×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

word image 212130 1 scaled - سنگ مصنوعی نما برای نمای ساختمان -

فرق بین سنگ مصنوعی با سنگ طبیعی

سنگ مصنوعی نما از نظر ظاهر هیچ تفاوتی با سنگ های طبیعی ندارند که در اکثر مواقع تشخیص بین این دومورد به شدت دشوار هست.

سنگ مصنوعی ساخت دست انسان میباشد که در زمان ساخت این سنگ ها تمام شرایط از نظر استفاده و سلیقه ظاهری فرد در نظر گرفته میشود.

از مزایای سنگ مصنوعی نما نسب به سنگ های طبیعی بسیار سبک تر میباشد و نصب خیلی آسان تر و سریع تری دارد و دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سنگ طبیعی میباشد.

مزایای سنگ مصنوعی نما

  • مقاومت بالا در سرما و یخبندان
  • مقاومت در اشعه های خورشیدی مانند یو وی
  • تنوع و طرح بالا
  • تنوع رنگ
  • چسبندگی بیشتر نسبت به سنگ طبیعی

به صورت کلی سنک مصنوعی خیلی مزایای بیتشری نسبت به سنگ های طبیعی نما دارند ولی به دلیل تبلیغات پایین نسبت به گستردگی بازار خیلی از مردم خبری و اطلاعی از سنگ های مصنوعی نمای ساختمان ندارند و خیلی ضرر میکند از این ناآگاهی چون خیلی بهینه تر میشود هزینه در هنگاه ساخت و حتی بازسازی ساختمان میشود خیلی در هزینه ها صرفه جویی کرد.

سنگ مصنوعی تراورتن

word image 212130 2 - سنگ مصنوعی نما برای نمای ساختمان -

این نوع سنگ جزو سنگ های آهکی به حساب میآید که معمولا به سنگ های تزئینی مورد استفاده قرار میگیرند.

سنگ های مصنوعی تراورتن دارای بافت به صورت متخلخل میباشد، سنگ های مصنوعی تراورتن نسبت به سنگ های مرمر مقاومت فاشاری بیشتری دارد و نسبت به سنگ های گرانیتی مقاومت فشاری کمتری دارد.

خصوصیات سنگ مصنوعی تراورتن

  1. از نظر وزن و مقاومت با سنگ تراورتن طبیعی حدودا برابر هستش و حدودا هر متر مربع ۳۸ کیلوگرم هستش.
  2. جذب آب از رویه سنگ ض درصد میباشد.
  3. جذب آب از پشت سنگ بسیار بالا برای چسبندگی بیشتر.

سنگ تراورتن منوعی به دلیل مقاومت بالا و سختی زیادی که دارد ممعمولا در نماهای ساختمان، دیواره پارکینگ، راه پله و… قابل استفاده است.

سنگ مصنوعی تراورتن طرح عباس اباد

سنگ تراورتن طرح عباس آباد از یک نوع بتن فراوری شده است که در ترکیبات خود شن، ماسه و رزین های روان کننده دارد.

از نطر مقاومت این سنگ با نوع طبیعی خود برابر است و جذب آب بسیار پایین این نوع سنگ بسیار پایین است که باعث میشود در گرما و سرما ترک نخورد که از طرف دیگه در پشت سنگ جذب آب بسیار بالایی دارد که باعث میشود چسبندگی سنگ را تا ۲ الی ۳ برابر افزایش دهد.

مزایای سنگ مصنوعی در نمای ساختمان

ظاهری بسیار زیبا نسبت به بهضی از سنگ های طبیعی، جذب آب بسیار پایین از رویه سنگ، مقاومت بالا در سرما و یخبندان های سرد، چسبندگی بسیار بالا با ملات سیمان، متغییر بودن رگه های سنگ مانند سنگ های طبیعی که بسیار زیاد در زیبایی تاثیر دارد.

انواع سنگ مصنوعی نما

  1. سنگ مصنوعی تراورتن
  2. سنگ مصنوعی سمنت پلاست
  3. سنگ مصنوعی مرمر
  4. سنگ مصنوعی گرانیت
  5. سنگ مصنوعی کورین
  6. سنگ مصنوعی اونیکس
  7. سنگ مصنوعی کوارتز
  8. سنگ مصنوعی پلیمری

این سنگ ها از عمده سنگ های مصنوعی هستن که در صتعا ساختمان استفاده میشود و معمولا این سنگ ها در داخل و خارج ساختمان وبه شکل های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا از سنگ مصنوعی برای نمای ساختمان استفاده کنیم؟

واقعا سوالی که خیلی از کارشناسان فروش ما میشود این مورد میباشد که چرا باید از سنگ مصنوعی با وجود سنگ طبیعی وجود دارد استفاده کنیم؟ در جواب باید گفت زمانی شخصی به دنبال سنگ مصنوعی برای نمای ساختمان خود میگردد به دنبال قیمت و هزینه پایین برای نمای ساختمان خود میباشد.

با توجه به شباهت خیلی زیاد از نظر متریال و شکل و طرح سنگ های مصنوعی با سنگ های طبیعی برای نمای ساختمان با هزینه خیلی پایین تر شما میتوانید از سنگ مصنوعی برای نمای ساختمان خود استفاده کنید.

قیمت سنگ مصنوعی نما

word image 212130 3 - سنگ مصنوعی نما برای نمای ساختمان -

برای قیمت گذاری سنگ مصنوعی فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید حتما بهشون توجه کنید و هیچ موقع نباید برای کاهش هزینه کیفیت را فدای کمیت کرد.

خرید سنگ مصنوعی نما

برای خرید سنگ مصنوعی میتوانید با شماره: 09916433385 تماس بگیرید و اگر سوالی در مورد سنگ مصنوعی به خصوص سنگ مصنوهی نما داشتید پاسخ گوی شما هستند.

چگونگی سفارش آنلاین سا اینترنتی سنگ مصنوعی نما ساختمان

اگر به دنبال خرید آنلاین سنگ برای نمای ساختمان خود هستید در اولین اقدام سعی کنید نمونه های استفاده شده رو مطالعه کنید تا کاملا نسبت به سنگ های مصنوعی آشناییت پیدا کنید و نسبت به پروژه ها کیفیت سنگ ها را بدست آورید.

بعد برای اطلاعات تکمیلی میتوانید مقالات تخصصی در مورد سنگ مصنوعی را مطالعه کنید که به صورت کامل به این نوع محصول مشرف شوید و کاملا باهاش آشنا شوید تا با خیال راحت تری بتوانید متریال مناسب برای ساختمان خود را پیدا کنید.

بعد از تمامی این مراحل اگر سوالی بود که میتوانید با کارشناسان فرداد سنگ البرز تماس بگیرید و هر سوالی داشتید به راحتی بپرسین تا پاسخ گوی شما باشند.

و برای خرید نیز میتوانید از طریق همان کارشناسان درخواست خرید خود راقبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن سنگ های خود را تحویل بگیرید تا پروژه خود نیز به تعویق نیفتد.

منبع: فرداد سنگ البرز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.