×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 212601 1 scaled - بهترین پاوربانک های بازار ایران -

در این مقاله از موبایل استقلال می خواهیم به بهترین پاوربانک های بازار ایران بپردازیم.

پاور بانک ها یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل هستند و از آن جایی که ظرفیت باتری های موبایل محدود است و بعد از مدت خالی میشود بهتر است از پاور بانک ها استفاده کنیم تا زمان هایی که به پریز برق دسترسی نداریم باتری گوشی خود را شارژ کنیم. در بازار ایران پاوربانک های بسیار متنوع و مختلفی وجود دارد و این امر به علت وجود شرکت های بسیاری است که در زمینه تولید پاور بانک ها فعالیت می کنند. ما در این مقاله انواع پاوربانک ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا قبل از خرید پاور بانک با آنها آشنا شوید.

مواردی که قبل از خرید پاوربانک باید به آنها توجه کنیم؛

ظرفیت پاوربانک : یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از خرید پاور بانک باید به آن دقت داشته باشیم ظرفیت پاور بانک هاست. شما باید ظرفیت پاور بانک خود را با توجه به مدت زمان نیاز شما به پاوربانک تعیین کنید. معمولاً پاوربانک های ۱۰ الی ۲۰ هزار گزینه خوبی برای استفاده روزمره هستند. واحد ظرفیت باتری با میلی آمپر ساعت سنجیده می شود.

نوع اتصال : یکی دیگر از مهمترین بخش‌هایی که قبل از خرید پاوربانک باید به آن دقت داشته باشیم نوع اتصال پاوربانک است که با توجه به درگاه ورودی و خروجی گوش شما باید به آن دقت کنید. پاور بانک ها در انواع usb-c , usb-a , micro usb و درگاه لایتنینگ میباشند که باید با توجه به اینکه گوشی اپل دارید یا گوشی اندروید آنها را خریداری کنید.

شدت جریان : از آنجایی که شدت‌ جریان کالاهای هوشمند موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است شرکت هایی که در زمینه تولید پاوربانک فعالیت می کنند سعی می‌کنند تا با تنظیم شده در جریان خروجی شما می توانید انواع محصولات را با پاوربانک ها شارژ کنید و این دستگاه ها جریان ایده آل را برای تمامی دستگاه ها فراهم کنند.

ابعاد پاوربانک : از آنجایی که پاوربانک ها را به عنوان یک شارژر همراه می دانند ، ابعاد پاور بانک می‌تواند بسیار مهم باشد زیرا پاوربانک‌ها را باید می توانید به آسانی حمل کنید. معمولاً پاور بانک ها دارای ظرفیت مختلفی هستند و هرچه ظرفیت این پاوربانک ها بالاتر می‌رود ابعاد پاور بانک هم بیشتر می شود و معمولاً نمونه های خورشیدی دارای ابعاد بزرگ تری هستند.

ما در پایین تعدادی از بهترین پاوربانک های بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

پاوربانک Remax مدل RPP-257 ظرفیت 30000

word image 212601 2 - بهترین پاوربانک های بازار ایران -

شرکت Remax یکی از شرکت های بسیار معروف در زمینه تولید لوازم جانبی به‌خصوص پاوربانک است و توانسته است طی چندین سال اخیر توجه طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. از محصولات باکیفیت این برند پاوربانک Remax مدل RPP-257 است.

از آنجایی که امروز استفاده از گوشی های تلفن هوشمند بسیار زیاد شده است و یکی از دغدغه ها و نگرانی های کاربران خالی شدن باتری گوشی و نبود پریز در بسیاری از مکان هاست پاور بانک ها روی کار آمدند و جز یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل شدند.

اگر قصد خرید پاوربانک را دارید موبایل استقلال پاور بانک RPP-257 را به شما پیشنهاد می دهد. این محصول دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. معمولاً پاوربانک های معمولی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند و بیشتر از این عدد ها جز پاوربانک‌های خاص محسوب می شوند.

پاوربانک RPP-257 دارای ۳ پورت ورودی و ۳ پورت خروجی است. این محصول با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی در قسمت بالایی به شما درصد میزان شارژ باقی مانده را نشان میدهد و می تواند با استفاده از قابلیت فست شارژ ۲۲.۵ وات گوشی شما را شارژ کند.

پاوربانک Remax مدل RPP-173 ظرفیت 60000

word image 212601 3 - بهترین پاوربانک های بازار ایران -

از آنجایی که امروز استفاده از گوشی های تلفن هوشمند بسیار زیاد شده است و یکی از دغدغه ها و نگرانی های کاربران خالی شدن باتری گوشی و نبود پیلیز در بسیاری از مکان هاست پاور بانک ها روی کار آمدند و جز یکی از مهمترین لوازم جانبی موبایل شدند.

اگر قصد خرید پاوربانک را دارید موبایل استقلال پاور بانک RPP-173 را به شما پیشنهاد می دهد. این محصول دارای باتری با ظرفیت ۶۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که جز یکی از با ظرفیت ترین پاوربانک های دنیاست. معمولاً پاوربانک های معمولی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند و بیشتر از این عدد ها جز پاوربانک‌های خاص محسوب می شوند.

این محصول دارای 3پورت ورودی و ۵ پورت خروجی است. ۱ پورت مشترک ورود و خروج تایپ سی ، ۱ پورت میکرو ورودی و یک پورت ورودی لایتنینگ دارد و درگاه تایپ سی این پاور بانک از قابلیت فست شارژ با توان ۱۸ وات برخوردار است. پس می تواند با سرعت بیشتری گوشی شما را شارژ کند. وزن این محصول ۱۳۱۰ گرم است و دارای ابعاد ۶۰ در ۸۳ در ۱۷۸ میلی متر و در دو رنگ سفید و مشکیطراحی شده است و با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی در قسمت بالایی به شما درصد میزان شارژ باقی مانده را نشان میدهد.

پاوربانک Epimax مدل EP-33 ظرفیت 10400

word image 212601 4 - بهترین پاوربانک های بازار ایران -

اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید قطعاً خرید پاور بانک جزوه یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای هر کاربر است. وقت های بسیاری شده است که بسیاری از کاربران به علت نبودن پریز نمی توانستند گوشی خود را شارژ کنند اما با پاوربانک می توانید بدون نیاز به پریز برق دستگاه های هوشمند خود را شارژ کنید. پاور بانک ها بسیار برای راننده های تاکسی های اینترنتی و همچنین کسانی که قصد مسافرت طولانی مدت را دارند پیشنهاد می شود و در هنگام سفر بتوانند به راحتی از طریق پاور بانک گوشی خود را شارژ کنند.

برند Epimax یکی از برندهای کاملاً ایرانی است که توانسته طی چندین سال اخیر توجه کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند. شما با خرید پاور بانک Epimax البته خرید یک محصول با کیفیت از یک کسب و کار ایرانی حمایت میکنید.

پاوربانک Epimax مدل EP-33 ظرفیت 10400 یکی از محصولات باکیفیت این برند است که بسیار هم پرفروش بوده است زیرا علاوه بر کیفیت خوب دارای قیمت مقرون به صرفه نیز می باشد. این پاوربانک می‌تواند انواع گوشی های اندروید و گوشی های ios را شارژ کند. یکی دیگر از ویژگی های پاور بانک Ep-33 ظاهر جذاب با روکش چرمی آن است که بسیار بر زیبایی این محصول افزوده است. شما میتوانید از طریق باتری ۲۰۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی این محصول دستگاه هوشمند خود را حدود ۴ الی ۵ بار شارژ کنید که البته این میزان بستگی به ظرفیت باتری دستگاه شما دارد.

پاوربانک Nitu مدل NPB03 با ظرفیت 20000

یکی از لوازم بسیار مهمی که بعد از خرید گوشی باید آن را خریداری کنید قطعاً پاوربانک است. پاور بانک ها در مدل ها و انواع مختلفی در بازار وجود دارد که ما می خواهیم به شما پاوربانک Nitu مدل NPB03 با ظرفیت 20000 را معرفی کنیم.

اولین و مهمترین تفاوتی که بین این پاور بانک پاور بانک های دیگر موجود در بازار است وجود پنل خورشیدی این دستگاه می باشد که بسیار بر محبوبیت این محصول افزوده است. شما می‌توانید این دستگاه را با استفاده از نور خورشید شارژ کنید و احتیاجی به پریز برق نداشته باشید.

اگر شما از رانندگان تاکسی های اینترنتی هستید و یا قصد مسافرت طولانی مدت را دارید حتماً خرید پاور بانک میتواند به شما در بیشتر روشن نگه داشتن گوشی تان کمک کند. این محصول به سبب قلاب همراه جعبه می توانید به آسانی آن را به کوی و کمربند خود آویزان کنید و به علت داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه یک یار خوب برای طبیعت گردان و کوهنوردان است. ظرفیت اسمی این پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و با استفاده از صفحه نمایش یا نشانگر LED میزان شارژ باتری را به شما نمایش می دهد، شما با استفاده از دو درگاه موجود روی این پاوربانک میتوانید از طریق کابل شارژ گوشی خود را شارژ کنید. این محصول دارای وزن حدود ۴۰۰ گرم است پس می توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و درون کیف تان قرار دهید و در صورت نیاز با استفاده از این پاوربانک به شارژ گوشی و یا دیگر دستگاه های دیجیتال خود بپردازید.

اگر شما هم قصد خرید پاوربانک را دارید یا به دنبال خرید لوازم جانبی موبایل هستید می توانید از سایت موبایل استقلال اقدام به خرید کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.