×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فوم حافظه‌دار یا تشک مموری فوم تاریخچه ای قدیمی دارد که حدودا به دهه 1960 میلادی بر م یگردد . این محصول در ابتدا به وسیله شرکت ناسا به عنوان بالشتک در کلاه‌های ایمنی و صندلی‌ها استفاده شد ولی در مدت زمان کوتاهی به دلیل ویژگی انطباق با وضعیت بدن در صنعت تولید تشک مموری فوم به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. در حال حاضر انواع مختلفی از این محصول تحت عنوان محصولات طبی به فروش می رود. در حال حاضر با توجه به درخواست افراد مراکز زیادی این محصولات را ارائه می نمایند. در این میان تشک برن و تشک تن آسای نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

images 1669543880 - کاربرد تشک مموری فوم -
مزایای تشک مموری فوم

فوم تشک مموری قابلیت کاهش فشارهای وارده به بدن را دارد ولی تشک‌ های مموری فوم همچون سایر تشک‌­ها از دارای مزایا و معایبی برخوردار هستند که در زمان خرید تشک باید به آن ها توجه داشت.

خاصیت انطباقی این نوع تشک از وارد شدن فشار به بدن جلوگیری خواهد کرد که این موضوع برای افرادی که در زمان خواب روی پهلو می خوابند مناسب خواهد بود. ضمن اینکه به گونه ای طراحی شده اند که ساختار بدن در زمان خواب در حالت خوبی باشد.

تشک مموری فوم نسبت به تشک‌های ارگانیک از قیمت پایین ‌تری برخوردار می باشد ولی به مرور ممکن است که هزینه‌های بیشتری را به بار آورد.

مواد ی که در این نوع تشک استفاده شده ضد حساسیت می باشد و برای افراد مبتلا به حساسیت و یا مشکلات تنفسی گزینه مناسبی خواهد بود.

به علت ساختار خاصی که تشک مموری فوم دارد حرکت یک فرد بر روی آن فرد دیگر را بد خواب نخواهد کرد.

تشک‌های مموری فوم از عمر طولانی برخوردار می باشند و گذشت زمان در عملکرد آن ها مشکلی ایجاد نمی کند.

استفاده از تشک برن برای همه ی سنین

انسان ها حدود یک سوم از عمر خود را در خواب هستند، بنابراین می بایست به کیفیت خواب توجه ویژه ای داشت. دو جنبه قابل توجه در خواب ،کمیت و دیگری کیفیت آن می باشد که می بایست همواره به آن توجه داشت و در تدارک کمیت و کیفیت خواب داشتن تختخواب و خصوصا تشک مناسب بسیار ضرورت دارد. در حالی که شما تشک مناسب داشته باشید قطعا خواب کافی و با کیفیت به شما هدیه خواهد کرد. بی شک وضعیت روحی و جسمی مناسبی نیز در طول روز خواهید داشت.

images 1669543882 - کاربرد تشک مموری فوم -

انواع تشک های برن

فارغ از هر نوع دسته بندی برای ساخت و تولید تشک های برن همواره استفاده از بهترین مواد و متریال ها اهیمت زیادی دارد، این تشک نیز همچون دیگر برندهای تشک در سه دسته بندی طبی معمولی، طبی فنری و تشک فنری در بازار ارائه می شود که با توجه به علاقه و نیاز خود می توانید این تشک ها را خریداری کنید.
تشک های طبی برن در دو دسته تشک طبی سفت و تشک طبی نرم تولید می شوند. ساختار این دو تشک به هم شبیه می باشد و تنها تفاوت آن ها در استفاده از تشک نرم در سطح بالایی مموری فوم و در سطح فوقانی تشک سفت از اسفنج فشرده شده، می باشد.

تشک تن آسای و ویژگی های آن

تشک تن آسای به عنوان یکی دیگر از تجهیزات و وسایل مهم در صنعت مبلمان و تجهیزات خواب به شمار می رود که مانند دیگر محصولات تقاضای زیادی در بازار دارد . همچنین کیفیت ساخت آن جهت مصرف کنندگان بسیار ضرورت دارد که بازار خرید و فروش تشک تن آسای رونق خوبی دارد و قیمت تشک تن آسای اهمیت زیادی دارد. این تشک همچون دیگر مدل ها در انواع مختلف همچون تشک طبی، تشک طبی فنری، تشک یک نفره، تشک یک نفره فنر، تشک طبی فنری، تشک طبی مموری فوم، تشک یک نفره فوم ، تشک یک نفره فوم با کیفیت بالا، تشک مموری فوم ارائه می گردد. تشک تن آسای به عنوان تشک هایی بوده که به علت بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه مرغوب، توانسته قیمت بالایی کسب نماید.

ویژگی تشک تن آسای

بهره مندی از انواع پارچه‌های ژاکارد و گرد بافت آلوورا در کنار با تکنولوژی نانو برای رویه تشک‌ ها.

اسفنج‌ های مصرفی در تشک ‌ها و سرویس‌ های خواب تن ‌آسای به علت استحکام و درعین‌ حال انعطاف ‌پذیری مناسب، در تولید محصولات استفاده می شود.

رویه‌ های آنتی باکتریال تشک ‌ها دارای الیاف پلی ‌استر بوده که ضد حساسیت است و مانع رشد قارچ مرطوب می شود و به ایجاد بستری کاملاً بهداشتی و سالم برای خوابیدن شما کمک خواهد کرد.

استفاده از لایه ترموفلت که باعث تقسیم نیرو در سطح تشک، که باعث افزایش طول عمر و نیز منجر به خنثی شدن تأثیر جداگانه هر فنر بر روی سطح تشک می شود و فشار فنرها را بر روی سطح تشک را همگان می سازد.

images 1669543883 - کاربرد تشک مموری فوم -

تشک یک بسته پارچه ای بوده که موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن باعث تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.