چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کالای پزشکی ثروت کلان برایم به ارمغان آورد
    01 آذر 1401 - 19:16
    شناسه : 211752
    0

    همانطور که می دانید حوزه ی کالای پزشکی از جمله حوزه هایی می باشد که در آن رقابت کم است و من توانستم در این حوزه به سرعت پیشرفت کنم. در ادامه با برخی از محصولات در این حوزه آشنا خواهید شد.

    پ
    پ

    اتوسکوپ

    دستگاه پزشکی که به وسیله آن مشکلات گوش بررسی می شود اتوسکوپ می باشد خرید اتوسکوپ دست دوم پزشکی و دندانپزشکی همیشه بازار گرمی دارد و این به دلیل مزیتهای این دستگاه می باشد با لیست قیمت می توانید آن را به صورت آنلاین تهیه کنید.

    برای بررسی ساختار گوش خارجی و میانی از دستگاه اتوسکوپ استفاده می شود به همین دلیل خرید اتوسکوپ گوش دست دوم به عنوان یک از تجهیزات مهم پزشکی در صورت نداشتن بودجه کافی برای تهیه اتوسکوپ نو امری مهم و ضروری می باشد.

    اتوسکوپ باعث دید بهتر پرده گوش ( پرده صماخ ) و کانال گوش می شود اتوسکوپ وسیله مفیدی برای تشخیص هر گونه بیماری که بر پرده گوش یا بر غشای تمپان تاثیر گذار می باشد، سوراخ شدن، تیمپانو اسکلروز و التهاب گوش داخلی ناشی از عفونت باکتریایی می باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\444.jpg

    اتوسکوپ دیجیتال

    از این اتوسکوپ دیجیتال برای ارزیابی قسمت فوقانی بینی و گلو هم استفاده می شود در آزمایش اتوسکوپی اصلی ترین دستگاه مورد استفاده، دستگاه اتوسکوپ می باشد به طور کلی با استفاده از اتوسکوپ می توان گوش را ارزیابی کرد تا هر شرایط و هر گونه ناهنجاری که بر گوش میانی یا خارجی تاثیر گذار است را ارزیابی کرد. شاید شما به این فکر کنید که اتوسکوپ چیست و چه کاربردهایی دارد ما قصد داریم به اتوسکوپ دیجیتال قلمی فلزی اطفال بپردازیم و در مورد آن نیز توضیحاتی را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم تا در مورد این محصولات اطلاعات کاملی داشته باشید و آن را نیز خریداری کنید.

    اتوسکوپها و فشارسنج دیجیتال یکی از محصولاتی می باشند که بسیار حائز اهمیت بوده و در علم پزشکی نیز از آن استفاده می شود این محصول جایگزین دیگری ندارد و برای چک کردن گوش حتما باید از این دستگاه نیز استفاده کنید تا بتوانید متوجه ی مشکل گوشتان بشوید.

    دکترها برای چک کردن گوش بیماران از این دستگاه استفاده می کنند و آمار را به صورت دقیق نیز به آنها خواهد داد. باید توجه داشته باشید علاوه بر اینکه پزشک بسیار متخصصی هستید و می توانید تا میزان زیادی تشخیص درست و خوبی را داشته باشید.

    باید بدانید که مناسب بودن و بالا بودن کیفیت این اتوسکوپ در روند کار شما نمی تواند بی تاثیر باشد به علت اینکه اگر دستگاه اورجینال نباشد و کیفیت خوبی را دارا نباشد نمی تواند خوب کار کند و ممکن است تمامی موارد دچار اختلال شوند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\333.jpg

    روپوش پزشکی

    در صنعت پزشکی داشتن تجهیزات مخصوص به آن حوزه از اهمیت بالایی بر خورد دار می باشد روپوش پزشکی پیشبندی با طرح های فانتزی زیادی در بازار به فروش می رسد که افراد زیادی متقاضی آن می باشد در زمان های خیلی قدیم در قرن های 19 پزشک ها و پرستاران لباس های مخصوصی نداشتند و با لباس های خود بیماران را درمان می کردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روپوش و فرم هایی طراحی شده است و همین باعث مرتب بودن مکان های درمانی شده است جالب است بدانید که در قرن 18 پزشکان لباس های مخصوصی که بر تن می کردند رنگ آن مشکی بوده و این کار را رسمی بودن پزشک معرفی می کردند. در آن زمان نه تنها پزشکان رنگ مشکی می پوشیدند بلکه تمام کسانی که شغل های رسمی مانند معلم، روحانیون و غیره از این نوع رنگ برای فرم مخصوص خود استفاده می کردند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ظظ.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.