×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

یکی از روش‌های تبلیغات مفید و اثرگذار، تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی شامل: تراکت‌های دیواری، نصب بنر، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد و روش‌های دیگر برای جلب توجه افراد و عابران، در کوچه و خیابان‌ها استفاده می‌شود. در این مقاله می خواهیم ارزان ترین روش تبلیغات محیطی را معرفی کنیم.

images 1670405894 - ارزان ترین روش برای تبلیغات محیطی -

هزینه این گونه از تبلیغات، در بعضی از موارد سنگین و پرهزینه است، طوری‌ که تجارت‌های کوچک و محلی، توان انجام آن را ندارند. اما خلاقیت و داشتن ایده‌های خلاقانه می‌تواند، هزینه تبلیغات محیطی را تا حد زیادی کاهش دهد. با داشتن ایده خلاقانه در تبلیغات محیطی، می‌توان پیام تبلیغی را به راحتی به مخاطبان انتقال داد و سبب ایجاد بازاری پر فروش، برای محصولات و خدمات متفاوت خواهد بود.

مزایای تبلیغات محیطی

images 1670406362 - ارزان ترین روش برای تبلیغات محیطی -

1- تضمین در دیده شدن

تبلیغات محیطی چون در مکان‌های عمومی و در معرض دید قرار دارند، توسط افراد زیادی دیده می‌شود. حتی اگر خود افراد هم نخواهند، بازهم این نوع از تبلیغات در معرض دید و توجه آنها قرار خواهد گرفت.

2- امکان ارجاع به تبلیغات دیگر

تبلیغات محیطی زمانی بهترین بازده را خواهند داشت، که با تبلیغات دیگر همراه شوند و این تبلیغات به عنوان یک مکمل عالی برای آنها محسوب می‌شود. مثلاً در تبلیغات محیطی نوشته می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنند و…

3- امکان دیده شدن‌های مکرر

بیشتر خریداران، زمانی محصولی را می‌خرند، که تبلیغ آن را بارها و بارها دیده باشند. تبلیغات محیطی چون در مدت زمانی طولانی در معرض دید هستند، بر خلاف تبلیغات دیگر، مدام در معرض دید افراد قرار دارند در نتیجه احتمال فروش یا آشنایی با کالا را افزایش می دهد.

4- انتخاب بازار هدف

در تبلیغات محیطی به راحتی می‌توان، بازار هدف مورد نظر خود را انتخاب کرد. مثلاً با دانستن اینکه چه گروه سنی و با چه جنسیتی مشتریان شما هستند، بهتر می‌توان تبلیغات خود را انجام داد.

تبلیغات محیطی شاخه‌ای از گرافیک محیطی است، که می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد یک جامعه داشته باشد. در دنیای معاصر که زندگی با شتابی زیاد در حال حرکت است، تکنولوژی محرک اصلی این حرکت می‌باشد.

مهم‌ترین ابزار برای رسیدن به این حرکت تبلیغات است، که تبلیغات محیطی به عنوان یک بخش مهم می‌تواند انتقال پیام‌های آموزشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تجاری و … را به راحتی و در معرض دید مردم قرارداده و افراد جامعه را در راستای بهتر و راحت زندگی کردن راهنمایی ‌کند. همین تبلیغات محیطی می‌توانند، نقش تبلیغی بسیار مؤثری در سطح شهر ایفا کنند.

یکی از روش‌های تبلیغات محیطی استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است که نسبت به سایر روش‌ها دارای مزیت‌هایی است که در ادامه به بررسی مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی می‌پردازیم.

تابلوهای تبلیغاتی

اگر افراد از وجود کسب و کار شما مطلع نباشند، هیچ‌گاه به آن مراجعه نمی‌کنند. تابلوهای تبلیغاتی و تابلو سردرها نقش اساسی در معرفی و شناسایی یک کسب و کار ایفا می‌کنند. بدون نام و نشان نمی‌توان یک مغازه یا شرکت را به جامعه معرفی کرد. حتی اگر از روش‌های دیگر تبلیغاتی استفاده می‌کنید باید در سر در محل فعالیتتان نام و یا نشان خاصی داشته باشید. همچنین می‌توان گفت نصب تابلو تبلیغاتی باعث به وجود آمدن حس اعتماد در مشتری و رسمی شدن کسب و کار می‌شود.

images 1670406408 - ارزان ترین روش برای تبلیغات محیطی -

بسیاری از کسب و کارها در آغاز فعالیت خود بودجه کافی برای تبلیغات ندارند به همین دلیل برخی از آنها در ابتدای کار با شکست مواجه می‌شوند.  در این باره باید گفت اولین مشتری‌های شما از رهگذران و عابران خیابان هستند. اگر تابلو تبلیغاتی شما در میان کسب و کارهای رقیبتان بدرخشد بدون شک مشتری زیادی به دست می‌آورید.

همانطور که عنوان شد روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هزینه بسیاری از آنها بالاست. به عنوان مثال در تبلیغات تلویزیونی باید هزینه زیادی برای ساخت و نمایش یک تیزر کوتاه پرداخت کنید. بدون شک شما نمی‌توانید به صورت مداوم و همیشگی در تلویزیون تبلیغات پخش کنید. اما با نصب تابلو تبلیغاتی و پرداخت یک بار هزینه ساخت تابلو می‌توانید تا سال‌ها از آن تبلیغات استفاده کنید.

اهمیت تابلوهای تبلیغاتی

برندسازی خلاقانه و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند به جذاب‌تر شدن کسب‌وکار کمک فراوانی کند. در واقع، تابلوهای تبلیغاتی مانند فروشنده صمیمی برای تجارت شما خواهند بود.

امروز شاهد رشد روزافزون استفاده از این تابلوها به‌عنوان ابزاری مناسب برای تبلیغات محیطی هستیم. این نکته به ‌تنهایی نشانگر این است که تابلوها توانستند وظیفه خود را در تبلیغات ایفا کنند و با تأثیرگذاری بسیار بر روی مخاطب کسب‌وکار مورد نظر را رونق بخشند. آنچه که در نتیجه موجب تبلیغ یک اثر می‌شود تبلیغ مداوم آن است به همین دلیل است که از اهمیت تابلوها در کسب و کار نمی‌توانیم غافل شویم.

از دیگر دلایل اهمیت تابلوها در کسب و کار این است که این نوع تبلیغ نسبت به سایر تبلیغات دارای هزینه مناسب‌تری است و شما می‌توانید با انجام یک‌باره این تبلیغ کسب و کار خود را رونق بخشید.

مزایای تابلوهای تبلیغاتی

images 1670406431 - ارزان ترین روش برای تبلیغات محیطی -

مزیت استفاده از تابلو تبلیغاتی تنها به چند مورد مشخص محدود نمی شود. بلکه این ابزارهای به ظاهر ساده قدرتی شگرف در جلب توجه مردم دارند. حال به بررسی چند مورد از مزیت‌هایی که با سفارش یک تابلو تبلیغاتی می‌توانید داشته باشید می‌پردازیم:

1. تبلیغات شبانه روزی

یکی از موارد جذب مخاطب در تبلیغات استفاده از یک­ تابلو تبلیغاتی مناسب­ و خوب ­در صنعت تابلو سازی است که شما می‌توانید کسب­­­­­­ و کار خود را در همه ساعت­ و شبانه روز تبلیغ کنید. صنعت تابلو یکی از روش­های موثر تبلیغ کسب­ و کار به ­شمار می­ آید؛ که استفاده از­آن می­تواند شبانه روز در مقابل دید مخاطب باشد­ و همواره مخاطب­ را جذب خود کند.

2. هزینه‌های اندک­ و مقرون ­به صرفه

در این روش از تبلیغات شما می­توانید با یک بار سرمایه ­گذاری­ و هزینه کم تا مدت طولانی از فواید آن بهره ببرید.

3. جذب مخاطب

اگر شما روش مناسب­ و اصولی را به کار نگیرید نمی­توانید کسب­ و کار خود را در معرض دید مخاطب بگذارید­ و مخاطب را جذب کنید. شما می­ توانید با استفاده از تابلوهای چلنیوم یا برجسته جذب مخاطب بیشتری داشته باشید؛ اگر شما به این جنبه ­از تبلیغات اهمیت دهید می­توانید مخاطب بیشتری­ را سمت خود سوق دهید.

4. افزایش خرید

افراد برای انجام خرید خود یا خدمات به دنبال فروشگاه، مغازه یا مشاغل مورد نظر­خود هستند؛ این افراد طبیعتأ کسب­ و کارهایی را انتخاب می­کنند که قبلا آن را در­جایی دیده باشند یا با آن آشنا باشند؛ به­ همین دلیل است که تابلو مغازه به­ شما کمک می­کند تا مخاطب در­ ذهن خود­ با آن آشنا باشد­ و فروشگاه یا شرکت شما را­به سایر موارد برتری دهند.

جمع بندی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در مراکز عمومی به عنوان بهترین و مناسب‌ترین راه برای ارائه تبلیغات محیطی محسوب می‌شود که زمان بر نیست و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی نیز از هزینه کمتری برخوردار است و همچنین شاهد این هستیم که این نوع تبلیغ تاثیرات بیشتری را نسبت به سایر تبلیغات بر روی مخاطب می‌گذارد.

تابلوسازی نامور سال‌ها در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و سفارشات را بر اساس سلیقه مشتری و همچنین بودجه ‌ای که برای این کار در نظر گرفته ‌اند؛ به بهترین شکل ممکن، طراحی و تولید می‌کند. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می‌توانید با کارشناسان تابلوسازی نامور تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.