چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رنگ ابروی مناسب خود را چطور انتخاب کنیم؟
    09 آذر 1401 - 19:25
    شناسه : 212288
    0

    در سال‌های اخیر، ابروها به یکی از عناصر مورد توجه در صنعت مد تبدیل شده‌اند. شکل، رنگ، قوس ابرو و سایر جنبه‌های آن می‌تواند کل ظاهر یک فرد را تغییر داده و تاثیر زیادی بر ظاهر فرد داشته باشد. رنگ کردن ابروها می‌تواند ظاهر شما را بهتر یا آن را به طور کامل خراب کند؛ به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید رنگ ابروی مناسب را برای خود انتخاب کنید تا از خراب شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

    پ
    پ

    در سال‌های اخیر، ابروها به یکی از عناصر مورد توجه در صنعت مد تبدیل شده‌اند. شکل، رنگ، قوس ابرو و سایر جنبه‌های آن می‌تواند کل ظاهر یک فرد را تغییر داده و تاثیر زیادی بر ظاهر فرد داشته باشد. رنگ کردن ابروها می‌تواند ظاهر شما را بهتر یا آن را به طور کامل خراب کند؛ به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید رنگ ابروی مناسب را برای خود انتخاب کنید تا از خراب شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

    رنگ ابروی مناسب

    قبل از انتخاب رنگ ابرو

    اولین قدم برای انتخاب رنگ ابرو، فرم دادن به آنهاست. شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین رنگ را انتخاب و استفاده کنید؛ اما بدون شکل دادن و درست کردن فرم ابروهایتان، این کار بی نتیجه خواهد بود. روش های متنوعی برای کمک به دستیابی به شکل و فرم عالی ابروهایتان وجود دارد که موچین، قیچی و شابلون از رایج‌ترین آن‌ها هستند. هنگامی که ابروها را به بهترین شکل و فرم خود رساندید، وقت آن است که بهترین و مناسب‌ترین رنگ ابرو را برای خود پیدا کنید.

    نحوه انتخاب رنگ ابروی مناسب

    پیدا کردن رنگ ابروی مناسب می‌تواند بسیار مشکل باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه می‌خواهید ابروهای شما طبیعی به نظر برسند، می‌خواهید که در چهره شما جلوه داشته باشند. انتخاب رنگ نادرست می‌تواند ابروهای شما را بیش از حد تیره، روشن یا غیر طبیعی نشان دهد.

    با اطمینان از اینکه رنگی که انتخاب می‌کنید با مو و پوست شما همخوانی دارد، می‌توانید از رخ دادن اتفاقات ناخوشایند مثل غیرطبیعی جلوه کردن آن جلوگیری کنید. همچنین توجه داشته باشید هنگامی که رنگ مناسب خود را پیدا کردید، آن را به درستی اعمال کنید تا ابروهای شما پر و زیبا به نظر برسند.

    انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ موهای شما

    یکی از ویژگی‌ها و فاکتورهای مهمی که قبل از خرید رنگ ابرو باید به آن توجه کنید، رنگ موهای سرتان است. در ادامه به بررسی نحوه انتخاب رنگ ابروی مناسب بر اساس هر طیف از رنگ مو خواهیم پرداخت.

    موهای قهوه‌ای تیره یا مشکی

    اگر موهای قهوه‌ای تیره یا مشکی دارید، توصیه نمی‌کنیم که دقیقا همان رنگ را برای ابروهای خود انتخاب کنید. خرید رنگ ابروی قهوه‌ای ملایم که حداقل 1 تا 2 درجه روشن‌تر از رنگ موهایتان باشد، بهترین کار است. این طیف رنگی بین رنگ ابرو و موهایتان باعث می‌شود که ابروها طبیعی به نظر رسیده و نه خیلی تیره و نه خیلی روشن باشند.

    از طرف دیگر، با توجه به ترجیحات خود انتخاب یک رنگ با رگه‌هایی از قهوه‌ای متوسط ​​یا خاکستری نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد. می‌توانید برای شروع یک رنگ ابرو را امتحان کنید که 1 درجه روشن‌تر است و اگر مطابق میلتان نبود و نمی‌خواستید ابروهایتان خیلی تیره به نظر برسند، به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید.

    اگر ابروهای شما به طور طبیعی مشکی باشد، از استفاده از رنگ مشکی برای ابروهای خود اجتناب کنید؛ زیرا ممکن است در نهایت بیش از حد کلفت و تیره به نظر برسند و چهره‌ای خشن شما بدهند. در این مورد، می‌توانید یک رنگ قهوه‌ای تیره را انتخاب کنید.

    موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن

    موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن

    یک اشتباه رایج این است که وقتی رنگ موهای روشنی دارید، به سراغ رنگ‌های بسیار تیره برای ابرو بروید. این کنتراست همیشه جذاب نیست و می‌تواند ظاهری ناهماهنگ را به چهره شما بدهد. در عوض، توصیه می‌کنیم رنگ ابرویی را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین گزینه به رنگ پایه مو (تیره‌ترین رنگ) باشد.

    اگر موهایتان بلوند یا قهوه‌ای روشن است، به سراغ رنگ‌هایی بروید که ۱ تا ۲ درجه تیره‌تر است. این کار باعث می‌شود تا مطمئن شوید ابروی شما به خوبی روی صورتتان مشخص است. توجه داشته باشید که میزان تیرگی رنگ باید به اندازه‌ای باشد که علاوه بر اینکه طبیعی به نظر می‌رسد، ابروهایتان را در صورتتان برجسته کند. با رنگ ابرویی که 1 درجه تیره‌تر است شروع کنید و سپس اگر قصد داشتید ابروهایتان مشخص‌تر به نظر برسد، رنگ تیره‌تر را امتحان کنید.

    اگر موهایتان بلوند است، یک رنگ مات را برای ابروهای خود انتخاب کنید. این کار اطمینان حاصل می‌کند تا رنگ ابروی شما طبیعی به نظر رسیده و در برابر رنگ موهایتان خیلی تیره نباشد. همچنین اگر موهای قهوه‌ای بسیار روشن یا موهایی روشن با هایلایت‌های بلوند دارید نیز یک رنگ مات را امتحان کنید.

    موهای قرمز یا نارنجی

    بهتر است وقتی موهای نارنجی یا قرمز دارید، سعی نکنید رنگ ابروی خود را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید. رنگ ابروهای قرمز یا نارنجی، ممکن است ابروها را به طور نامناسبی برجسته و مشخص کنند. اگر موهای قرمزی دارید، می‌توانید رنگ بلوند را برای ابروهای خود انتخاب کنید. رنگ‌ موهایی با طیف قرمز، در بهترین حالت با رنگ ابروهای بلوند روشن همخوانی داشته و تکمیل می‌شوند. معمولاً هر چه رنگ بلوندی که انتخاب می‌کنید روشن‌تر باشد، بهتر است.

    انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ پوست شما

    یکی دیگر از ویژگی‌ها و فاکتورهای مهمی که قبل از خرید رنگ ابرو باید به آن توجه کنید، رنگ پوست صورتتان است که در ادامه به اختصار بررسی شده است:

    پوست صورت روشن

    اگر پوست روشن با ته رنگ صورتی دارید، رنگ بلوند خاکستری را برای ابروها توصیه می‌کنیم. همچنین سعی کنید از انتخاب رنگ‌های قرمز یا گرم اجتناب کنید؛ حتی اگر موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن دارید.

    به طور معمول، اگر هنگام بالا رفتن دمای بدنتان رنگ پوست صورتتان مایل به صورتی یا قرمز می‌شود، ته رنگ صورتی در پوست صورت خود دارید. در این مورد نیز، ابروی خود را با استفاده از رنگ بلوند روشن که کمی خاکستری به نظر می‌رسد رنگ کنید تا با رنگ پوستتان تکمیل شود. همچنین این رنگ باعث می‌شود تا ابروهایتان خیلی زرد یا نارنجی به نظر نرسد. اگر پوست روشن و موهای تیره‌تری دارید، می‌توانید رنگ قهوه‌ای روشن را نیز امتحان کنید.

    پوست صورت زیتونی

    اگر پوست زیتونی دارید، رنگ قهوه‌ای روشن تا متوسط ​​را برای ابروهای خود انتخاب کنید. اگر پوست شما به راحتی برنزه می‌شود، جزو این دسته از پوست‌ها هستید و همانطور که گفتیم، بهتر است به سراغ رنگ ابروهایی بروید که در طیف قهوه‌ای متوسط ​​قرار دارند. این انتخاب باعث می‌شود تا اطمینان حاصل کنید که رنگ قهوه‌ای ابروی شما از رنگ پوستتان متمایز می‌شود.

    پوست صورت تیره

    پوست صورت تیره

    اگر پوست تیره‌ای دارید به سراغ رنگ قهوه‌ای مات برای ابروهای خود بروید. این قهوه‌ای می‌تواند در طیف قهوه‌ای روشن تا متوسط ​​قرار داشته باشد. به طور کلی، بهتر است رنگ ابرویی که می‌خرید 1 تا 2 درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد؛ در این صورت است که روی صورت شما مشخص می‌شود و ابروهای شما را برجسته‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

    بهترین مارک رنگ ابرو

    محصولات مختلفی برای رنگ کردن ابروهایتان در بازار وجود دارند و به همین دلیل، این امر که بهترین مارک را برای استفاده پیدا کنید تا به ابروهای شما آسیب نرساند، بسیار مهم است. همچنین مارک رنگ ابرویی که بتواند دقیقا همان رنگی که از آن انتظار می‌رود به شما بدهد نیز مهم است؛ زیرا رنگ ابرو توجه زیادی را به چهره جلب کرده و سایر ویژگی‌های صورت را نیز برجسته می‌کند. از بهترین مارک رنگ ابروهایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند می‌توان به پادینا، بیس، وینا، جوو و لورینت اشاره کرد. شما می‌توانید تمام این رنگ ابروها را از فروشگاه مژیتو خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.