چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با کار در حوزه سرامیک از فقر به درآمد بالا رسیدم
    03 آذر 1401 - 21:53
    شناسه : 211923
    0

    حوزه سرامیک کاری ساده اما پر سود است برای دیده شدن و همچنین فروش بیشتر لازم است برند سازی کنید و ارزیابی هویت برندتان با شناسایی مشتریان هدف، اهداف کسب و کاری‌تان، یک زمینه‌ی احتمالی که راه‌حل شما به دست می‌آورد و شناسایی ارزش‌های مطابق با این مؤلفه‌ها مرتبط است. هویت برند به عنوان راهنمایی برای حفظ پایداری و ایجاد تصویری عمل می‌کند که می‌خواهید کسب و کارتان با آن در ارتباط باشد.

    پ
    پ

    سرامیک براق

    قیمت سرامیک براق در سال جدید با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

    یکی از این عوامل میزان تولید آن می باشد و اگر میزان تولید در کشور بالا باشد و کمبود عرضه وجود نداشته باشد، قیمت هم افزایش پیدا نمی کند، ولی کاهش تولید موجب می شود، قیمت افزایش پیدا کند.

    مرغوبیت کاشی و سرامیک، ابعاد و اندازه و نوع برند هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

    به عنوان نمونه قیمت سرامیک با ابعاد کوچک با قیمت سرامیک با ابعاد بزرگ متفاوت می باشد.

    هر چه کیفیت محصول بالاتر است و مستحکم تر باشد، قیمت آن هم بیشتر می باشد.

    word image 211923 1 - با کار در حوزه سرامیک از فقر به درآمد بالا رسیدم -

    سرامیک پرسلان

    از لحاظ روکش و سطح این سرامیک پرسلان ها دو دسته هستند و لعاب دار و یا پولیش دار می باشند و یک مدل از این سرامیک ها بدون لعاب هستند که مناسب نصب و استفاده در محیط های بیرونی مثل حیاط می باشند.

    سرامیک هایی که دارای لعاب هستند از جمله کاشی لعابدار فیروزه ای طرح و نقشهای بسیار مختلف و متنوعی دارند و بعد از استفاده از لعاب مجددا درون کوره قرار می گیرند و روکش لعابی آنها بسیار براق و بدون تخلخل می شود. برخی از سرامیک های زبر را پولیش می زنند که براق شود و پولیش ها ممکن است که انواع گوناگونی داشته باشد.

    word image 211923 2 - با کار در حوزه سرامیک از فقر به درآمد بالا رسیدم -

    سرامیک ایرانی

    علم و هنر زمانی که با هم ترکیب شوند تولیدات بسیار زیبایی را به دنبال خواهند داشت و یکی از این تولیدات زیبا کاشی و سرامیک ایرانی سه بعدی می باشد که نمونه های متنوع آن نظیر سرامیک سه بعدی پذیرایی دارای طرح های بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

    برخی از طراحی های زیبای آن مناسب حمام و سرویس بهداشتی می باشد که نمایی از ساحل دریا، رودخانه و یا آبشار را به نمایش می گذارد و یا برخی از طراحی های آن فانتزی بوده و به شکل کف شیشه ای به نظر می رسد.

    زیبا ترین مدل های آن نقش و نگار استخر است که معمولا برای حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاد قرار می گیرد. نمونه های طبیعت و منظره آن برای پذیرایی و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار زیبا می باشد.

    word image 211923 3 - با کار در حوزه سرامیک از فقر به درآمد بالا رسیدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.