جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شیره جات به من رندگی ام سود بخشید
    10 آذر 1401 - 19:26
    شناسه : 212408
    0

    در آستانه سی سالگی به دنبال مستقل شدن کارم از شغل کارمندی به شغل آزاد بودم و در همین راستا تحقیقات و بررسی های زیادی را انجام دادم و با افراد مختلفی به مذاکره و مشورت پرداختم تا اینکه به واسطه یکی از آشنایانم با حوزه صادرات شیره جات آشنا شدم و طی یادگیری آموزش های لازم به فروش و صادرات این محصول در داخل ایران و سپس به کشور های همسایه پرداختم و همین جهت سود بالایی را بدست آورده ام.

    پ
    پ

    شیره خرما عمده

    قیمت هر کیلو شیره خرما عمده در بازار، به برند تولید کننده شیره خرما، حجم خرید شیره ، کیفیت محصول و نوع خرید شیره خرما بستگی دارد، با در نظر گرفتن این موارد قیمت نهایی محصول تعیین می گردد.

    همچنین نوع شیره خرما هم در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار است، زیرا تا حدود زیادی طعم شیره خرما سنتی و صنعتی متفاوت میباشد.

    در واقع طعم و طبع شیره خرما سنتی بهتر و لذیذ تر از نمونه صنعتی آن است و کسانی که به صورت کم می خواهند خرید کنند ویا استفاده خانگی دارند از این نوع شیره خریداری می کنند.

    تقریبا تمامی تولیدکنندگان محصول تولیدی خود را به صورت عمده عرضه می کنند.

    زیرا در این صورت است که سودی که مد نظرشان است را می توانند کسب کنند، خصوصا آن تولید کننده یک شرکت صنعتی باشد، و در بین تولید کنندگان این تولید کنندگان سنتی هستند که گاهی محصول خود را به صورت جزئی نیز به فروش می رسانند.

    مراکز فروش شیره خرما در اصفهان - تابناک | TABNAK

    شیره انگور خانگی

    شیره ها انواع مختلفی دارند که از میوه های مختلف تهیه می شوند که عبارتند از شیره انگور خانگی، شیره خرما، شیره توت، شیره سیب، شیره انجیر و غیره می باشد و ترکیب این چند شیره با هم می تواند برای کم خونی و انواع بیماریها موثر باشد.

    این شیره ها را با هم ترکیب می کنند و برای درمان بهتر بیماریها از آن استفاده می کنند که به آنها سه شیره، چهار شیره و پنج شیره می گویند که مصرف هر کدام از این ها با هم یا به تنهایی از خواص خاصی برخوردار می باشد.

    شیره انگور و شیره خرما یکی از پرمصرف ترین شیره ها می باشد که طرفداران زیادی دارد و مصرف این شیره ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان توصیه می شود و بهتر است در وعده غذایی خود گنجانده شود.

    word image 212408 2 - شیره جات به من رندگی ام سود بخشید -

    شیره انگور سیاه

    در زمانهای نه چندان دور به دلیل افزایش فروش شیره انگور سیاه و استقبالی که مردم از این نمونه محصولات داشتند.

    افرادی با تولید کردن محصولات مشابه ولی غیر اصل در میان شیره انگور باعث بدبین شدن افراد و خسارتهای مالی و جانی برخی از خانوارها شدند.

    به همین دلیل برای جلوگیری از خطرات احتمالی بهتر است از مراکز تولید کننده مطمئنی که در این زمینه فعال هستند استفاده کنید.

    زمانی که قصد خرید شیره انگور مرغوب را داشته باشید با کمی جست و جو متوجه متنوع بودن این محصول و برندهایی که در این زمینه فعال هستند خواهید شد و امکان دارد در طی خرید احساس خستگی کرده و ندانید که باید کدام نوع از این محصول را تهیه کنید.

    برای خرید شیره انگور قواعد و نکاتی وجود دارد که می تواند خرید را برایتان آسان کرده و از دشواری خارج کند از جمله مواردی که باید در این زمینه به آن توجه شود عواملی چون کیفیت، تاریخ انقضا و تولید، نشان استاندارد و پروانه سلامت، نام تولیدکننده، برند و غیره می باشد.

    شیره انگور خانگی – پایگاه خبری اخبار خوب – خبر خوب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.