×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کیف چرم لپ تاپ دست دوز

انواع کیفهای چرم لپ تاپ مردانه و زنانه دست دوز را مطابق با طرح و شکل و مدل دلخواه خودتان می توانید با قیمت کیف چرم لپ تاپ دست دوز مناسب از بازارهای فروش خریداری نمایید.

کیفهای چرمی اصل از میزان مقاومت بسیار بالاتری نسبت به چرمهای مصنوعی و یا برزنتی برخوردار هستند و هرکسی که خرید کیف چرم اصل را انتخاب کند می تواند از مزایای این محصول به راحتی برخوردار شود.

چرا که بسیار شیک و لوکس بوده و از ظاهری زیبا و به خصوص برخوردار می باشد.

علاوه بر این که با استفاده از این نوع کیفها زیبایی و شکل منحصر به فردی را خواهید دید با این وجود می توانید از این محصول به عنوان کاور و محافظی برای لپ تاپ و یا لوازم دلخواهتان استفاده نمایید.

word image 212142 1 - راهی به سوی ثروت با راه اندازی کسب و کار کیف چرمی -

کیف چرم کمری اسپرت

کیف های چرم کمری معمولاً دارای اندازه های کوچکی هستند و قیمت کیف چرم کمری اسپرت برای تمامی افراد مناسب است.

این کیف ها برای نگهداری انواع وسایل ضروری مانند: پول، مدارک، کارت بانکی و غیر در نظر گرفته می شوند و از استفاده بالایی برخوردار بوده و برای مشاغل مختلف طراحی می گردند.

کیف های کمری چرم در نوع مردانه و زنانه عرض می شوند و خرید و فروش این کالا ها امروز به شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد و می توان گفت که استفاده از سایت های اینترنتی شیوه‌ ای بسیار مناسب بوده که باعث حذف واسطه ها و دلالان می‌ شود.

این کیف ها دارای آستر هستند در این آستر نیز از محتویات درونی کیف ها محافظت می کند بهتر است هر چند وقت یکبار سطح رویه این کیف ها با انواع واکس ها و روغن های مخصوص پوشش داده شود تا دوام و طول عمر کیف ها بیشتر گردد.

word image 212142 2 - راهی به سوی ثروت با راه اندازی کسب و کار کیف چرمی -

کیف چرم کروکودیل

کیف جیبی و دوشی چرم کروکودیل در ابعاد مختلف و طرح های متنوع تولید شده قیمت کیف چرم کروکودیل تا سلیقه های مختلف با مشاهده گزینه های متعدد پیش رو انتخاب آسان تری داشته باشند این نوع کیف با قرار گرفتن در معرض سرما و گرمای محیط کیفیت خود را از دست نداده و دچار ترک یا پوسته پوسته شدن نیز نخواهد شد.

در تهیه کیف جیبی و دوشی چرمی از بهترین و مرغوب ترین یراق آلات، زیپ یا سگک استفاده شده است تا ماندگاری این محصول افزایش پیدا کند استفاده از بهترین جنس آستری در تهیه کیف چرم کروکودیل مقاومت و استحکام این محصول را افزایش داده است.

خوشبختانه برندهای ایرانی تولیدکننده کیف چرم کروکودیل توانسته اند با استفاده از چرم درجه یک کروکودیل، بهترین کیف های جیبی و دوشی زنانه و مردانه را در طرح های متنوع تولید نمایند.

word image 212142 3 - راهی به سوی ثروت با راه اندازی کسب و کار کیف چرمی -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.