×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فروشگاه آبیکو با شعب فعال در سراسر کشور عرضه کننده کلیه تجهیزات استخر و جکوزی با بالاترین کیفیت می‌باشد. در فروشگاه لوازم استخر آبیکو توانسته‌ایم کلیه تجهیزات استخر، جکوزی، سونا و آبنما مورد نیاز شما عزیزان را از بهترین برندهای داخلی و خارجی با قیمتی رقابتی عرضه نماییم. این روزها با ورود به فصل سرد سال لازم است تا اقدامات لازم را انجام دهید. از اقدامات لازم برای استخرداران در فصل سرد سال می‌توان به ضدعفونی کردن آب استخر و شفاف سازی آب استخر و استفاده از روکش و کاور استخر به منظور نگهداری از استخر می‌باشد.

فروش روکش و کاور استخر

این روزها با در نظر گرفتن نیازهای استخرداران انواع مختلفی از روکش و کاور استخر به بازار عرضه شده است. از انواع روکش استخر می‌توان به نمونه‌های دستی و اتوماتیک آن اشاره نمود. در فصول سرد سال و یا در زمان‌هایی که از استخر استفاده نمی‌شود لازم است تا از کاور استخر استفاده نمایید. استفاده از روکش استخر از ورود ذرات گرد و غبار و آلودگی به آب جلوگیری می‌نماید. در استخرهای سرپوشیده نیز از کاور استخر به منظور جلوگیری از تبخیر آب استخر و بی‌نیازی از دستگاه‌های گران قیمت رطوبت زدا استفاده می‌شود. در نتیجه می‌توان روکش و کاور استخر را یکی از تجهیزات کاربردی و مورد نیاز استخرداران دانست.

جنس روکش و کاور استخر در بازار ایران معمولا پلی اتیلن و PVC می باشد که در ادامه توضیحات دقیقی را در ارتباط با آنها ارائه می‌نماییم. تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

word image 212522 1 - فروش روکش و کاور استخر و قرص کلر از تجهیزات استخر مورد نیاز فصل پاییز و زمستان - استخر

روکش و کاور استخر پلی اتیلن

روکش استخر پلی اتیلن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استخر روباز می‌باشد. این کاور استخر حباب دار بوده و با مشخصه‌هایی همچون آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن به بازار عرضه می‌شود. کاورهای پلی اتیلن حداقل ۱۰ سال عمر مفید دارند و می‌توانید از کیفیت این محصولات اطمینان خاطر داشته باشید. کاورهای پلی اتیلن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید، اشعه فرابنفش، رطوبت هوا و مواد شیمیایی دارند. آنتی باکتریال هستند و با کاهش میزان تبخیر آب استخر سبب جلوگیری از هدر رفتن گرمای محیط و سطح آب استخر خواهند شد.

روکش‌های پلی اتیلن به‌صورت حبابدار می‌باشند و باید از سمت حبابدارشان بر روی آب پهن شوند. لازم به ذکر است که این روکش بهترین انتخاب برای استخرداران ایرانی است.

کاور استخر PVC

روکش و کاور استخر پی وی سی استخری با قابلیت پوشش کامل استخر با طول عمر بالا است. وزن پایین این محصول به استفاده راحت‌تر آن در زمان باز و بسته کردن کمک شایانی می‌نماید. در برابر رطوبت، تبخیر آب، اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. برای نصب این کاور لازم است تا از کش نگهدارنده استفاده نمایید تا از شکم دادن آن جلوگیری کنید.

چرا باید از کاور استخر استفاده کنیم؟

استفاده از روکش و کاور استخر دارای مزایای زیادی است از جمله؛

استفاده از روکش استخری برای جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می‌کند.

با استفاده از کاور استخر می‌توان نیاز به استفاده از مواد ضدعفونی کننده را تا حد چشمگیری کاهش داد.

آب استخر تمیز خواهد ماند.

با کمک این تجهیزات می‌توانید سطح ایمنی استخر را افزایش داده و از سقوط کودکان به درون آن جلوگیری نمایید.

خرید و قیمت روکش استخر

در زمان خرید روکش و کاور استخر لازم است تا توجه ویژه‌ای به ابعاد استخر و شرایط محیطی خود داشته باشید. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در خدمت شما عزیزان هستیم تا بهترین پیشنهادات را ارائه نماییم. قیمت روکش و کاور استخر به جنس روکش انتخابی شما، ابعاد روکش، نوع بند روکش، هزینه‌های نصب آن بستگی دارد. در نتیجه برای اعلام قیمت روکش استخر لازم است تا با همکاران ما در فروشگاه آبیکو در ارتباط باشید.

شماره تماس فروشگاه استخر آبیکو:

۰۲۱۷۷۸۹۹۶۴۱

۰۹۹۱۶۶۶۶۴۷۰

قرص کلر استخر

قرص کلر استخر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ضدعفونی کردن استخر می‌باشد. با توجه به اینکه قرص کلر به آرامی در آب حل می‌شود برای مدت طولانی آب را ضدعفونی می‌نماید. با توجه به خلوص ۹۰% قرص کلر می‌توان برای ضدعفونی کردن آب نما، جکوزی و استخر از آن استفاده کرد. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو این محصول را از بهترین برندهای جهانی به شما عزیزان عرضه و ارائه می‌نماییم.

word image 212522 2 - فروش روکش و کاور استخر و قرص کلر از تجهیزات استخر مورد نیاز فصل پاییز و زمستان - استخر

مقدار قرص کلر مورد نیاز برای استخر

برای هر ۲۵ هزار لیتر آب یک قرص کلر کافی است و به مدت یک هفته کفایت می‌نماید. بهترین روش برای استفاده از کلرزن خطی است. انداختن مستقیم قرص کلر درسبد اسکیمر سبب آسیب دیدن تجهیزات استخر خواهد شد. برای استفاده از این ماده لازم است تا نکات زیر را مد نظر قرار دهید؛

به هیچ عنوان قرص کلر را با دیگر مواد شیمیایی مخلوط نکنید.

در زمان استفاده از قرص کلر حتما از وسایل محافظت چشم و بینی استفاده کنید.

حتما از باز بودن منافذ کلر زن مطمئن شوید.

انواع قرص کلر

ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو عرضه کننده انواع نمونه‌های قرص کلر به شما عزیزان هستیم. از انواع قرص کلر عرضه شده توسط ما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • قرص کلر کات کبود دار یا قرص کلر آنزیم دار که بنام قرص کلر آمریکایی در بازار مرسوم است
  • قرص کلر استخر ساده (بدون کات کبود)

فروشگاه استخر آبیکو علاوه بر محصولات فوق سبد کامل لوله و اتصالات upvc مخصوص استخر و جکوزی و صفر تا صد تجهیزات استخر و جکوزی و آبنما را عرضه می نماید، که عبارتند از:

محصولات مرتبط با مواد شیمیایی آب استخر مانند محلول ضد جلبک استخر پولپکس، شفاف کننده استخر پولپلکس، اسید خشک کاهش دهنده PH پولپلکس، کاهش دهنده آهن آب استخر پولپلکس (رفع زردی یا زنگاب آب استخر)، گریل و گاتر استخر آبیکو، انواع فیلتر تصفیه استخر و جکوزی، پمپ استخر و جکوزی، چراغ استخر آبیکو، انواع سیستم‌های گندزدایی استخر (یو وی، ازون، کلر زن نمکی و …)، پودر کلر و زاج و کات کبود، کلر زن خطی و شناور، گرمایش استخر، لوازم جانبی استخر (نردبان، هندریل، دایو، نازل های استخر و ایرجت و نازل جکوزی و …)، جارو استخر، آبنما و فواره و پرده آب، چتر و سایه بان کنار استخر، تخت و مبلمان کنار استخر، انواع شناور و استخر بادی، اسید جهت شستشو، پکیج تصفیه و گرمایش استخر و جکوزی و انواع واتراستاپ و تولید سفارشی رینگ استیل جکوزی

word image 212522 3 - فروش روکش و کاور استخر و قرص کلر از تجهیزات استخر مورد نیاز فصل پاییز و زمستان - استخر

برای خرید انواع تجهیزات استخر و جکوزی مورد نیاز خود می‌توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان آبیکو در ارتباط باشید.

https://abiko.ir

۰۲۱۷۷۸۹۹۶۴۱

۰۹۹۱۶۶۶۶۳۵۰

۰۹۹۱۶۶۶۶۴۷۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.