×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

به گزارش تجارت امروز؛ بیت کوین، معروف ترین ارز رمزنگاری شده در جهان، دوباره رکورد قیمت را شکست! این سکه در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین سطح خود یعنی ۶۸۷۸۹.۶۳ دلار رسید. BTC رکورد قبلی خود را که ۶۶۹۳۰.۳۹ دلار بود در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ به روز کرد. سال ۲۰۲۱ سال پرتلاطمی بود، چه در داخل و چه در خارج از صحنه بیت کوین. وقت آن است که نگاهی کوتاه به گذشته داشته باشیم: چه اتفاقات بزرگی در دنیای بیت کوین رخ داد و چگونه این رکورد زیبا قیمت بازار به وجود ‌می‌آورد؟ و چه انتظاری از کریپتو کینگ بعدی داریم؟ آیا بیت کوین حتی بیشتر افزایش خواهد یافت؟

بیت کوین - پیش بینی بیت کوین برای سه ماه آینده -

بیت کوین به طور خلاصه

ما مطمئن هستیم که می دانید، اما بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتال است (همچنین به عنوان ارز دیجیتال شناخته می شود). این اولین ارز غیرمتمرکز بود که با استفاده از فناوری بلاک چین کار می کرد. توکن بومی در سال ۲۰۰۹ و در بحبوحه یک بحران مالی جهانی راه اندازی شد. از آنجایی که بسیاری از مردم به بانک ها مشکوک بودند، بیت کوین بلافاصله مورد توجه گروه بزرگی از مردم قرار گرفت.

این سیستم به شما امکان می دهد بدون دخالت شخص ثالث “پول” را برای شخص دیگری ارسال کنید. داده ها توسط یک شخص مدیریت نمی شود بلکه توسط همه کاربران شبکه مدیریت می شود. این امر آن را به یک پایگاه داده غیرمتمرکز بزرگ از تراکنش ها تبدیل می کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۲ توسط کارشناسان رمزارز

در طی دو ماه گذشته، بیت کوین شاهد نوسانات نفس گیر بوده است، بازار آشفته و بی ثبات به نظر می رسد، و شاخص ترس و طمع سطح بالایی از عصبی بودن را نشان داده است. سال ۲۰۲۱، سال صعود و افت شدید بیت کوین بود و بسیاری از کارشناسان در حال پیش بینی هستند که آینده این ارز دیجیتال چه خواهد بود.

اگر قیمت فعلی ۱۷ ۱۶۷.۴۸ دلار باشد، ارزش آتی بیت کوین چقدر است؟

کیتی وود پیش بینی می کند که قیمت آینده در سال ۲۰۲۲ ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد بود. بیایید ببینیم آیا منابع دیگر نیز همین چشم انداز را دارند یا خیر.

تام لی

تام لی، شریک مدیریتی در Fundstrat Global Advisor، انتظار دارد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ بین ۱۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد. او اشاره کرد که دو عامل مورد نیاز برای دستیابی به قیمت هدف عبارتند از روی آوردن سرمایه گذاران فعلی به ارزهای دیجیتال و مقرراتی با هدف مشروعیت بخشیدن به بخش دارایی های دیجیتال. . .

تام لی بیان کرد که ساده‌ترین راه برای مشاهده رشد این است که سرمایه‌گذاران موجود در ایالات متحده، نه سرمایه‌گذاران جدید، روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند. مقررات جدید می تواند بسیاری از این جنبش را باز کند.

بانک های پیشرو جهان

گلدمن ساکس پیش بینی می کند که بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

سیتی گروپ پیش بینی کرد که بازار مالی بیت کوین تا دسامبر ۲۰۲۱ به ۳۱۸۰۰۰ دلار خواهد رسید، اما از آنجایی که این هدف تا پایان سال ۲۰۲۱ محقق نشد، این پیش بینی برای سال ۲۰۲۲ همچنان معتبر است.

صعود بیت کوین

در مقاله ای که در ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد، کارشناسان افکار خود را در مورد احتمال افزایش بیت کوین تا ۲۰۰۰۰۰ دلار به اشتراک می گذارند. با توجه به سطح مقررات نامشخص توسط کنگره، حتی اگر یک بیت کوین ۲۰۰۰۰۰ دلاری امسال عالی باشد، بعید است که این اتفاق بیفتد. با این حال، با توجه به ماهیت تورم زدایی قوی و اصول بنیادی بیت کوین، این سکه می تواند به بالاترین حد خود در محدوده ۷۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ دلار برسد.

کیتی وود

با بازگشت به پیش بینی های مثبت قیمت بیت کوین، مدیر صندوق مدیریت سرمایه گذاری ARK، کیتی وود، بارها اعلام کرده است که ممکن است بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. او همچنین اضافه می کند که به روز رسانی های اخیر شبکه و افزایش استفاده از برنامه پرداخت شبکه لایتنینگ در بلاک چین بیت کوین به مقیاس بندی و مفید بودن آن وود پیش‌بینی می‌کند که ارزش یک بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند از ۵۰۰۰۰۰ دلار فراتر رود. در ژانویه ۲۰۲۲، او پیش‌بینی را به‌روزرسانی کرد و گفت که قیمت یک بیت‌کوین تنها در ۸ سال دیگر می‌تواند به یک میلیون دلار برسد.

پیش بینی طولانی

پیش‌بینی آن برای سال ۲۰۲۲ یک روند صعودی ثابت را برای کل سال نشان می‌دهد. در طول سال، بیت کوین ممکن است در محدوده ۲۵۵۳۷-۴۴۳۳۴ دلار معامله شود.

همه پیش بینی‌های بیت کوین

این پیش بینی احتمال کم نوسانات بالا را نشان می دهد. به عنوان مثال، در ماه سپتامبر، بالاترین نقطه ۴۶۶۲۶ دلار خواهد بود. در عین حال کمترین قیمت ۳۸۰۷۶ دلار خواهد بود. اگرچه تفاوت قابل توجهی به نظر می رسد، اما ۱۱۰۰۰ دلار میانگین فاصله بین حداقل و حداکثر قیمت بیت کوین است.

قیمت سکه دیجیتال

بیایید این بخش را با یک پیش‌بینی امیدوارکننده دیگر ببندیم. در زیر نمودار نشان می دهد که بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۲ به کجا برسد – ممکن است نزدیک به ۵۸۰۰۰ دلار باشد.

لایت فاینانس: پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) برای سال های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳-۲۰۲۵، ۲۰۳۰ و پس از آن | لایت فاینانس

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین

ابتدا نگاهی به بازه زمانی ماهانه بیت کوین خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال بازار BTCUSD نشان دهنده یک سناریوی صعودی در بلند مدت است.

لایت فاینانس: پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) برای سال های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳-۲۰۲۵، ۲۰۳۰ و پس از آن | لایت فاینانس

همانطور که نمودار پیش‌بینی BTCUSD در بالا نشان می‌دهد، پایه‌ای برای الگوی پرچم صعودی شکل می‌گیرد که هدف آن حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار است. از آنجایی که بیت کوین در حال حاضر در مرز پایین پرچم معامله می شود، می توانیم انتظار عقب نشینی به مرز بالای آن در ۷۰۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

چنین حرکت هایی را می توان مطمئناً به عنوان یک روند صعودی محلی جدید در نمودار TF کوچکتر در نظر گرفت که می تواند تا پاییز ادامه یابد. بیایید یک تحلیل فنی از بازه های زمانی کوچکتر انجام دهیم تا احتمال حرکت نرخ بیت کوین را طبق سناریوی بالا تخمین بزنیم.

وضعیت بیت کوین در سه ماه پیش رو

بر اساس کانال های فیبوناچی، از نمودار روزانه BTCUSD می بینیم که قیمت در منطقه تثبیت قرمز است و خروج از آن منطقه، توسعه بیشتر ارزش آتی بیت کوین را تعیین می کند.

لایت فاینانس: پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) برای سال های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳-۲۰۲۵، ۲۰۳۰ و پس از آن | لایت فاینانس

خروج به سمت نزولی – منطقه خاکستری – و تثبیت زیر ۳۳۰۰۰ دلار به معنای شکست نزولی پرچم و الگوی صعودی خواهد بود. من آن سطح را با یک خط قرمز در نمودار قیمت مشخص کردم. تغییر به منطقه رشد زرد و تثبیت بالای ۴۵۰۰۰ دلار و خط سبز نشان دهنده توسعه بیشتر سناریوی صعودی است.

لایت فاینانس: پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) برای سال های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳-۲۰۲۵، ۲۰۳۰ و پس از آن | لایت فاینانس

تجزیه و تحلیل فنی اندیکاتورها هیچ سیگنال واضحی برای هر دو جهت در نمودارهای روزانه و ساعتی به ما نمی دهد. با این حال، نمودار هفتگی یک واگرایی صعودی بین نمودار پیش‌بینی قیمت و اندیکاتور RSI را نشان می‌دهد. اگر نگاهی به باندهای بولینگر بیندازیم، یک اشاره رشد خواهیم دید – بیت کوین به منطقه باند باریک منتقل شد.

به طور کلی، این سیگنال ها برای انتظار رشد بیت کوین به ۵۰۰۰۰ دلار بیش از اندازه کافی هستند و این یک سناریوی واقع بینانه خواهد بود.

تجزیه و تحلیل بلند مدت بیت کوین برای ۲۰۲۲/۲۰۲۳

لایت فاینانس: پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) برای سال های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳-۲۰۲۵، ۲۰۳۰ و پس از آن | لایت فاینانس

رشد مورد انتظار ارزش بیت کوین در سه ماه آینده مطابق با پیش بینی رشد این ارز دیجیتال برای یک یا دو سال آینده است. زمانی که سکه بیت کوین بالای ۴۵۰۰۰ دلار آمریکا تثبیت شود، قیمت بیت کوین ممکن است به سقف بالای پرچم برسد. بنابراین، پتانسیل صعودی بیت کوین می تواند در سال جاری به ۷۰۰۰۰ دلار برسد.

ممکن است اصلاحی در آن سطح اتفاق بیفتد و با سطح حمایت ۴۵۰۰۰ دلار محدود شود. نرخ بیت کوین/دلار آمریکا احتمالاً تا پایان سال در آن منطقه تثبیت می شود و تلاش می کند پرچم را به سمت بالا بشکند.

همانطور که نمودار بالا نشان می دهد، هدف قیمت آتی ممکن است سطح روانی قوی ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد. من می دانم که اکثر خریداران از نزدیک شدن به چنین ارزش های بزرگی عصبی می شوند، بنابراین هدف قیمت واقعی تر حدود ۹۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

پیش بینی ماهانه قیمت بیت کوین

بر اساس تجزیه و تحلیل بالا و سطوح نوسان تاریخی، می‌توانیم محدوده معاملاتی مورد انتظار بیت کوین را برای هر ماه پیش‌بینی کنیم.

بیایید اکنون یک برنامه معاملاتی ایجاد کنیم.

با توجه به نوسانات بالای ماهانه، احتمالاً دوباره بیت کوین را در ۳۹۰۰۰ دلار خواهیم دید. این یک سطح خوب برای گرفتن یک موقعیت طولانی است که به عنوان یک خط آبی در نمودار بالا مشخص شده است.

اگر قیمت به زیر مرز پرچم کاهش یابد، ضرر را محدود کنید. Stop Loss پیشنهادی به عنوان خط قرمز زیر ۳۲۰۰۰ دلار مشخص شده است.

اوج تاریخی ۶۷۰۰۰ تا ۶۸۰۰۰ دلار سطح خوبی برای تثبیت سود خواهد بود. در نمودار به صورت خط سبز مشخص شده است.

به احتمال زیاد یک اصلاح فنی در آنجا اتفاق می افتد. عاقلانه است که صبر کنیم تا تمام شود و دوباره در سطح سودآورتری به مدت طولانی ادامه دهیم. بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

به یاد داشته باشید که مدیریت ریسک خود را رعایت کنید.

شما می‌توانید اخبار انواع ارزهای دیجیتال و بیت کوین را در صفحه رمز ارز پایگاه خبری تجارت امروز مشاهده نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.