×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

پسته اکبری ممتاز

یکی از مرغوب ترین و پر طرفدار ترین انواع پسته کشور ما را می توان پسته اکبری ممتاز دانست که با توجه به مناسب بودن قیمت پسته اکبری ممتاز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه تولید کنندگان این تنقلات سالم این محصول را به شکلهای مختلف به خصوص به صورت جزئی و بسته بندی و همچنین به شکل عمده به فروش می رسانند.

همچنین این امکان را برای طرفداران این کالا ایجاد می کنند نسبت به نیاز خود بدون هیچ محدودیت اقدام به تهیه این پسته ممتاز کنند و از آن به شکلهای مناسب استفاده کنند.

بی تردید پسته اکبری از گونه ممتاز از معروف ترین و پر فروش ترین نوع پسته کشورمان به حساب می آید چون این آجیل از لحاظ ظاهر بسیار جذاب و محرک کننده است و این خشکبار جزوه دسته پستهای بادامی به حساب می آید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T104625.024.jpg

پسته خام فله ای

آب و هوا و اقلیم این قسمت از کشور برای کاشت پسته بسیار مناسب می باشد و می توان از این باغها بهترین نمونه از پسته را برداشت کرد، قیمت پسته خام فله ای بسیار مناسب می باشد.

در کشور ما خصوصا در استان کرمان باغهای بسیار بزرگ و وسیعی از پسته را مشاهده می کنید که این زمینها بخش بزرگی از پسته خام مورد نیاز داخل و خارج از کشور را تامین می کنند.

پسته خام بین خشکبار از اهمیت بسیار برخوردار است و به دلیل انواع ویتامین و مواد مغذی و طعم بسیار عالی که دارد از طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری برخوردار است.

پسته خام دارای طعمی شیرین و خوشایند می باشد و می توان مقداری چربی در پسته پیدا کرد، این چربی به هیچ عنوان چربی مضری نیست بلکه به محض مصرف چربی موجود در پسته به مصرف سوخت و ساز بدن می رسد.

خوردن پسته به بانوان بسیار توصیه می شود تا ضمن خوردن پسته خام بتوانند کمبود آهن بدن خود را کنترل نمایند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T104415.823.jpg

پسته دامغان تازه

پسته دامغان دارای طعم بسیار لذیذی بوده این محصول از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد، همچنین قیمت پسته دامغان تازه با توجه به تولید زیادبسیار مناسب می باشد.

پسته دامغان تازه دارای کارایی و کاربرد بسیار زیادی هستند و برای پختن انواع کیک و شیرینی و انواع غذاها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

خلال پسته و مغز پسته دارای طعم بسیار لذیذی بوده و این محصولات به صورت بسته بندی شده و یا فله ای در بازار عرضه شده اند که هر کدام از آنها نظر خریداران زیادی را برای خرید جلب کرده اند.

یکی از مهمترین خواص پسته دامغان آن است که دارای طبع گرم بوده و می تواند تاثیرات بسیار زیادی در درمان بیماریهای ناشی از مزاج سرد داشته باشد.

افرادی که دارای مزاج سرد هستند، می توانند با مصرف این محصول به راحتی موجب درمان بیماریهای خود شوند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-27T104823.063.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.