پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41257 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به روزترین قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان
    14 آذر 1401 - 16:40
    شناسه : 212615
    0

    رادیاتورهای آلومینیومی بوتان از جمله رایج ترین تجهیزات های گرمایشی (Heating system) می باشد، که امروزه مورد استفاده بسیاری از مردم واقع شده است. این رادیاتورها از پرفروش ترین محصولات شرکت بوتان می باشند زیرا که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از جمله انواع این رادیاتورها، رادیاتور پره ای آلومینیومی می باشد.

    پ
    پ

    images 1670234491 - به روزترین قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان - ایران بوتان

    رادیاتور آلومینیومی بوتان یا رادیاتور پره ای بوتان از جمله متنوع ترین محصولات شرکت بوتان است که در رده برترین تولیدکنندگان رادیاتور در ایران است. اطلاع از به روزترین قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان قبل از خرید رادیاتور پره ای بوتان بسیار مهم است. البته عواملی گوناگونی همچون کیفیت ساخت، نوع، تعداد پره و … در قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی تاثیرگذار است.

    رادیاتورهای آلومینیومی بوتان از جمله رایج ترین تجهیزات های گرمایشی (Heating system) می باشد، که امروزه مورد استفاده بسیاری از مردم واقع شده است. این رادیاتورها از پرفروش ترین محصولات شرکت بوتان می باشند زیرا که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از جمله انواع این رادیاتورها، رادیاتور پره ای آلومینیومی می باشد.

    از این رو برای اطلاع از قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی باید قیمت آن را با سایر نمونه ها به صورت آنلاین مقایسه نمایید. در این میان شما برای استعلام به روزترین قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان می توانید به فروشگاه آنلاین ایران بوتان به عنوان بهترین نمایندگی فروش محصولات بوتان مراجعه کنید.

    رادیاتور آلومینیومی بوتان چیست؟

    رادیاتورها به عنوان یک مبدل حرارتی بوده که وظیفه انتقال گرما از موتورخانه یا پکیج به فضای اتاق را دارد. رادیاتور پره ای بوتان به دلیل داشتن جنس آلومینیوم، به خوبی گرما را از سیال آب گرم گرفته و به محیط تابش می دهد. بعد از گرم شدن اتاق، آب گرم داخل شوفاژ کم شده و به واسطه لوله های برگشتی به موتورخانه برمی گردد.

    روش های ساخت رادیاتور آلومینیومی بوتان چگونه است؟

    برای تولید رادیاتور پره ای بوتان می توان از یکی از دو روش اتصال مکانیکی یا روش بریزینگ استفاده کرد. در شیوه بریزینگ، لوله و پره به طور مجزا از نوارهای آلومینیومی ساخته می شود و جنس و تولید هر کدام از آن ها گوناگون است. در روش مکانیکی نیز لوله ها را به روش اکسترود یا کششی ساخته و با ماشین پره زنی، پره ها را تولید می کنند. بر روی پره ها مجراهای کوچکی برای عبور هوا وجود داشته که به آن لوور گفته می شود. در صورت بسته شدن این نوع منافذ، راندمان رادیاتور آلومینیومی بوتان کاهش پیدا می کند.

    مزایای رادیاتور آلومینیومی پره ای بوتان

    با توجه به این که این نوع رادیاتور از جنس آلومینیوم است، استفاده از آن در شوفاژ زنگ نمی زند و دارای طول عمر بالای است. سطح صیقلی و ساختار مولکولی آن موجب جلوگیری از رسوب و ته نشین شدن املاح موجود در آب می شود. با توجه به این که هر پره توان گرمایشی خود را دارد، تعداد پره به متراژ و گرمایش مورد نیاز برای اتاق بستگی دارد. از این رو برای فضاهای کوچک اقدام به خرید رادیاتور آلومینیومی بوتان با تعداد پره کمتر می کنند در مقابل نیز قیمت رادیاتور بوتان ۱۰ پره در برابر قیمت رادیاتورهای با تعداد پره بیشتر، کمتر می باشد.

    رادیاتورهای آلومینیومی بوتان سبک در انواع مدل با ظاهری زیبا در بازار موجود است. در ضمن قابلیت اضافه کردن پره در خارج از کارخانه را دارد. پس در صورت آسیب دیدن پره های آن، امکان تعویض وجود دارد.

    بالاترین تنوع خرید رادیاتور آلومینیومی بوتان

    انواع رادیاتور های آلمینیومی بوتان که با نام رادیاتور پره ای نیز شناخته می شود، دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. از مهم ترین تفاوت این تجهیزات گرمایشی می توان به تفاوت ظاهری آن ها اشاره کرد. هر کدام از آن ها تاثیر مستقیمی بر توان حرارتی و میزان گرمایش دارد. به طور کلی سه نوع رادیاتور پره ای بوتان تحت لیسانس کیفیت اروپا CE می باشد که بازدهی مناسبی دارد که شامل موارد زیر است:

    • النا Elena
    • ویتوریا Vittoria
    • پریمو Il Primo

    به روزترین لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی بوتان

    بررسی لیست قیمت رادیاتور پره ای بوتان به دقت بالای نیاز است. تنوع محصولات و مقایسه درست آن ها می تواند برای خرید رادیاتور پره ای کمک شایانی به شما کند. این محصول با توجه به تعداد پره قیمت گذاری می شود و به متراژ محل نصب، تعداد پره محاسبه شده و با قیمت هر پره رادیاتورهای آلومینیومی، مقدار هزینه مشخص می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.