×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرض کن برای خرید وارد یک پاساژ شدی که پر از مغازه هاییه اون چیزایی که می‌خوای رو داره، اما مشکل اینجاست که هر کالای درخواستی تو باید از یه مغازه بخری. جدای از اتلاف زمان گشتن توی پاساژ و قیمت گرفتن از تک تک مغازه‌ها، باید نگران باشی که نکنه فلان کالایی که خریدم با اون یکی ست نشه! آخرشم با کلی خستگی و عدم رضایت از خریدهایی که هر کدوم یه شکلن بر می‌گردی خونه.

حالا تصور کن توی همون پاساژ، یه فروشگاه بزرگ هست که هر چی که می‌خوای رو با کلی تنوع داره اونم با قیمت مناسب. حالا می‌تونی با صرف حداقل زمان و هزینه و بدون نگرانی خریدات رو انجام بدی. چی از این بهتر؟

اینا رو گفتم که بدونی مجموعه اچ تی ان پرایم کامل‌ترین پکیج یراق آلات ایران رو داره. پس زودتر ست خونه‌ات رو اچ تی ان کن.

اچ تی ان پرایم محصولات متنوعی در دسته بندی های زیر تولید و به بازار عرضه می کنه:

  • انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  • انواع دستگیره در: پلاک، رزت (دو تکه)، استیل (بیمارستانی)، حیاطی و ورودی
  • انواع دستگیره کابینت مدرن و کلاسیک
  • چشمی دیجیتال درب ورودی
  • قفل استخری و باشگاهی
  • قفل هتلی
  • قفل (بدنه قفل)
  • انواع سیلندر آپارتمانی و سرویس لوکس و کلاسیک، کلید کامپیوتری و معمولی
  • انواع لولای در تخت، قابلمه، پروانه، ۳D
  • انواع دستگیره آنتی پنیک و ضد حریق
  • انواع فنر آرام بند درب
  • انواع یراق آلات کابینت آشپزخانه شامل: مگنت، ریل، جک، لولا گازور و پمپی، پیچ ام دی اف
  • پایه میز و مبل
  • قلاب لباس

در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال بدون شک مهمترین بخش یک خانه هوشمند است. یک قفل دیجیتال علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد قفل درب خود را به راحتی باز کرده و قفل کنید، همچنین افرادی را که هنگام دوری از خانه وارد و خارج می شوند، نظارت می‌کند. برخی از مدل ها به سادگی به شما امکان می‌دهند از تلفن خود برای باز و بسته کردن درها استفاده کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهند دسترسی ویژه‌ای را به دوستان، اعضای خانواده، پرستار کودک یا کارکنان تعمیر و نگهداری اختصاص دهید. پیشرفته‌ترین گزینه‌ها با دستورات صوتی کار می‌کنند و از دستگاه‌ها و خدمات خانه هوشمند شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، همه چیزهایی را که باید قبل از انتخاب قفل دیجیتال در نظر بگیرید، در زیر جمع آوری کرده‌ایم.

یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که هزینه ارتقاء قفل سنتی خود چقدر است. به هر حال، قیمت قفل دیجیتال درب ورودی هوشمند، بسیار بیشتر از قفل استانداردی است که می‌توانید از فروشگاه محلی خود تهیه کنید. قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی هوشمند در حدود ۵ تا ۲۰ میلیون تومان است، اما اگر قفلی می‌خواهید که بتوانید آن را از هر جایی کنترل کنید و ویژگی‌هایی مانند دستورات صوتی، اعلان‌های فشاری و ایمیلی، و هشدارهای دستکاری را ارائه می‌دهد، باید بالای ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید.

بسیاری از قفل‌های هوشمند با یک برنامه تلفن همراه هماهنگ می‌شوند که به شما امکان می‌دهد درها را با یک ضربه ساده روی نماد قفل یا باز کنید. برخی از آنها دسترسی از طریق وب را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد همه چیز را از رایانه شخصی خود کنترل کنید. اکثر برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا کاربران دائمی و موقت اضافه کنید و همچنین برنامه‌های دسترسی را برای روزها و زمان های خاص تنظیم کنید.

مطمئن شوید که قفل هوشمند شما گزارش‌های فعالیت را ثبت می‌کند تا بتوانید به گذشته برگردید و ببینید چه کسی و چه زمانی وارد خانه شما شده یا از آن خارج شده است.

اگر قفل دارای بلوتوث است، برای کنترل آن باید در محدوده (حدود ۳۰ فوت) باشید. با این حال، قفل‌هایی با رادیوهای Wi-Fi داخلی یا که از پل Wi-Fi استفاده می‌کنند، به شما امکان می‌دهند تقریباً از هر جایی که آنها را با روتر خود راه‌اندازی کردید، متصل شوید.

جدیدترین قفل‌های هوشمند ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های صوتی، geofencing و ویژگی‌های قفل خودکار را ارائه می دهند. دستورات صوتی از طریق برنامه همراه، قفل‌های هوشمند را بسیار راحت‌تر می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید به سادگی به تلفن خود بگویید “قفل درب جلو را باز کند” تا قفل را باز کنید.

انواع قفل دیجیتال

قفل دیجیتال با نام های زیر نیز در بازار شناخته می شوند:

  • قفل هوشمند
  • دستگیره هوشمند
  • قفل الکترونیکی
  • قفل دیجیتال درب ورودی
  • دستگیره دیجیتال
  • قفل درب هوشمند
  • قفل رمزی
  • قفل در هوشمند
  • قفل هوشمند درب
  • دستگیره htn
  • دستگیره هوشمند htn
  • قفل هوشمند درب ضد سرقت

از گذشته تا به امروز، امنیت یکی از مهم ترین مسائل بشریت بوده است. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد که یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای ایجاد امنیت و آرامش برای ساکنین ساختمان‌ها استفاده از انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روب درب‌های ورودی ساختمان می‌باشد.

آریا یراق صنعت یکی از تولید کنندگان انواع قفل دیجیتال می باشد. این مجموعه با سابقه طولانی در زمینه طراحی، تولید و عرضه بیش از صدها مدل دستگیره در و کابینت و در اختیار داشتن رزومه ای بسیار قدرتمند توانسته است یکی از بزرگ ترین شرکت های عرضه کننده قفل و تجهیزات دیجیتال در ایران نیز باشد. محصولات اچ تی ان پرایم با قطعات با کیفیت تولید شده و دارای حداقل دو سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می‌باشند.

این برند ثبت شده، با در اختیار داشتن استانداردهای روز دنیا مانند CE،FCC، ISO 9001، ISO 14000 دارای کیفیتی کم‌نظیر در میان دیگر برندهای عرضه شده و وارداتی قفل دیجیتال درب منزل می‌باشد. طی کردن مراحل مختلف و سنگین تست‌های فیزیکی، مکانیکی، تست‌های نمک و تست‌های فنی بردهای الکترونیکی سبب شده تا محصولات HTN Prime دارای کیفیتی با دوام و قدرتمند برای استفاده طولانی مدت خریداران باشد.

دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند به علت امنیت بالا و امکانات بی‌‌نظیر زیادی که دارد، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیدا کرده‌ است. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می‌‌دهند با استفاده از دستگیره هوشمند امنیت دفتر مدیریت و محل کارشان را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های کارتی دیجیتال استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد. دستگیره‌های هوشمند راه مقابله با سارقین می باشد.

اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌‌های کاربرد دستگیره هوشمند نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به دستگیره هوشمند مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی ‌شمار دستگیره ‌های هوشمند بهره‌‌مند شوند. دستگیره هوشمند که دارای دوربین و چشمی هوشمند می‌باشد از امنیت بیشتری برخوردار است. دستگیره های هوشمند مدرن و جدید دارای روش دسترسی چندگانه می باشند. اکثر محصولات جدید با استفاده از وای فای (wifi) و سیستم کنترل از راه دور امکان مدیریت دارند.

گزینه‌‌های متفاوتی که دستگیره هوشمند برای باز شدن به کاربران ارائه می‌دهند، زیبایی طراحی، امنیت بالا، امکانات مدیریت ورود و خروج به منزل حتی از راه دور و مدیریت هوشمند خانه از امکانات جذابی هستند که هر کسی را برای داشتن دستگیره هوشمند ترغیب می‌کند.

دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال به نوعی از دستگیره در های امروزی است که به شما امکان باز شدن توسط رمز، اثر انگشت و یا کارت های بدون تماس را می‌دهد. یعنی شما به راحتی می‌توانید با یکی از حالات و یا ترکیبی از چند حالت ذکر شده دستگیره دیجیتالی خود را باز نمایید. دستگیره دیجیتال می‌تواند به عنوان قفل هوشمند اتاق نیز مورد استفاده قرار بگیرد. دستگیره دیجیتال بر روی درب های ورودی نصب می‌شود و در مکان‌هایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد، استفاده می‌شود.

در عصر جدید تکنولوژی‌ها بسیار کاربردی شده‌اند و یک نمونه بارز آن را می‌توان دستگیره دیجیتال htn نام برد. از دستیگره دیجیتال در درب ورودی آپارتمان و درب‌های اتاق و یا محل کار استفاده می‌شود که با این دستگیره‌ها برای ورود به مکانی دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از اثر انگشت، یا از کارت ورود، رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت صنعت الکترونیک، دستگیره دیجیتال برای ایجاد حفاظت بهتر و بیشتر از مکان‌های خصوصی و نیز ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای همه افراد، طراحی شده‌اند. دستگیره دیجیتالی بر روی درب‌های ورودی نصب می‌شود، و در مکان‌هایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد، استفاده می‌شود. دستگیره دیجیتال، دارای یک میکروکنترولر و حافظه طراحی شده است، یک میکروکنترلر ۸۰۵۱ که به عنوان مرکز فرماندهی می باشد و اجزایی مانند کارت‌ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند.

دستگیره درب اثر انگشتی

این مدل از دستگیره هوشمند محصولاتی امنیتی و پیشرفته‌ای هستند که شما را قادر می‌سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل و دستگیره htn استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می‌باشد. قفل دیجیتالی اثرانگشتی وسیله‌‌ای است که روی هرگونه درب (چوبی، فلزی، شیشه‌ ای و موارد دیگر) نصب می‌‌شود تا هویت بیومتریک افراد را تشخیص داده و به آنها اجازه ورود دهد. کاربر تنها کافی است انگشت خود را روی پنل دستگاه بگذارد، سپس با تشخیص صحت هویت فرد، مجوز ورود صادر می‌شود. خرید قفل اچ تی ان یک سرمایه ‌گذاری بلند‌ مدت برای بیشتر محیط‌‌های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری است. قفل اثر انگشتی از محبوب ترین محصولات در زمینه قفل دیجیتال درب ضد سرقت می‌باشد.

همه ما شاید در طول روز بارها و بارها اطرافیان خودمان را بر اساس ویژگی های خاصی از فرد که در ذهن مان ثبت شده است ارزیابی و شناسایی می کنیم . مثلا ممکن است از فاصله ای دور و در میان صدها نفر بتوانیم از روی شکل راه رفتن از پشت سر یکی از دوستانمان را از بقیه افراد تشخیص دهیم . در سیستم های امنیتی مانند قفل اثر انگشتی هم تشخیص هویت افراد بر اساس همین مقایسه خصوصیات منحصر به فرد افراد اما با سیستم های کامپیوتری و سنسورهای پیشرفته انجام میشود.

اگر از حمل کلیدهای حجیم و پردردسر (جا گذاشتن کلید و ماندن پشت درب منزل) خسته شده اید، بهترین راه حل جهت حل این مشکل استفاده از قفل اثر انگشتی می باشد. این محصولات با دارا بودن پنل ورود اثر انگشت برای تمامی افراد خانواده، بهترین روش برای تامین آسایش، راحتی و امنیت شما عزیزان می باشد.

قفل اثر انگشتی درب دستگاه های امنیتی پیشرفته ای هستند که شما را قادر می سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل و دستگیره دیجیتال استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می‌باشد.

علاوه بر قابلیت باز کردن درب با تکنولوژی اثر انگشتی و رمز قفل های یال و سامسونگ دارای کلید مکانیکی نیز می باشند، که برخی از این قفل ها تا ۱۰۰ اثر انگشت را پشتیبانی می‌کنند. قفل اثر انگشتی درب علاوه بر تکنولوژی اثر انگشت برای باز کردن درب از یک صفحه کلید لمسی که دارای اعداد ۰ تا ۹ می باشد استفاده می‌کنند، که می توانید به دلخواه خود یک رمز انتخاب کنید.

قفل رمزی یا قفل رمزدار

قفل رمزی از ابتدایی‌ترین مدل‌های قفل دیجیتال به شمار می‌رود. قفل و دستگیره رمزدار دارای امنیت بالایی است و به راحتی با استفاده از ورود کلمه عبور اجازه دسترسی شما صادر می‌شود. البته امروز اکثر مدل‌های قفل درب دیجیتال دارای چند نوع دسترسی مختلف می‌باشند و قفل رمزی نیز یکی از این روش‌های دسترسی می‌باشد.

این روزها سراغ هر وسیله‌ای که می رویم یا برای استفاده از هر خدمات یا حساب کاربری آنلاین لازم داریم یک رمز عبور یا پسورد تعریف کنیم تا برای هر بار استفاده با ورود رمز صحیح مجوز دسترسی به ما داده شود. در اصل این روزها به جای ارائه مدارکی مانند شناسنامه که در گذشته برای احرا هویت ما استفاده میشد، این رمزها هستند که نشان از هویت ما دارند و برای احراز هویت استفاده می‌شوند.

مشخصا احراز هویت با رمز یکی از انواع روش‌های جدید افزایش امنیت چه در دنیای دیجیتال و چه در زندگی روزمره است. قفل ها جزو اولین سیستم‌هایی بودند که رمزدار شدند و به این شکل با استفاده از قفل درب رمز دار در خانه و محل کار امنیت محیط بسیار بیشتر از قبل شد، چون فقط افرادی می‌توانستند وارد محیط شوند که رمزعبور را می‌دانستند.

دستگیره در

دستگیره در

دستگیره در یا دستگیره درب از نظر شکل، سبک و در برخی موارد عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند.

آنها با آبکاری و طراحی متنوع می توانند به عنوان یک عنصر تزئینی، زیبایی درب ما را بیشتر کرده و با دکور خانه ما هماهنگ شوند و همچنین رفت و آمد را برای ما آسان‌تر کنند.

آنها در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها برای درهای خارجی و داخلی موجود هستند.

دستگیره درب به گونه‌ای طراحی شده‌ است که برای باز کردن آنها لازم نیست مچ دست خود را بچرخانیم یا آن را محکم بگیریم.

بنابراین برای استفاده کودکان نیز راحت است. ما می‌توانیم از آنها برای اتاق کودکان و حمام‌ها و دستشویی نیز استفاده نماییم.

انواع دستگیره

انواع مختلف برای کاربردهای مختلف به شرح ذیل می باشد:

دستگیره پلاک

ساختار یک تکه دارد و اهرم روی یک صفحه قرار دارد و دارای استحکام بالایی می باشد.

می توانید بر روی انواع درها از جمله در سرویس بهداشتی، درب اتاق خواب، درب محل کار و … نصب نمایید.

دستگیره رزت

از دو بخش اصلی تشکیل شده است: اهرم و رزت.

اهرم قسمتی است که برای باز کردن در می‌چرخانید و در طیف وسیعی از اشکال طراحی می‌شود.

رزت قسمتی است که پایه ی دستگیره محسوب شده و به در می‌چسبد.

رزت ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، از پایه‌های گرد استاندارد و مربع گرفته تا سبک‌های پیچیده طراحی شده یا تزیین شده که بیشتر مناسب سبک‌های کلاسیک بوده و رنگ و بوی بیشتری به در می‌بخشند.

دستگیره ورودی

معمولا در ابعاد بزرگتری تولید شده و برای درهای ورودی و حیاط و لابی ساختمان‌ها و مراکز خرید کاربرد دارند و در مدل‌های کلیددار و بدون کلید موجود هستند.

دستگیره درب ورودی کلیددار به شما این امکان را می‌دهد که در را از بیرون با یک کلید و از داخل با مکانیزم قفل چرخشی باز و بسته کنید. (جهت استفاده از این مکانیسم می‌توانید از دستگیره پلاک آپارتمانی یا از سیلندر آپارتمانی استفاده نمایید.)

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت یکی از مهمترین اکسسوری‌ها و یراق آلات کابینت آشپزخانه است که تاثیر زیادی روی زیبایی کابینت ­ها می‌­گذارد. به عبارت دیگر، علاوه­ بر باز و بسته کردن کابینت جنبه­‌ی تزیینی هم دارد.

در حال حاضر، انواع مختلف دستگیره تولید می‌شود که از نظر جنس، رنگ و شکل ظاهری با هم تفاوت دارند. در هنگام خرید این محصول، باید به سبک دکوراسیون آشپزخانه و طرح کابینت‌ های آشپزخانه توجه شود. چون وجود تناسب بین ویژگی‌های دستگیره و دکور آشپزخانه ضروری است.

به دلیل وجود تنوع زیاد محصولات موجود در بازار، ممکن است خرید دستگیره کابینت برای بعضی از افراد سخت باشد. از نظر طرح، دو نوع دستگیره­ کابینت کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارد. برای کابینت چوبی و ممبران مدل‌های کلاسیک و برای کابینت‌ ام دی اف (MDF) و های گلاس مدل‌های مدرن مناسب هستند.

در این زمینه شرکت ما امکان بازدید اینترنتی از دستگیره­ کابینت را برای خریداران محترم فراهم کرده است.

انواع دستگیره کابینت

دستگیره کابینت قطعه ای است که از دو یا چند پیچ ​​برای اتصال استفاده می کند، مانند دستگیره کشوهای آشپزخانه سنتی. علاوه بر ترجیحات شخصی شما، عامل تعیین کننده نوع دستگیره کابینت برای خرید به اندازه مرکز به مرکز آن بستگی دارد. این اندازه بین مرکز یک سوراخ پیچ به سوراخ بعدی است.

انتخاب درست این اکسسوری و هماهنگ بودن آن با طرح کابینت زیبایی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد. انواع مختلفی از دستگیره وجود دارد که به مدرن، کلاسیک، سرامیکی، مخفی و توکار تقیسم‌بندی می‌‌شوند. به هنگام خرید دستگیره کابینت به ویژگی‌ های هر یک توجه کنید تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را با انتخاب بهتری خریداری کنید.

در کل دو نوع دستگیره کابینت از نظر نحوه نصب وجود دارد که بر اساس تعداد پیچ ​​موردنیاز برای اتصال در دسته بندی آنها قرار می‌گیرند.

دستگیره تک پیچ: همان مدل دکمه‌ای است که با یک پیچ به کشو یا درب کابینت متصل می شود و معمولا از آن برای نصب روی کشوها استفاده می‌شود. دستگیره دکمه‌ای قدرت کمتری دارد و به همین دلیل برای کشوها مناسب است. به طور کلی یک قطعه با نصب آسان است که از طیف وسیعی از مواد و رنگ ها ساخته شده است. شما می‌توانید با توجه به مدل کابینت یکی از اشکال دایره، مربع یا مستطیل آن را انتخاب کنید. این دستگیره ها بی دردسرترین گزینه ای هستند که می‌توانند تا حد زیادی رنگ و زیبایی را به خانه شما اضافه کنند.

دستگیره دو پیچ: با استفاده از دو پیچ و به صورت عمودی یا افقی روی سطح کابینت قرار می‌گیرد. این اکسسوری در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

دستگیره کابینت مدرن

ساده بودن از ویژگی‌های مهم کابینت‌های مدرن است. بنابراین، اکسسوری‌ها می‌توانند زیبایی این نوع کابینت را دو چندان کنند.

برای نصب این محصول از دو پیچ روی کابینت استفاده می‌شود. به همین دلیل، به آن دستگیره دو پیچ هم گفته می‌شود. هنگام نصب مدل خطی باید به جهت قرارگیری آن روی کابینت توجه شود. اگر جهت نصب روی کشوها افقی و روی کابینت‌ها عمودی است، استفاده از دستگیره‌های بزرگ توصیه نمی‌شود.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

کابینت‌های کلاسیک دارای طرح‌های مجلل و خاص هستند. بنابراین، خرید دستگیره کابینت نئوکلاسیک می‌تواند شکوه و زیبایی آن‌ها را تکمیل کند. مدل‌های نئوکلاسیک در دو نوع تک پیچ و دو پیچ عرضه می‌شوند.

دستگیره کابینت لوکس

ما زمان زیادی از زندگی خود را صرف باز و بسته کردن در کابینت، کمدها و دراورها می کنیم بدون آن که به کیفیت و عملکرد دستگیره ها فکر کنیم. دستگیره کابینت لوکس علاوه بر کیفیت بالا باعث زیبایی کابینت ها و آشپزخانه شما نیز می شود. انواع دستگیره کابینت لوکس را می توانید از فروشگاه آنلاین ما خریداری نمایید.

دستگیره کابینت سرامیکی

یک محصول خاص و ترکیبی از فلز و سرامیک است. ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل باعث شده مورد استقبال افراد مختلف قرار گیرد. این مدل اکسسوری هم در دو نوع تک پیچ و دو پیچ تولید می‌شود.

تمامی دستگیره ­های کابینتی شرکت HTNPrime دارای ۷ سال ضمانت بی ­قید و شرط هستند. این دستگیره­‌ها در تمامی حالات جوی مقاومت خود را حفظ کرده و هیچ گونه تغییر رنگ در آن ایجاد نمی­‌شود.

چشمی دیجیتال درب ورودی

چشمی دیجیتال از جدیدترین محصولات سری هوشمند می‌باشد که امکان شناسایی فرد را قبل از باز کردن در برای شما فراهم می سازد. این سری از محصولات هوشمند دارای مدل های متنوعی هستند که یکی از آنها دارای سنسور حرکتی بوده و علاوه بر نمایش تصویر با وضوح بالا قابلیت ضبط تصاویر را نیز داراست. در هنگام عبور شخص از جلوی چشمی، سنسور حرکتی فعال شده و شروع به فیلمبرداری میکند. همچنین در صورتی که کسی زنگ خانه را بزند، چشمی از شخص عکس گرفته و در حافظه ی نمایشگر ذخیره میکند. چشمی های دیجیتال HTNPrime با باتری قلمی کار کرده و به راحتی قابل تعویض هستند . علاوه بر این شامل ۲ سال گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش می شوند. لطفا توجه داشته باشید که شرط بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش سری هوشمند، نصب محصول توسط نصاب مورد تایید شرکت می باشد. همه محصولات سری هوشمند امنیت خانه و خانواده شما را دو چندان میکنند . همچنین میتوانید برای تقویت سیستم امنیتی خانه از قفل دیجیتال HTNPrime استفاده کرده و قفل خانه خود را از راه دور کنترل نمایید.

قفل استخری و باشگاهی

قفل استخری یا قفل باشگاهی یا قفل الکترونیکی کمد اصطلاحا به مجموعه قفل‌هایی که در استخر، سالن‌های ورزشی، اداره جات یا برای کمد مدارس قابل استفاده هستند گفته می‌شود که از محصولات سری هوشمند اچ تی ان پرایم می‌باشند. درگذشته گم شدن وسایل در اماکن ورزشی، استخر و … از یک سمت و زنگ زدن کلیدها و قفل در اثر رطوبت از دردسرهای بزرگ این فضاها محسوب می‌شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد می‌توانند با خیال راحت و حفظ حریم شخصی کمد اختصاصی داشته و به وسیله کارت، تگ و یا اثر انگشت خود به آن دسترسی پیدا کنند.

بدنه این قفل ها از استنلس استیل ۳۰۴ ساخته شده و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند، همچنین دستبندها که در رنگ های مختلف ارائه می‌شوند کاملا ضد آب هستند. قفل‌ استخری یا قفل باشگاهی HTNPrime علاوه بر ظاهر زیبا، مقرون به صرفه و کم دردسر بوده و صرفا با باتری کار می‌کنند. علاوه بر این شامل ۲ سال گارانتی و ۷ سال خدمات پس از فروش می‌باشند. لطفا توجه داشته باشید که شرط بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش سری هوشمند، نصب محصول توسط نصاب مورد تایید شرکت می‌باشد.

قفل هتلی

برای دسترسی به هر ساختمانی، ابتدا باید از دستگیره ورودی آن عبور کرد. بنابراین، توجه به امنیت این بخش از ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. در گذشته، قفل و کلیدهای قدیمی نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان‌ها داشتند. اما استفاده از آن‌ها همیشه با مشکلاتی همراه بود مثل گم شدن کلید، جا گذاشتن کلید یا شکستن آن در قفل.

با توجه به این مشکلات، انسان‌ها سعی کردند برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس از روش‌های بهتری استفاده کنند. به همین دلیل، انواع قفل‌ها و دستگیره‌های هوشمند تولید شدند. هدف از ساخت این نوع دستگیره‌ها ایجاد امنیت و سهولت بیشتر در تردد است. انواع مختلفی از این محصولات وجود دارند که از طریق کارت، رمز، اثر انگشت و تشخیص چهره عمل می‌کنند. دستگیره درب کارتی یکی از بهترین انواع این محصولات است که به آن قفل هتلی هم گفته می‌شود.

استفاده از دستگیره کارتی هتلی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که عبور و مرور افراد را کنترل کنید. در نتیجه، می‌توانید در مواقع لزوم محدودیت‌هایی برای تردد در نظر بگیرید. استفاده از این محصول شما را از حمل کلیدهای سنگین بی‌نیاز می‌کند.

آشنایی با دستگیره درب کارتی

دستگیره کارتی درب چوبی شامل یک مغزی الکترونیکی است که یکی از بخش‌های مهم آن را تشکیل می‌دهد. این بخش فرمان باز شدن درب را از کارت دریافت می‌کند. کارت‌ها هم تراشه‌هایی دارند که اطلاعات روی آن‌ها ذخیره می‌شود. با معرفی کارت به قفل، این اطلاعات به کمک امواج رادیویی در حافظه قفل ذخیره می‌شود.

در زمان استفاده از کارت، اطلاعات روی تراشه و اطلاعات ذخیره شده در قفل با هم مقایسه می‌شود. در صورتیکه اطلاعات با هم مطابقت داشته باشند، درب باز می‌شود. این مراحل در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. امکان نفوذ به این سیستم رمزگذاری شده و استخراج اطلاعات آن تقریبا غیرممکن است.

از این دستگیره می‌توان در ساختمان‌های مسکونی و اداری استفاده کرد. اما استفاده از آن در هتل‌ها و مهمانسراها رایج‌تر است. چون تردد زیادی در این مکان‌ها انجام می‌شود و کنترل ورود و خروج افراد ضروری است.

انواع کارت دستگیره درب کارتی

کارت هتلی Key Tag

یک نوع کارت کوچک است که می‌توان آن را به راحتی داخل کیف پول قرار داد. معمولا در داخل بسته‌بندی دستگیره کارتی هتلی دو عدد از این کارت‌ها وجود دارد.

کارت هتلی Smart Card

یک کارت بسیار کوچک است که یک طرف آن حالت چسبندگی دارد و می‌تواند به وسایل قابل حمل متصل شود. کاربر این کارت را پشت تلفن همراه یا کیف پول می‌چسباند و با نزدیک کردن آن‌ها به قفل درب را باز می‌کند. این ویژگی احتمال گم شدن یا جا گذاشتن کارت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.‌ قابلیت‌ها و طراحی خاص این مدل باعث شده که قیمت آن از Key Tag بالاتر باشد.

کارت RFID هتلی

این کارت به دلیل ویژگی‌هایی که دارد برای هتل‌ها، مهمانسراها و مکان‌های اداری مناسب است. اندازه این کارت بزرگ است و می‌توان از آن به عنوان کارت شناسایی هم استفاده کرد. اندازه کارت RFID مشابه کارت بانکی است و به راحتی در کیف پول قرار می‌گیرد.

در این مدل، برای باز کردن درب نیازی نیست قفل و کارت با هم تماس داشته باشند؛ بلکه این دو از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می‌کنند و درب باز می‌شود. این نوع کارت‌ها به دلیل عدم تماس مستقیم با قفل، دیرتر مستهلک می‌‌شوند.

کارت مترو قابل استفاده در هتل

این امکان وجود دارد که از کارت مترو برای باز کردن درب ساختمان‌ها استفاده کرد؛ یعنی از یک کارت هم برای تردد در شهر و هم برای تردد در محل کار یا زندگی استفاده می‌شود. این کار شما را از حمل‌ تعداد زیادی کارت بی‌نیاز می‌کند.

مزایای دستگیره درب کارتی

استفاده از قفل کارتی به جای قفل و دستگیره معمولی فقط جنبه زیبایی ندارد؛ بلکه این روزها یک ضرورت به شمار می‌رود. مزایای استفاده از این محصول عبارتند از:

  1. افزایش امنیت ساختمان

قفل هتلی به دلیل برخورداری از سیستم‌های امنیتی هوشمند از ساکنین ساختمان‌ها در مقابل خطرات مختلف محافظت می‌کند. این محصولات به امکاناتی مثل آلارم هشدار سرقت، سیستم اعلام حریق، قفل کودک و … مجهز هستند. این ویژگی‌ها در قفل‌های معمولی مشاهده نمی‌شود.

شما می‌توانید برای هر یک از پرسنل، مهمانان یا سایر ساکنان ساختمان یک کارت در نظر بگیرید. در نتیجه، هم فرآیند ورود و خروج افراد راحت‌تر می‌شود و هم از تردد افراد غیرمجاز جلوگیری می‌شود. تعداد کارتی که می‌توان به دستگیره درب کارتی معرفی کرد به برند آن بستگی دارد.

در بعضی از مدل‌ها کاربر باید علاوه بر کارت، رمز عبور را هم وارد کند تا درب باز شود. این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش امنیت دارد.

  1. حذف آسان کارت‌های از دست رفته

اگر کارت‌های مربوط به این دستگیره‌ها مفقود یا دزیده شوند، به راحتی می‌توانید کارت جدیدی را جایگزین آن‌ها کنید. برای معرفی کارت جدید به فرد متخصص نیاز نیست و خود شما می‌توانید جایگزینی کارت را انجام دهید.

  1. ماندگاری و طول عمر بالا

برای ساخت قفل هتلی از آلیاژهای مقاوم و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌شود. به همین دلیل، از استحکام مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند تا چند سال بدون تحمیل هزینه‌های اضافی از محل سکونت یا محل کار شما محافظت کنند.

سایر مزایای قفل کارتی هتلی

  • ثبت گزارش تردد افراد و در نتیجه کنترل عبور و مرور
  • امکان استفاده از یک کارت برای دسترسی به نقاط مختلف ساختمان مثل درب ورودی، پارکینگ و …
  • طراحی زیبا
  • حمل آسان
  • پیشگیری از مشکلات مربوط به کلیدهای سنتی مثل سنگین بودن کلیدها، جاگذاشتن‌ کلیدها یا شکستن آن‌ها در داخل قفل

قفل

قفل را قبل از خرید دستگیره خریداری کنید.

معمولا ما عادت داریم که بیشتر توجه خود را هنگام خرید بر روی ظاهر می‌گذاریم در صورتی که عملکرد واقعی بستگی به انتخاب قفل و یراق آلات دارد. انتخاب یک قفل صحیح می‌تواند به عملکرد صحیح دستگیره و طولانی شدن عمر آن کمک کند. در ادامه ویژگی هایی که باید برای خرید آن در نظر بگیرید را بیان می‌کنیم.

مواد تشکیل دهنده قفل

قفل های اچ تی ان پرایم از نظر مواد تشکیل دهنده به دو سری لوکس و یونیک تقسیم می‌شوند.

قفل لوکس: در سری لوکس، زبانه بالا، پایین و پیشانی استنلس استیل بوده و چهار پهلو که با تحرک دستگیره باعث باز شدن درب می‌شود از جنس برنج است. قطعات داخلی این دستگیره‌ها ضد فرسایش و ضد حریق بوده و برای استفاده در درهای ورودی، اماکن پر تردد از جمله بیمارستان، سینما و … به دلیل تعدد در باز و بسته شدن مناسب هستند.

قفل یونیک: در سری یونیک پیشانی از جنس آهن است و در آبکاری‌های متنوع تولید می‌شود. شب بند و چهارپهلو از جنس برنج است که برای درب داخلی، سرویس و اتاق پیشنهاد می‌شود. اگرچه که در صورت داشتن بودجه محدود می‌تواند برای درب های ورودی نیز مورد استفاده قرار گیرد چرا که ضمانت مادام العمر دارند.

برخی از فروشندگان، دستگیره درب انتخابی شما را در کنار قفل ارزان قیمت می‌فروشند و شما گمان می‌کنید که سود کرده‌اید در صورتی که قفل‌های با قیمت پایین‌تر از متریال ارزانتری ساخته شده‌اند که در عمر مفید دستگیره تاثیر گذارند.

راهنمای خرید سایز

سایز ۳۰-۳۵ بیشتر مناسب درب‌های آهنی و آلومینیومی می‌باشد. مزیت سایز ۳۵ نسبت به ۳۰ این است که با قفل بزرگتر می‌توانید انتخاب آزادانه تری در دستگیره داشته باشید. در صورتی که سایز ۳۰ باشد در انتخاب محدودتر می شوید. قفل آکس (۴۰-۵۰-۶۰-۷۰) مناسب درب‌های چوبی است. هرچه قفل شما پهن‌تر باشد زیبایی دستگیره بیشتر شده و امکان این که هنگام باز کردن دست شما به چهارچوب گیر کند کمتر است.

گاهی نقش و نگارهای روی درب باعث می‌شود نتوانید قفل‌های پهن مثل ۷۰ را استفاده کنید و با توجه بر طراحی روی درب مجبور شوید از سایز کوچکتر استفاده کنید.

سیلندر

سیلندر یا مغزی درب از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده قفل و دستگیره می‌باشد که امنیت خانه شما را فراهم می‌کند و دارای طرح‌ها و کاربردهای متنوعی هستند که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

کیفیت

سیلندر ها به لحاظ کیفی به دو دسته لوکس و یونیک تقسیم می‌شوند. سری لوکس تماما برنج و سری یونیک از مغزی برنج و بدنه سربی ساخته شده‌اند. البته عمده سیلندر های اچ تی ان پرایم تماما برنج بوده و در رده کالاهای لوکس قرار می گیرند اما در سیلندرهای سرویس و آپارتمانی که درگیری کمتری با پین و کلید دارند می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها از سری یونیک نیز استفاده کنید. به پیشنهاد اچ تی ان پرایم لطفا برای اماکن عمومی، ادارات، رستوران‌ها و به طور کلی اماکن پر تردد حتی برای سرویس بهداشتی از سری لوکس تماما برنج استفاده نمایید. سری لوکس و تمام برنج ما دارای ضمانت مادام العمر و سری یونیک دارای ۷ سال ضمانت بدون قید و شرط می‌باشند. از این رو شما می‌توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

کاربرد

سیلندر آپارتمانی: همانطور که از اسمش پیداست، این نوع بیشتر مناسب درب ورودی آپارتمان می‌باشد. نوع آپارتمانی از سمت بیرون کلید خورده و از سمت داخل به وسیله اهرم باز و بسته می‌شوند. سیلندر های آپارتمانی دارای ۵ عدد کلید کامپیوتری با پین ضد سرقت هستند.

سیلندر سرویس: این نوع بیشتر مناسب سرویس‌های بهداشتی، حمام، اتاق‌ها و … می‌باشند که از سمت داخل با اهرم باز و بسته شده و از سمت خارجی کلید نمی‌خورند.

سیلندر کلید معمولی و کلید کامپیوتری: هر دو نوع از دو طرف با کلید باز و بسته می‌شوند و تفاوت آنها در کلیدها و مغزی قفل است. در کلیدهای کامپیوتری ساچمه‌ها روی کلید تعبیه شده‌اند و امنیت بیشتری نسبت به کلیدهای معمولی دارند و به راحتی قابل باز شدن نیستند.

طراحی

سیلندر های اچ تی ان در دو مدل کلاسیک و مدرن طراحی شده‌اند که با توجه به طراحی درب و سبک خانه می‌توانید مدل مورد نظر را خریداری نمایید.

راهنمای خرید

در صورتی که درب شما دولبه می‌باشد و از لولا قابلمه استفاده می‌کنید، سیلندر انتخابی هم باید قابلمه باشد و در صورتی که درب شما تخت بوده و از لولای تخت یا پروانه استفاده می‌کنید، سیلندر وسط خریداری نمایید.

سیلندر های اچ تی ان پرایم در رنگ‌های طلایی، زیتونی، سیلور، سفید و مشکی موجود می‌باشند و ضمانت مادام العمر و گواهینامه CE اروپا گواه بر کیفیت بی‌نظیر آنهاست.

لولای در

لولای در یا لولای درب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا توجه شما را جلب کند؟

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع لولای در آشنا کرده و به شما کمک کنیم تا محصول مناسب خود را خریداری نمایید.

هر دری در خانه، برای عملکرد درست نیاز به لولای مناسب دارد. این محصول کوچک اما ضروری در سبک‌ها، اندازه‌ها، مواد اولیه، رنگ‌ها و آبکاری‌های مختلف عرضه می‌شود. یافتن لولا مناسب برای درب مستلزم این است که بدانید کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما و ویژگی‌های درب مطابقت دارد.

کاربرد لولا

لولاهای درب وظیفه کلیدی در باز و بسته شدن درب دارند، علاوه بر این، لولاها وظیفه ایمن نگه داشتن خانه شما را بر عهده دارند. اگر لولاهای درب ضعیف باشند ممکن است تحت فشار و سنگینی درب بشکنند یا درست عمل نکنند و حتی امکان باز شدن را برای سارقین فراهم کنند.

جنس لولا

انواع مختلفی از لولا وجود دارد که با توجه به شکل درب، وزن آن و محل استفاده انتخاب می‌شوند. همچنین لولاها می‌توانند به وسیله هماهنگی با سایر یراق آلات مانند سیلندر و دستگیره، ظاهر درب شما را متمایز کرده و زیباتر کنند.

لولاهای اچ تی ان پرایم در سه متریال برنج، استنلس استیل و آهنی موجود می‌باشند که با توجه به محل نصب، جنس آن تعیین می‌شود.

لولاهای استنلس استیل و برنج هر دو در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و مناسب استفاده در مکان‌های مرطوب (سرویس بهداشتی، حمام و …) نیز هستند. قیمت لولاهای استیل مقرون به صرفه‌تر از لولای برنجی است. اما در مقابل لولاهای برنجی تحمل وزن بیشتری نسبت به استیل دارند. در صورتی که شما در آب و هوای خشک زندگی می‌کنید، می‌توانید از لولاهای آهنی نیز استفاده کنید که قیمت پایین تری نسبت به بقیه لولاها دارند اما ضمانت لولاهای برنجی و استیل بیشتر است.

در تمام لولاهای اچ تی ان پرایم حداقل سه بلبرینگ بکاررفته است. بلبرینگ‌ها به افزایش طول عمر لولا کمک کرده و باعث حرکت آسان و بدون اصطکاک در و جلوگیری از فرسودگی لولا می‌شوند.

انواع لولا

لولاهای ما در سه گروه تخت، قابلمه و پروانه‌ای دسته بندی می‌شوند. در صورتی که درب شما دولبه باشد باید از لولا قابلمه و همچنین سیلندر قابلمه استفاده کنید. اما اگر لبه در شما تخت و صاف باشد باید از لولاهای تخت و پروانه‌ای استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که لولاهای تخت ضحامت و تحمل وزن بیشتری نسبت به پروانه‌ای دارند.

سایز لولا

در خصوص سایز بهتر است از نصاب خود راهنمایی بگیرید اما در بیشتر موارد، از لولاهای ۳.۵ اینچی برای درهای داخلی و از لولاهای ۴ اینچی برای درهای ورودی استفاده می‌شود. لولاهای بزرگتر (۶ و ۸ اینچ) برای درهای با ارتفاع و وزن زیاد مانند درب لابی، مساجد و… استفاده می‌شوند.

هنگامی که نوع لولای در انتخاب شد، زمان آن است که با انتخاب آبکاری، کمی ذوق و سلیقه به طراحی بیاورید. لولاهای درب دارای طیف گسترده‌ای از آبکاری‌ها هستند، از کلاسیک تا جسورانه و مدرن. هنگام انتخاب، طراحی کلی اتاق و دری را که لولا را با آن جفت می‌کنید، در نظر بگیرید. مثلا درب سفید با لولا و دستگیره مشکی ظاهری متمایز و مدرن ایجاد می کند. اچ تی ان پرایم دستگیره، سیلندر و لولا را در طیف‌های رنگی متفاوتی تولید می‌کند از این رو برای هماهنگ شدن با دکورهای کلاسیک و مدرن انتخاب‌های متفاوتی به شما می‌دهد.

دستگیره آنتی پنیک

دستگیره آنتی پنیک به همراه آرام بند معمولاً در مکان‌های عمومی و همچنین در محل کار استفاده می‌شوند.
طبق قانون، تمام ساختمان‌های عمومی باید دارای درهای باز شونده و دستگیره های آنتی پنیک در مسیرهای خروج باشند.
این درها باید به طور خودکار تحت فشار از داخل باز شوند. این به تخلیه موثر در مواقع اضطراری کمک می‌کند.
بنابراین مشتریان اصلی ما برای این محصول شامل بخش خرده فروشی، تئاتر، سالن‌های کنسرت و سینما، بیمارستان‌ها، صنعت، ادارات و غیره هستند.

این دستگیره ها بسته به مکانی که در آن نصب می‌شوند، ویژگی‌های عملکردی دیگری از جمله مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر سرقت، ضد گلوله، عایق صدا و … را دارند.

عرضه‌کننده این دستگیره ها باید تضمین کند که ساکنان یک ساختمان از جمله بزرگسال، کودک، سالمند و حتی معلولان همیشه می‌توانند در شرایط اضطراری درب را به راحتی باز کرده و خارج شوند. این عملکرد به ویژه در مقررات مربوط به خطرات آتش‌سوزی (ویژگی عملکرد مقاومت در برابر آتش) و خطر در نظر گرفته می‌شود. در واقع خروجی‌های اضطراری معمولاً در امتداد مسیرهای تخلیه قرار می‌گیرند و باید امکان بازکردن سریع و آسان آنها در جهت تخلیه وجود داشته باشد.

شرکت HTNPrime عرضه‌کننده‌ی یکی از بهترین مدل­های دستگیره آنتی پنیک در ایران می­باشد. دستگیره های آنتی پنیک این شرکت دارای گواهینامه­­ی UL از کشور آمریکا، تست و گزارش تاییدیه از آزمایشگاه افکتیس (BHRC) ترکیه و «تاییده­ی مرکز تحقیقات ایران» هستند. همچنین این دستگیره ها کاملا ضد حریق بوده و در آزمون مقاومت در برابر آتش تا ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت دارند.

دستگیره های آنتی پنیک شرکت HTNPrime دارای دستگیره ی باز شونده از دو جهت (بالا و پایین) بوده که در شرایط اضطراری عملیات خروج از ساختمان را سرعت می‌بخشد. همچنین زبانه‌های این مدل‌ها از استیل و آلیاژ با کیفیت ساخته شده است.

علاوه بر امنیت بالا، سلامت تمامی مصرف‌کنندگان از اولویت‌های شرکت HTNPrime بوده و دستگیره‌های آنتی پنیک HTNPrime به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که بهترین و سریع ترین عملکرد ممکن را از خودشان نشان دهند.

فنر آرام بند درب

در واقع باید گفت که آرام بند درب، مکانیزمی است که برای بسته شدن درب معمولا در قسمت بالایی آن قرار می‌گیرد و از محکم بسته شدن و کوبیده شدن درب جلوگیری می‌کند.

آرام بند یک وسیله ی هیدرولیکی است که اگر در جای درست نصب شود و رگلاژ مناسبی داشته باشد، از ایجاد سر و صدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند. همچنین می‌تواند شما را از بسته بودن درب مطمئن سازد.

آرام بندهای درب با استفاده از سازوکار و مکانیزمی که فنر، سیلندر، پیستون و روغن هیدرولیک ایجاد می‌کنند، کار می‌کند. هنگامی که درب باز می‌شود مایع هیدرولیک موجود در آرام بند از یک مخزن به مخزن دیگر انتقال پیدا می‌کند و به محض اینکه فنر مجدداً درب را می‌بندد، مایع هیدرولیک به وسیله یک سری شیرآلات سرعت را به مخزن قبلی انتقال می‌دهند.

موارد استفاده از آرام بند درب

در موارد زیر از آرام بند برای درب‌ها استفاده می‌شود:

  • به منظور حفظ امنیت برای درب‌های ورودی استفاده از آرام بندها بسیار اهمیت دارد.
  • بر روی درب‌های ورودی ساختمان و درب‌ ضد حریق برای جلوگیری از منتشر شدن آتش و دود در هنگام بروز حوادثی مانند آتش سوزی از آرام بندها استفاده می‌شود.
  • آرام بندها همچنین به کنترل صدا در ساختمان‌هایی که نیاز به کنترل سروصدا دارند کمک کرده و باعث سرکوب شدن سروصداهای ناخواسته از درب اتاق‌ها، بیرون و حتی داخل ساختمان می‌شوند.
  • حفظ دمای مطلوب در محیط و کاهش حرکت هوا در داخل و بیرون مکان‌ها و فضاها از دیگر موارد استفاده از آرام بندها هستند.

آرام بند های شرکت HTNPrime یکی از دقیق ترین مدل‌های موجود در بازار است که دارای استحکام و مقاومت بالایی است. آرام بند های شرکت HTNPrime دارای ۳ سال ضمانت بوده و پس از گذشت زمان طولانی عملکردی مشابه روز های اول استفاده از خود خواهند داشت.

وزن درب برای استفاده از آرام بند بسیار مهم است. آرام بند های شرکت HTNPrime درب هایی با ۱۲۰ کیلوگرم وزن را نیز تحمل می‌کنند و از این نظر گستره ی بزرگی از درب‌های موجود در بازار را پوشش می‌دهند.

همچنین شرکت اچ تی ان پرایم در رنگ های متنوعی اقدام به تولید آرام بند کرده است. آرام بند های شرکت HTNPrime در رنگ های مشکی، سیلور، قهوه ای، طلایی و سفید تولید می‌شوند که پاسخگوی انواع سلایق هستند.

یراق آلات کابینت آشپزخانه

یراق آلات کابینت آشپزخانه معمولا برای باز و بسته کردن کشوها و درب‌های کابینت استفاده می‌شود. اما تنها دلیل خرید دستگیره کابینت به این موارد محدود نمی‌شود. یراق آلات کابینت جنبه تزیینی هم دارند و می‌توانند زیبایی آشپزخانه را دو چندان کنند. حتی اگر کابینت‌های ما ساده باشند، می‌توانیم با تعویض یراق تغییرات اساسی در ظاهر آن‌ها ایجاد کنیم.

پیشینه استفاده از یراق به زمانی برمی‌گردد که ذوب کردن فلزات شروع شد. انسان، با ریختن فلزات ذوب شده در قالب‌های ویژه آن‌ها را به شکل‌های مورد نظر خود درمی‌آورد. در ابتدا، از این روش برای ساخت افسار و زین چهارپایان و انواع سلاح استفاده می‌شد. اما امروزه واژه یراق مفهوم وسیع‌تری پیدا کرده است.

این روزها، ذوق و هنر طراحان دکوراسیون با پیشرفت‌های تکنولوژی در هم آمیخته و به تولید انواع متنوعی از یراق آلات کابینت منتهی شده است.

انواع مختلفی از یراق کابینت وجود دارد که از نظر کارآیی با هم فرق دارند و به دو دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

یراق آلات مصرفی: از این لوازم برای اتصال صفحات به هم، اتصال کابینت به دیوار، باز و بسته کردن درب‌ها و افزایش طول عمر کابینت استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، استفاده از این محصولات ضروری است. انواع چسب، میخ، پیچ، قرنیز و مگنت در این دسته قرار می‌گیرند. از چسب، میخ و پیچ برای اتصال قطعات و از مگنت برای باز و بسته کردن درب‌ها استفاده می‌شود. قرنیزها نیز با آب‌بندی کردن کار باعث افزایش طول عمر آن می‌شوند.

یراق آلات لوکس: این یراق آلات جنبه تزیینی دارند و استفاده از آن‌ها ضروری نیست. اگر این لوازم در کابینت وجود نداشته باشند مشکلی ایجاد نمی‌شود. به عبارت دیگر، شما بدون این یراق‌ها هم می‌توانید به خوبی از کابینت‌های خود استفاده کنید.

انواع یراق کابینت

در حال حاضر، انواع متنوعی از یراق‌ها تولید می‌شوند و در ساخت کابینت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش به بعضی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

لولای کابینت

لولا مثل مفاصل بدن عمل کرده و با اتصال دو جسم به هم، فضای محدودی را برای چرخش ایجاد می‌کند. دو نوع لولای ساده و گازور وجود دارد که از نظر کارآیی با هم تفاوت دارند. از نظر محل نصب هم لولاها به دو نوع توکار و روکار تقسیم می‌شوند. لولاهای روکار روی قاب نصب می‌شوند. در مقابل، لولاهای توکار برای کابینت‌های بدون قاب مناسب هستند.

مگنت و پایه کابینت

مگنت نوعی یراق کابینت آشپزخانه است که برای باز و بسته کردن درب مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی مگنت به سمت داخل فشار داده می‌شود، باز می‌شود. بنابراین، یک فاصله ۳-۲ سانتی‌متری بین درب و بدنه ایجاد می‌شود که از آنجا می‌توان درب را باز کرد.

پایه یکی از بخش‌های اصلی کابینت است که ارتفاع آن را افزایش می‌دهد. پایه‌ها به دلیل داشتن پیچ‌های قابل رگلاژ می‌توانند ارتفاع را ۳-۲ سانتی‌متر تغییر دهند. در نتیجه، به ایجاد هماهنگی درز بین درب‌ها کمک می‌کنند. پایه‌ها در دو جنس فلزی و پلاستیکی و با ارتفاع‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

جک کابینت

جک معمولا برای کابینت‌های عمودی کاربرد دارد. جک، وزن درب را تحمل می‌کند و با باز شدن درب کابینت آن را ثابت نگه می‌دارد. جک‌ها در دو نوع اتوبوسی (آسانسوری) و پمپی و از جنس فولاد ضد زنگ، برنج یا پلاستیک تولید می‌شوند.

دو نوع جک اتوبوسی ساده و آرام‌بند وجود دارد. جک آرام‌بند به بستن آرام و بدون صدای درب کمک می‌کند. استفاده از جک پمپی باعث کوبیده شدن درب هنگام بستن می‌شود. به همین دلیل، باید با نیروی بیشتری درب کابینت را نگه داشته و سپس آن را ببندید.

دستگیره و ریل‌های کابینت

به طور کلی دستگیره در دو نوع کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند و نقش زیادی در دکوراسیون آشپزخانه دارند و به نوعی تکمیل‌کننده زیبایی کابینت‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که باید بین سبک طراحی کابینت‌ها و دستگیره‌های آن‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.

از ریل‌ها برای باز و بسته کردن کشوها استفاده می‌شود. این نوع یراق‌ها در انواع برقی، ساچمه‌ای و غلتکی تولید می‌شوند. یکی از مشکلات استفاده از ریل‌ها، گیر کردن آن‌ها به بدنه کشو است. استفاده زیاد از کشو، رطوبت و در نتیجه باد کردن چوب و همچنین گیر کردن اجسام خارجی در بروز این مشکل نقش دارند.

نکاتی در مورد انتخاب یراق آلات کابینت

کیفیت یراق کابینت نقش مهمی در طول عمر آن دارد. چون معمولا این یراق آلات فقط جنبه تزیینی ندارند و در طول روز به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، تمام وزن کشو روی ریل آن وارد می‌شود یا تمام وزن درب کابینت روی جک یا لولا قرار می‌گیرد. به همین دلیل، باید برای آن‌ها از لوازم باکیفیت استفاده شود.

زیبایی یراق آلات کابینت آشپزخانه نکته دومی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به همین دلیل، زیبایی، ظاهر و رنگ نقش مهمی در فروش یراق آلات کابینت دارند.

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

در فضاهای مختلف مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی از کابینت‌ها برای سازمان‌دهی وسایل استفاده می‌شود. یراق آلات نقش مهمی در تجهیز کابینت‌ها دارند. بدون این لوازم، کابینت‌ها کاربردی و قابل استفاده نیستند.

آریا یراق صنعت htn prime به عنوان یک فروشگاه معتبر این امکان را برای شما فراهم کرده که انواع یراق کابینت را در کوتاه‌ترین زمان تهیه کنید. برای اطلاع از لیست قیمت یراق آلات کابینت با ما تماس بگیرید.

پایه میز و مبل

پایه میز و مبل

آیا تا به حال فکر کردین که یه میز از چه اجزایی تشکیل شده؟ یک صفحه چوبی یا سنگی با چهار پایه فلزی یا چوبی محل جمع شدنمون کنار عزیزانمون، شام خوردن در رستوران در اولین قرار عاشقانه، جلسات مهم در محل کار و در ایجاد و راه اندازی ایده های جدید و خلاقانه و هزاران موقعیت دیگر در زندگی پشت یک میز اتفاق افتاده و خواهد افتاد. پس شاید دور از ذهن نباشد که انتخاب بهترین متریال برای این کانون خانه یا محل کار باید با دقت زیادی باشه که ظاهر زیبا و هم اصطحکام داشته باشد.

معمولا پایه میز از جنس چوب، فلز یا پلاستیک میتواند باشد که در سال های اخیر بین همه این ها پایه های فلزی طرفداران بیشتری نسبت به جنس های دیگر پیدا کرده یکی از مهمترین دلایل این علاقه زیاد اینجاست که می توان آن را در فضاهایی که جای کمتری دارد استفاده کرد و خیلی در محیط جاگیر نیست. میز پایه فلزی باشد که هم دارای مقاومت بالایی است و هم زیبا و کاربردی است. از طرفی تا به حال به این مسئله توجه کردید که اگر مبل منزلتان پایه نداشت چه تغییری در خانه شما رخ میداد؟ اصلا ضرورت داشتن مبل کجاست و چه مسئله ای باعث شد که ایرانیان که از پشتی استفاده میکردند به استفاده از مبل روی آوردند ؟ اگر مبل خانه را بدون پایه در نظر بگیریم دوشک کاناپه شما مستقیم روی زمین قرار خواهد گرفت. جایی که محل جمع شدن گرد و غبار و خاک است.

نبودن فاصله بین زمین و دوشک مبل شما باعث ایجاد اصطحکاک شده که در نهایت میتونه موجب لیز خوردن از روی مبل، ساییدگی و یا لک روی پارچه رو مبلی شما بیاندازد. بودن پایه مبل نظافت را راحت تر میکند و با فاصله ای که ایجاد شده بین مبل و زمین نسشتن روی آن را راحت تر خواهد کرد. وقتی می خواهید روی مبل هایی که بدون پایه هستند بنشینید مجبور نمی شوید تا سطح زمین خم شوید تا بتوانید روی آن بنشینید که ممکن است این کار برای افراد مسن یا کسانی که مشکلاتی در پا، لگن و کمر دارند می توانند به راحتی روی آن بنشینند، سخت باشد.

شرکت اچ تی ان پرایم بعد از داشتن مجموعه کامل از یراق آلات و دستگیره پس از هوشمند سازی درب ورودی تصمیم به معرفی و رو نمایی محصولات جدید یعنی پایه میز، پایه مبل، پایه میز کنسول، میز های عسلی و وسط مبلی و پایه های میز نهار خوری از جنس زاماک در سایز های مختلف مناسب کاربرد آن کرده است. این پایه ها از برند ترکیه اماکس، در رنگ ها و سایز های مختلف هستند. به منظور اهمیت دکوراسیون منازل، شما میتوانید پایه مبل و میز و صندلی ها را با هم ست کنید و از داشتن محیطی پر از انرژی لذت ببرید که در حقیقت این تمام هدف ما در مجموعه اچ تی ان پرایم خواهد بود.

قلاب لباس

قلاب‌های تزئینی جذاب و کاربردی، به مهمانان و اعضای خانواده مکانی برای آویزان کردن وسایل، اعم از بند سگ یا لباس‌های بیرونی و کلاه‌های پوشیده از برف، ارائه می‌دهند.

کاربرد قلاب لباس

قلاب‌های لباس از هر نظر برای سالن‌های ورودی شما، حمام‌های آبگرم و spa و حتی فضاهای نشیمن در فضای باز معقول هستند.

در اچ تی ان پرایم ما مجموعه گسترده‌ای از قلاب‌های کت آنتیک و قلاب‌های قدیمی را داریم که برای خانه‌ها شما مناسب هستند. از سبک ویکتوریایی پرآذین گرفته تا سبک هندسی هنر و صنایع دستی، یک قلاب جذاب و ماهرانه برای فضای خود بگیرید.

چه بخواهید با قلاب‌های عتیقه یک قفسه کت‌های قدیمی را به شکوه سابق خود بازگردانید یا چند قلاب لباس مدرن را در امتداد دیوار حمام برای لباس‌ها و حوله‌های دستی آویزان کنید، راه‌های بی‌شماری برای استفاده از این لوازم جانبی مفید وجود دارد! حتی می‌توانید با یک ردیف قلاب تزئینی، یک اتاق گلخانه‌ای بسیار کاربردی ایجاد کنید.

برای داشتن اتاقی مناسب برای کودکان و سازماندهی بهتر، یک پلاک نام را در بالا نصب کنید تا مشخص کنید که هر کدام به چه کسی تعلق دارند.

هر سبکی از قلاب های تزئینی که نیاز دارید یا می خواهید، در فروشگاه آنلاین htnprime موجود است! امروز به مجموعه‌های قلاب کت و لباس مدرن و قلاب‌های قدیمی ما نگاهی بیندازید تا مکانی برای آویزان کردن لباس، کلاه، گیاهان، چترها و موارد دیگر فراهم کنید!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.