار کیوبیس به شما این فرصت رو می‌ده که ذوق و هنر خودتون رو در دنیای موسیقی نشون بدید و آثار منحصر به فردی خلق کنید. نه فقط کاربران عادی بلکه افراد مشهور زیادی که در رشته‌ی موسیقی فعالیت دارند مثل خوانندگان و آهنگسازان همگی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنن.

خرید نرم‌افزار کیوبیس به تنهایی برای بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های آن کافی نیست. شما باید با نحوه‌ی کار کردن با این نرم‌افزار هم آشنا باشید که در صورت خرید آموزش کیوبیس این کار عملی میشه. پکیج آموزش کیوبیس شامل آشنایی با برنامه و تمام مراحلی که برای ساخت موسیقی حرفه‌ای نیاز دارید میشه.

کیوبیس علاقه‌مندان عادی به موسیقی رو به یک استاد موسیقی به تمام معنی تبدیل می‌کنه. پس فرصت یادگیری موسیقی با کیوبیس رو از دست ندید و این شانس رو به خودتون بدید که در کاری که بهش علاقه دارید موفق بشید. تازه این موفقیت بدون صرف هزینه‌ی زیاد عملی میشه. یعنی یادگیری موسیقی با نرم‌افزار با آنچه که در آکادمی‌ها ارائه میشه تفاوت چندانی نداره و در مقابل هزینه آموزش موسیقی با این روش خیلی کمتر و به صرفه‌تره،آموزش میکس و مسترینگ هم راستا با آموزش کیوبیس تاثیر یادگیری شما را مضاعف میکند

آپدیت نرم‌افزار کیوبیس

شمایی که پکیج آموزشی کیوبیس رو خریداری کردید پس از آموزش و یادگیری باز هم از مزایا و کارکرد‌های این پکیج بهره‌مند میشید. مثلاً هر نسخه‌ی جدید یا آپدیتی از نرم‌افزار که منتشر بشه پشتیبانی سایتی که ازش خرید کردید اون رو به صورت رایگان و همیشگی در اختیارتون می‌گذاره.

چرا خرید آموزش کیوبیس به اندازه خرید خود نرم‌افزار اهمیت داره

همانطور که گفتیم خرید نرم‌افزار کیوبیس به تنهایی نمی‌تونه شما رو به یک فرد حرفه‌ای تبدیل کنه. یا دست کم برای حرفه‌ای شدن باید راه طولانی‌تر و زمان بیشتری رو صرف کنید. اما خرید آموزش کیوبیس به صورت یک کاتالیزور عمل می‌کنه و به شما این امکان رو می‌ده که در زمان کمتری هم با خود نرم‌افزار آشنا بشید، هم اینکه بتونید هنر و خلاقیتتون در آهنگسازی رو به منصه ظهور برسونید.

کلام آخر

خوشبختانه تکنولوژی به حدی از پیشرفت رسیده که یادگیری هنر‌ها و مهارت‌های مختلف نه تنها دیگه آرزو نیست بلکه به آسانی و با کمترین هزینه امکان‌پذیر میشه. در زمینه موسیقی هم تکنولوژی خودی نشون داده. توسعه‌دهندگان تعداد زیادی نرم‌افزار خوب و کاربردی آهنگسازی رو به بازار عرضه کردند. یکی از این نرم‌افزار‌ها کیوبیس نام داره.

اگر فقط نرم‌افزار کیوبیس رو بخرید شاید نتونید آنطوری که باید از امکاناتش بهره‌مند بشید. اما با خرید آموزش کیوبیس خیلی زود اون ستاره‌ای که میشید که در ذهن داشتید و آثاری خلق می‌کنید که ماندگار میشن. البته در این کار باید مهارت یادگیری داشته باشید و از هیچ تلاش و پشتکاری دریغ نکنید. موفقیت با تلاش به وجود میاد.

برای خرید پیکج آموزش کیوبیس می‌تونید به سایت موزیک خفن کمپانی برید. همه‌ی آموزش‌های لازم برای یادگیری موسیقی ازجمله نرم‌افزار خوب و کاربردی کیوبیس اونجا موجوده. هدف ما این بود که مسیر یادگیری آموزش موسیقی با کیوبیس رو بهتون نشون بدیم. ‌امیدوارم این مقاله از خفن کمپانی براتون مفید بوده باشه.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.