×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بنابر آمار اعلام شده از طرف سازمان مخابرات، حدود ۹۸% پیامک های تبلیغاتی توسط گیرنده ها خوانده می شوند. شاید در نگاه اول این آمار تنها عددی بزرگ باشد اما اگر به صورت مقایسه ای نگاه کنیم، هیچ یک از روش های تبلیغاتی دارای این میزان بازخورد نیستند.

برای پاسخ به این پرسش در ادامه کاربرد سامانه پیامکی را به تفکیک مشاغل مختلف بررسی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید .

سامانه پیامکی ویژه مشاغل مختلف

امروزه بسیاری از کسب و کار ها ، سازمان ها و ادارت هستند که از طریق پنل اس ام اس ، برای کاربران پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند و یا پیامکی را برای اطلاع رسانی عمومی و یا اختصاصی ارسال می کنند.

از جمله ی این مشاغل و کسب و کار ها می توان کلینک های زیبایی ، دفاتر و نمایندگی های بیمه ، بسیج و دانشگاه را نام برد .

سامانه کلینیک زیبایی

سامانه پیامکی برای کلینک زیبایی

پزشکان و کلینیک های درمانی و زیبایی استفاده های مختلفی از سامانه های پیامکی می کنند . به طور کلی میتوان از سامانه های پیامکی در راستای تبلیغات کلینیک زیبایی و اطلاع رسانی از جشنواره های تخفیفی و یا ساعات کاری و تغییرات مهم مربوط به کلینیک است .

همچنین می توان پیامک های دوره ای برای افراد و مراجعین از جمله پیامک های تبریک تولد و یادآور ارسال کرد .

از دیگر استفاده هایی که یک پنل اس ام اس می تواند برای کلینیک زیبابی داشته باشد این است که می توان به صورت گروهی و انبوه در کسری از زمان برای مراجعین پیامک هایی مربوط به نظرسنجی کیفیت خدمات و برخورد کارکنان با انها برگزار کرد.

سامانه بیمه

سامانه پیامکی برای دفاتر بیمه

دفاتر بیمه یکی از بیشترین متقاضیان سامانه های پیامکی هستند که اهمیت این ابزار مهم تبلیغاتی را درک کرده اند .

دفاتر بیمه می توانند با ارسال پیامک های منطقه ای و تفکیک شده ، بیمه گذاران جدید را بیابند . به این صورت که یک متن تبلیغاتی بیمه را آماده می کنند و با استفاده از بانک شماره موبایل موجود در پیام رسان شروع به ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه می کنند .

از دیگر کاربرد های این سامانه این است که می توان شروع به ارسال پیام های صوتی کرد . معمولا پیامک ها و تماس های صوتی اثر گذاری بیشتری در اطلاع رسانی ها دارند . مثلا ممکن ات قبلا چندین بار برای بیمه گذار خود پیامک یادآور سررسید اقساط ارسال کرده باشید و او توجهی نکرده باشد .

این بار با ضبط صدای خودتان ( و یا با استفاده از گوینده مجازی موجود در سامانه ) شروع به ارسال پیام صوتی جهت اطلاع رسانی می نمایید .

همچنین بصورت دوره ای پیامک هایی را برای افراد بفرستید تا همیشه در ذهن انها ماندگار باشید .

با توجه به ارزان بودن هزینه هر عدد پیامک ، تبلیغات مستمر و دائمی با استفاده از پیامک های تبلیغاتی امکان پذیر است.

سامانه پیامک بسیج

سامانه پیامکی برای بسیج

پایگاه های بسیج یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی است که مراسمات زیادی را در راستای ایجاد فرهنگ و توسعه ارزش های فرهنگی ایجاد میکند از طرفی شکوه برگزاری مراسمات وابسطه به حضور اعضای آن می باشد و اطلاع رسانی های زیادی در این زمینه باید انجام گیرد.

با دریافت سامانه پیامک بسیج همواره می توانید اعضای پایگاه را در جریان اقدامات انجام شده قرار دید و با ارسال پیامک انبوه به اعضای بسیج در بین اعضای بسیج شور و شوق شرکت در مراسم مورد نظر را ایجاد کنید.

سازمان بسیج برای اطلاع‌رسانی همایش و مراسمات به اعضای پایگاه بسیج از سامانه پیامکی بسیج استفاده می‌کنند و پنل پیامک بسیج به یکی از ملزومات مهم در دفاتر بسیج تبدیل شده است.

در گذشته برگزاری مراسمات به صورت تماس تلفنی اطلاع رسانی میشد و امروزه با توجه به افزایش تعداد پایگاه های بسیج و افراد بسیجی ، این اطلاع رسانی به صورت تلفنی را کمی دشوار میکند .

سامانه پیامکی دانشگاه

سامانه پیامکی برای دانشگاه

دانشگاه های مختلفی از جمله دانشگاه های پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی و موسسات آموزشی و غیر انتفاعی وجود دارند که همه روزه در حال استفاده از سامانه پیامکی دانشگاه جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به اساتید ، کارکنان و دانشجویان هستند .

البته که این حجم از پیامک ها به صورت دستی و انسانی به آسان قابل برنامه ریزی و ارسال نیت و آنها با اتصال سامانه های دانشگاه به سامانه پیامکی از طریق وب سرویس رایگان ارسال پیامک توانستند این توانایی را بیابند .

همچنین در شروع ترم های جدید و یا دوره های اموزشی مختلف به ارسال پیامک هیا تبلیغاتی در سطح منطقه و استان می پردازند که به نوبه ی خود بازدهی بسیار بالایی دارد و سبب رضایت این دانشگاه ها شده است .

اما چگونه می توانیم سامانه پیامکی تهیه کنیم ؟

تهیه و ثبت نام در پنل های اس ام اس در بیشتر سامانه های پیامکی مشمول هزینه های مختلفی از جمله هزینه فعالسازی و خری خط ارسال کننده می باشد . البته در پنل اس ام اس پیام رسان این هزینه به صفر رسیده است و تنها کافی است تا پنل اس ام اس خودتان را به مبلغ لازم شارژ نمایید .

سپس شروع به ارسال پیامک نمایید . شما بابت هر اس ام اسی که ارسال می کنید تنها قیمت تعیین شده هر پیامک را پرداخت می کنید و نیاز به هزینه های فعالسازی و .. ندارد .

پس از ثبت نام و احراز هویت ، یک خط اختصاصی ارسال کننده پیامک با نام خودتان در پنل مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند تا لامز نباشد در ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از خطوط اشتراکی استفاده نمایید.

جهت دریافت سامانه پیامکی ویژه مشاغل خودتان (۱۰۰% رایگان) از طریق این سایت می توانید هم اکنون عدد ۱۱۱ را بهه ۵۰۰۰۲۰۶۰۰ پیامک کنید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.