جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت
    02 آذر 1401 - 14:10
    شناسه : 211817
    0

    اسنیورت با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی فوق العاده مناسب و همینطوره بهره بردن از امکانات رفاهی فراوان مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران قرار گرفته است. این شهرستان با موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات فراوان و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی، نظر خیلی از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. از این رو قصد داریم در این مطلب، 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت را به طور مفصل و کاملا کارآمد بررسی کنیم.

    پ
    پ

    word image 211817 1 - 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت -

     

    اگر شما قصد خرید خانه و آپارتمان در یکی از مناطق کشور ترکیه را دارید، بدون شک یکی از این مناطقی که ما به شما برای سرمایه گذاری و سکونت پیشنهاد می‌کنیم منطقه‌ی اسنیورت است که در غرب استانبول قرار دارد. شما با خرید آپارتمان در استانبول و محله‌ی اسنیورت استانبول لذت یک زندگی ایده آل و آرام را تجربه خواهید کرد.یک زندگی ایده آل را تجربه کنید.

    اسنیورت با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی فوق العاده مناسب و همینطوره بهره بردن از امکانات رفاهی فراوان مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران قرار گرفته است. این شهرستان با موقعیت جغرافیایی مناسب و امکانات فراوان و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی، نظر خیلی از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. از این رو قصد داریم در این مطلب، 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت را به طور مفصل و کاملا کارآمد بررسی کنیم.

    معرفی استانبول و منطقه اسنیورت مزیت این منطقه

    استانبول شهری بزرگ و زیبا، متشکل از دو قسمت اروپایی و آسیایی، قطب گردشگری و مرکز و قلب تجارت و کسب و کار در کشور ترکیه به حساب می‌آید. یکی از علت های محبوبیت بالای شهر استانبول برای تفریح، زندگی و خرید ملک و سرمایه گذاری این مورد است که با داشتن حدودا 20 میلیون نفر پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است. شما در هر ساعت از شبانه روز که در استانبول قدم بزنید حس زنده بودن و جریان زندگی را کاملا لمس خواهید کرد. داشتن تاریخ غنی و پربار، مراکز خرید لوکس و فوق العاده، طبیعت و بناهای زیبا استانبول را به انتخاب شماره یک توریست ها و سرمایه گذاران و مهاجران تبدیل کرده است.

    استانبول مناطق و محله های زیادی دارد که هر کدام از این مناطق به تنهایی جاذبه های گردشگری فراوان و امکانات رفاهی و تجاری خوبی را دارا هستند. یکی از این مناطق که در غرب بخش اروپایی استانبول قرار گرفته، منطقه اسنیورت است. منطقه ی اسنیورت از بزرگ ترین منطقه های شهرداری استانبول به حساب می آید.مساحت این منطقه 2770 هکتار تخمین زده شده است.

    محله‌ی اسنیورت در دوره و عصر اکرم عمر پاشا (قرن نوزدهم میلادی) و کمک قبیله ای به نام اشکینوز بنا از آن تاریخ به بعد این منطقه بیشتر حالت مسکونی گرفت و رفته رفته مردم این منطقه را برای گذران زندگی برگزیدند. منطقه‌ی اسنیورت به لحاظ تراکم و تعداد جمعیت محله ی پرجمعیتی محسوب می‌شود، به همین دلیل فرصت های شغلی فراوانی در این منطقه وجود دارد که این مزیت اسنیورت را به یک منطقه مهاجر پذیر و قابل سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

    جدایی منطقه اسنیورت از بیوک چکمجه در سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد و در این تاریخ اسنیورت مستقل شد. اگر بخواهیم این منطقه را به لحاظ جغرافیایی نیز مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که منطقه ی اسنیورت از سمت غربی در همسایگی بیوک چکمجه و از سمت شرقی در همسایگی منطقه آوجیلار قرار دارد.منطقه‌ی معروف منطقه بیلیک دوزو در جنوب محله‌ی اسنیورت و محله ی بشیکتاش نیز در شمال اسنیورت قرار گرفته است.

    از مزیت ها ویژگی های مهم زندگی، سرمایه گذاری و خرید املاک در منطقه اسنیورت، دسترسی به وسایل نقلیه و حمل و نقل به راحتی و سهولت، دسترسی کاملا سریع به بزرگراه و اتوبان های D-100 ،TEM ، E5، بیمارستان و مراکز درمانی، داشتن مدرسه، پارک خیلی پهناور و وسیع، پارک آبی AĞUA CLUB DOLPHİN ، مارکت و فروشگاه های زنجیره ای، بانک، فروشگاه‌های متعدد، امکانات رفاهی متنوع و مختلف و…داشتن تعداد زیادی مراکزخرید و بازارهای محلی در منطقه‌ی اسنیورت می باشد که همین مزیت و ویژگی ها این منطقه را محبوب و مهاجر پذیرتر کرده است.

    word image 211817 2 - 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت -

    کمک گرفتن از مشاور برای خرید ملک در این منطقه

    برای خرید ملک و تجربه‌ی یک سرمایه گذاری سودزا و مناسب در منطقه ی اسنیورت، می توانید از یک مشاوره که در امور حقوقی و تجاری مسلط باشد و همینطور به تمام جاذبه ها، ویژگی های زندگی، سکونت و به طور کلی 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت آشنایی داشته باشد، درکنار خود کمک و بهره بگیرید. در این صورت ریسک کمتری می‌کنید و با کمک گرفتن از مشاوره ی مجرب ملک خود را در بهترین نقطه‌ی اسنیورت و در بهترین شرایط خریداری می‌کنید.

    بررسی قوانین اسنیورت

    زندگی و سکونت در هر کشوری، مستلزم تابعیت از قوانین آن کشور است. کشور ترکیه هم قوانینی برای شهروندان و هم برای خارجی ها و مهاجران مقیم کشور خود دارد. امروزه نیز با توجه به اینکه افراد زیادی برای اقامت و سرمایه گذاری به شهر ها و مناطق مختلف ترکیه مهاجرت می‌کنند، قوانین متعدد و جدیدی از سوی دولت ترکیه وضع می‌شود. منطقه‌ی اسنیورت نیز از این قوانین مستثنی نیست.طبق قوانین جدید، اجاره کردن خانه و املاک در این منطقه به اتباع خارجی و مهاجران ممنوع اعلام شده و گرفتن اقامت کشور ترکیه از این طریق امکان پذیر نیست.

    از این رو افرادی که علاقه مند به گرفتن اقامت و سکونت دائمی در منطقه‌ی اسنیورت را دارند فقط در صورتی که در آنجا ملک یا آپارتمان خریداری کنند می‌توانند جهت اخذ اقامت اقدام کنند.لازم به ذکر است که این قانون تنها برای اشخاصی که بار اول اقامت توریستی درخواست می‌دهند از سال ۲۰۲۱ به بعد تصویب و اجرایی شده است.

    word image 211817 3 - 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت -

    خرید ملک در این منطقه

    تا به اینجا 0 تا 100 خرید خانه در اسنیورت را با هم بررسی کردیم و اطلاعاتی در رابطه با شرایط و قوانین خرید ملک در اسنیورت کسب کردیم. با توجه به قیمت ملک و شرایط اقتصادی حال حاضر، منطقه‌ی اسنیورت از هر لحاظی به یک منطقه‌ی مناسب برای سرمایه گذاری و سکونت تبدیل شده است.از طرفی با گسترش افراد ساکن در این منطقه، روز به روز در حال پیشرفت و ترقی می‌باشد.

    اسنیورت دارای ۴۴ محله با جمعیتی غالب بر هشتصد هزارنفر است و ایرانی هایی که به قصدگرفتن اقامت ترکیه، مهاجرت کرده‌اند و به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند باید بدانند منطقه اسنیورت بیشتر از هر منطقه ای افراد ایرانی را در خود جای داده است و محل سکونت ایرانی های زیادی می‌باشد و از این رو بهترین منطقه برای خرید ملک شمرده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در املاک پوریا در ارتباط باشید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.