شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید قطعات خودرو
    12 آذر 1401 - 22:55
    شناسه : 212441
    0

    تمام خودروهای موجود در بازار از لوازم مختلفی ساخته شده‌اند که آن‌ها به کار کردن خودرو کمک می‌کند، وجود نداشتن یکی از قطعات باعث از بین رفتن ماشین می‌شود و اگر قطعات اصلی خراب شوند به احتمال بسیار زیاد ماشین روشن نمی‌شود یا اگر هم روشن شود به حرکت در نمی‌آید.

    پ
    پ

    word image 212441 1 1 - راهنمای خرید قطعات خودرو - خرید قطعات اصلی خودرو

    راهنمای خرید قطعات خودرو

    خرید قطعات خودرو اورجینال باید با دقت انجام شود، امروزه افراد سود جو بسیار زیادی وارد بازار قطعات خودرو شده‌اند، به دلیل اهمیت لوازم خودرو نیاز است که هنگام خرید لوازم یدک به نکاتی دقت کنیم تا یک محصول باکیفیت و مناسب را تهیه کنیم و از خرید اجناس تقلبی و بی‌کیفیت که وارد بازار شده‌اند جلوگیری کنیم؛ با گسترش خودرو در خیابان‌ها نیاز به قطعات اورجینال خودرو زیاد می‌‌شود و اکثر مردم همیشه به دنبال خرید اجناس باکیفیت هستند، اگر شما قصد تهیه قطعات اورجینال خودرو را دارید با ما تا انتها همراه باشید در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم تا هنگام خرید قطعات اورجینال خودرو دچار اشتباه نشوید.

    word image 212441 2 1 - راهنمای خرید قطعات خودرو - خرید قطعات اصلی خودرو

    دلیل اهمیت قطعات خودرو:
    تمام خودروهای موجود در بازار از لوازم مختلفی ساخته شده‌اند که آن‌ها به کار کردن خودرو کمک می‌کند، وجود نداشتن یکی از قطعات باعث از بین رفتن ماشین می‌شود و اگر قطعات اصلی خراب شوند به احتمال بسیار زیاد ماشین روشن نمی‌شود یا اگر هم روشن شود به حرکت در نمی‌آید.

    راهنمای خرید قطعات اورجینال خودرو

    همان‌طورکه گفتیم خرید قطعات خودرو اورجینال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قطعات هستند که به سلامت و نگهداری ماشین کمک می‌کنند یک خودرو از لوازم مختلفی تشکیل شده است که اکثر آن‌ها مصرفی هستند و بعد از مرور زمان نیاز است ان‌ها را تعویض کنید، برای مثال اگر خودرو شما مگان می‌باشد باید تلاش کنید خرید قطعات اصلی مگان را به خوبی انجام دهید تا به مرور زمان خودرو به دلیل بی‌کیفیت بودن قطعات دچار مشکل نشود.

    مشاوره قبل از خرید قطعه:

    اولین نکته که باید به آن توجه کنید، شما قبل از اینکه اقدام به تهیه لوازم یدک کنید باید از یک متخصص که در این زمینه سابقه و فعالیت دارد مشاوره بگیرید، مشورت کردن با فردی که می‌تواند به شما در خرید کمک کند احتمال فریب خوردن افراد سودجو را کاهش می‌دهد.

    در خرید هر وسیله‌ای باید از کسانی که در آن زمینه تخصص و تجربه دارند مشاوره بگیرید تا بتوانید یک محصول باکیفیت و اورجینال را تهیه کنید که به ماشین شما آسیب وارد نکند.

    تحقیق کنید:

    قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید درباره برند‌ها و مدل‌های مختلف محصول تحقیق کنید، با تحقیق و بررسی می‌توانید به راحتی متوجه شوید که برند‌های معتبر بازار کدام هستند و از کجا می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید، برای مثال قصد خرید قطعات اورجینال کروز را دارید باید درباره اینکه چه برندهای این لوازم را بهتر تولید می‌کنند تحقیق کنید.

    نظرات را بدانید:

    یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند به شما در خرید قطعات اورجینال خودرو کمک کند، بررسی نظرات افراد درباره آن قطعه است، از کسانی که وسیله مورد نظر شما را قبلاً خریداری کردند سوال بپرسید و نظرشان را بدانید که می‌تواند در خرید یک محصول باکیفیت به شما کمک بسیار زیادی کند.

    به توافق رسیدن بر سر تعویض کالا:

    قبل از اینکه محصول را از فروشنده خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم با او توافق کنید که در صورت به وجود آمدن مشکل یا مناسب نبودن کالا آن را تعویض کند.

    برخی از فروشندگان اجناس بی‌کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند و بعد از متوجه شدن مشتری فروشنده محصول را تعویض نمی‌کند و خریدار در این موقعیت دچار مشکل می‌شود؛ اگر محصول باکیفیت و مناسب باشد فروشنده با شما بر سر تعویض به توافق خواهد رسید در غیر این صورت بهتر است از خرید پرهیز کنید به فروشگاه دیگری مراجعه کنید.

    خرید از مکان معتبر:

    یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید قطعات خودرو باید به آن توجه کنید، خرید از مکان‌های معتبر و با سابقه است، شما باید لوازم خودروتان را از فروشگاه‌های که سابقه بسیار زیادی دارند و معتبر هستند تهیه کنید، این فروشگاه‌ها به مشتریان خود اهمیت می‌دهند که توانسته‌اند اعتبار و اطمینان مردم را جذب کنند.

    حتی شما می‌توانید محصول خود را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید، پرفکت یدک دارای سال‌ها سابقه در زمینه فروش عمده قطعات اورجینال خودرو است که تصمیم دارد محصولات خود را بدون واسطه به صورت تکی به مشتریان عزیز ارائه دهد. و شما از هر نقطه ایران می‌توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه خرید کنید، شما می‌توانید قبل از خرید محصول با مشاوران و کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها به طور رایگان مشاوره بگیرید.

    بررسی بسته بندی:

    بسته بندی محصول را به خوبی بررسی کنید، برخی از فروشندگان اجناس تقلبی را در بسته بندی‌های اورجینال قرار می‌دهند تا مشتری آن را خریداری کند، بسته بندی محصولات باکیفیت از زیبایی خوبی برخوردارند آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جنس داخل آن تعویض نشده باشد و باید بر روی بسته بندی هولوگرام وجود داشته باشد؛ با بررسی دقیق ظاهر بسته بندی می‌توانید تشخیص دهید که محصول تعویض شده یا خیر پیشنهاد می‌کنیم اگر بسته بندی ظاهر خوبی نداشت از خرید آن صرف نظر کنید.

    ظاهر قطعه را بررسی کنید:

    هنگام خرید لوازم یدک اورجینال خودرو حتماً محصل را با قطعه اصلی فابریک بر روی خودرو بررسی کنید؛ اگر از نظر ظاهری با هم شباهت نداشتند یا موردی را در آن مشاهده کردید که با قطعه فابریک مطابقت نداشت از خرید آن پرهیز کنید؛ قطعات اورجینال از هر نظر با فابریک آن که بر روی خودرو قرار دارد یکی هستند و تنها از نظر برند تفاوت دارند حتماً در خرید به این نکته دقت کنید.

    word image 212441 3 1 - راهنمای خرید قطعات خودرو - خرید قطعات اصلی خودرو

    چرا باید قطعات اورجینال تهیه کنیم؟

    یکی از سوالات اکثر کاربران این است که چرا باید قطعات اورجینال خریداری کنیم در صورتی که می‌شود با هزینه بسیار کم‌تری آن را خرید و استفاده کرد، خب همان‌طور که در بخش‌های اولیه مقاله به آن اشاره کردیم و گفتیم لوازم خودرو دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و اگر یکی از آن‌ها دچار مشکل شود تمام سیستم خودرو از بین می‌رود و اجناس تقلبی بی‌کیفیت بسیار ضعیف هستند و به سرعت از بین می‌روند که باعث آسیب رسیدن به خودرو می‌شود.

    قطعات بی‌کیفیت چه آسیبی به خودرو وارد می‌کند؟

    آسیب‌های بسیار زیادی با استفاده از قطعات نامرغوب و تقلبی به خودرو وارد می‌شود، اگر شما از قطعات ارزان قیمت و تقلبی استفاده کنید به شما باید بگوییم که با گذر زمان خودرو شما از بین می‌رود و نیاز است که یک هزینه سنگین برای تعمیر آن در نظر بگیرید، در این بخش تعدادی از آسیب‌های که قطعات بی‌کیفیت به خودرو وارد می‌کنند را به شما می‌گوییم.

    کاهش عمر خودرو: اولین دلیل که باعث می‌شود بگوییم به هیچ عنوان از قطعات فیک استفاده نکنید کاهش عمر خودرو می‌باشد، زمانی که شما از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌کنید باعث می‌شود سایر لوازمی که در خودرو وجود دارند از بین بروند و عمر خودروی شما کاهش پیدا کند.

    هزینه اضافی: برخی از خریداران لوازم تقلبی و بی‌کیفیت از اینکه محصول را با قیمت پایین خریداری کردند خوشحال هستند اما باید به آن‌ها بگوییم که محصولاتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند به سرعت از بین می‌روند و شما مجبور هستید یک هزینه اضافه برای تعویض آن پرداخت کنید؛ اما قطعات اورجینال دارای عمر بسیار زیادی هستند و در صورت خرابی برخی دارای گارانتی می‌باشند که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن را تعویض کنید.

    آسیب رسیدن به موتور: بیشتر لوازم خودرو به موتور مربوط هستند اگر شما از لوازمی استفاده کنید که بی‌کیفیت است و نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد به احتمال خیلی زیاد موتور شما بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل می‌شود که تعمیر موتور نیاز به هزینه بسیار زیادی دارد.

    چطور از قطعات ماشین نگهداری کنیم؟

    یکی از سوالات پرتکرار مخاطبان این است که چگونه از لوازم خودرو به خوبی مراقبت کنیم؛ هر وسیله‌ای نیاز به مراقبت دارد و قطعات خودرو نیز از این اساس برخوردار هستند؛ شما برای اینکه بتوانید از لوازم خودروتان مراقبت کنید باید کارهایی انجام دهید که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    چک کردن: شما برای اینکه بتوانید از قطعات خودرو و خود ماشین مراقبت کنید باید هر چند وقت یکبار خودرو را به یک کارشناس و متخصص نشان دهید تا آن را به خوبی چک کند؛ اکثر مکانیک‌ها بر این باورند که خودرو را باید هر ۶ ماه برای بررسی به مکانیکی برد تا آن را به خوبی چک کنند که در مرور زمان قطعات از بین نروند؛ برخی از قطعات مصرفی هستند و باید بعد از استفاده کردن آن را تعویض کنید که در زمان چک می‌توان قبل از اینکه مصرفشان تمام شود متوجه آن شوید و سریعاً اقدام به تعویض کنید که مشکلی برای خودرو پیش نیاید.

    به خوبی رانندگی کنید: برای اینکه قطعات خودرو سالم و اصولی بمانند بهتر است مراقب رانندگی کردنتان باشید، زمانی که شما با اصول و رعایت هر نکته‌ای رانندگی می‌کنید آسیبی به خودرو و قطعات آن وارد نخواهد شد و به همین راحتی می‌توانید از قطعات خودتان مراقبت کنید؛ بیشترین آسیب به خودرو و لوازم آن در هنگام رانندگی پیش می‌آید.

    word image 212441 4 1 - راهنمای خرید قطعات خودرو - خرید قطعات اصلی خودرو

    جمع‌بندی:

    خرید قطعات اورجینال خودرو نیاز به رعایت نکاتی دارد؛ امروزه اجناس تقلبی بسیار زیادی وارد بازار شده است که هنگام خرید باید دقت بسیار زیادی داشته باشید، در این مقاله ما راهنمای خرید قطعات اورجینال را بررسی کردیم تا شما بتوانید به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کنید، شما با رعایت این نکات می‌توانید حتی خرید قطعات اورجینال کروز را به راحتی انجام دهید‌؛ امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.