×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 212548 1 scaled - راز های پخت کیک های بی نظیر که هر آشپزی باید بداند -

از کاغذ روغنی استفاده کنید

یک آشپزی حرفه ای در زمینه پخت کیک در انگلستان در مورد یک کیک لایه ای می گوید: «من یک ورقه دوتایی کاغذ روغنی برمی دارم، قالب کیک را روی آن می گذارم و به اندازه مناسب برش می دهم. سپس کاغذ را در هر تابه ریختم. زمانی که زمان برداشتن لایه‌ها فرا می‌رسد، به راحتی بیرون می آیند.

چسبیندن کیک به ظرف و یا چسبیدن بخش های مختلف یک کیک به همدیگر می تواند برای شما یک کابوس آشپزی باشد. با استفاده از کاغذ روغنی شما قادر خواهید بود تا این مشکلات معمول در پخت کیک را به سادگی مدیریت کنید.

word image 212548 2 scaled - راز های پخت کیک های بی نظیر که هر آشپزی باید بداند -

یک موز با مواد اولیه کیک شکلاتی مخلوط کنید

دفعه بعد که موز رسیده دارید، به جای کیک موزی، یک کیک شکلاتی بپزید. میلدرد شرر از تگزاس می گوید: «افزودن یک موز رسیده به کیک شکلاتی نه تنها کیک را مرطوب نگه می دارد، بلکه طعم خوبی نیز به آن می دهد.

استفاده از موز در کیک شکلاتی عجیب به نظر می رسد؟ بهتر است آن را امتحان کنید، اما از میزان استفاده موز در دستور پخت خود اطمینان حاصل کنید.

اجازه ندهید کیک های شما خشک شوند

برای یک کیک شکلاتی مرطوب، خانم پت یوهانسن از کالینز می‌گوید: «من همیشه یک ظرف فلزی آب در فر می‌گذارم تا به همراه کیک در حال پخت باشد. گرما از این طریق رطوبت را از بین نمی برد.

داشتن یک منبع رطوبت در هنگام پخت کیک در فر می تواند به شما کمک کند تا کیک های مرطوب تری داشته باشید و مهمانان شما از خشکی کیک ها ناراضی نباشند!

word image 212548 3 scaled - راز های پخت کیک های بی نظیر که هر آشپزی باید بداند -

بشقاب کیک را تمیز نگه دارید

بشقاب و ظرف های مرتبط با کیک خود را همیشه تمیز نگه دارید. این کار به شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن تزئینات بهتر، از چسبیدن کیک به مواد موجود در ظرف نیز جلوگیری کنید. این کار شاید ساده به نظر بیاید، اما در انجام آن بهتر است حسابی دقت کنید.

روی کیک و شیرینی مقداری شکر بپاشید

متوجه شده‌ام که پاشیدن شکر شیرینی‌پزها روی بشقاب کیک از چسبیدن کیک هنگام سرو بعداً جلوگیری می‌کند. این موضوع را امتحان کنید. بر روی کیک خود کمی شکر بپاشید تا تاثیر آن را به خوبی مشاهده کنید. این تکنیک از جدید ترین رموز آشپزی آسان است که با آن آشنا شدید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.