×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بروکر اوربکس، بهترین بروکر فارکس

دنیای فارکس این روزها مانند چندین سال گذشته هم‌چنان رو به گسترش و پیشرفت است. بسیاری از افراد انجام معاملات در این بازار را به عنوان منبع مناسبی برای کسب درآمد شمرده و به عنوان یک تریدر مشغول به کارند. از آن‌جا که سرمایه و دارایی در فارکس با ارزهای معتبر دنیا مثل دلار محاسبه می‌شود، چه چیزی بهتر از کسب درآمد به دلار است؟ در این میان به وجود آمدن بازارهای معاملاتی مثل فارکس، منجر به ظهور مشاغل متعددی شدند که یکی از اساسی‌ترین آن‌ها در معاملات فارکس، بروکرها هستند. بروکرها به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های بازار فارکس، سال‌هاست که به فعالیت مشغول بوده و همواره بروکرهای‌ جدید نیز پا به عرصه ظهور می‌گذارند. در این مقاله با یکی از بروکرهای نه چندان قدیمی یعنی بروکر اوربکس آشنا خواهید شد.

images 1669192438 - بروكر اوربکس، بهترین بروکر فارکس -

آشنایی کلی با بروکرها

شرایطی را در نظر بگیرید که می‌خواهید خانه‌ خود را فروخته و خانه‌ای نو بخرید. برای این کار قبل از هر چیز به یک بنگاه معاملات ملکی می‌روید و خانه خود را برای فروش می‌گذارید؛ از طرفی، خودتان نیز در همین بنگاه‌ها با بیان انتظارات خود از خانه مورد نظر، به جست‌وجوی بهترین مورد و بهترین فروشنده می‌پردازید. بروکر دقیقاً همین نقش را ایفا می‌کند؛ در واقع هر فروشنده و خریدار، خصوصاً در شرایطی که کیلومترها از یک‌دیگر دوراند، به مرکزی نیاز دارند که آن‌ها را به هم متصل کرده و ارتباط را میان‌شان شکل دهد. فکر کنید که می‌خواهید سهام یک شرکت بزرگ را خریداری کنید. آیا امکان ارتباط مستقیم شما با آن شرکت وجود دارد؟ طبیعتاً شرکت‌های بزرگ روش دیگری را برای فروش سهام پیش می‌گیرند که همان بروکرها یا کارگزاری‌ها هستند. توجه داشته باشید که بروکرها به صورت اختصاصی عمل می‌کنند. درست مثل این که در یک مغازه نمی‌توانید میوه و لوازم‌آرایشی را در کنار هم خریداری کنید! بنابراین ممکن است یک بروکر مخصوص فارکس باشد و بروکر دیگر به خرید و فروش نفت، سهام یا حتی طلا اختصاص یافته باشد. نقطه مشترک بروکرها، واسطه گری و جوش‌دادن معاملات بین خریدار و فروشنده است.

توجه داشته باشید که بروکرها در این زمینه باید موارد متعددی را رعایت کرده و به وظایف چندگانه خود عمل کنند. آن‌ها پیش از اقدام برای فروش، باید بسترهای مناسب برای معرفی فروشندگان را فراهم کرده و با پی‌ریزی یک زمینه مناسب، نظر خریداران را جلب کنند تا بازاری باثبات بالا برای فروشندگان بسازند. بروکرهای فارکس نیز با توجه به تقاضای زیاد تریدرها، علاوه بر مشتریان زیاد، ممکن است با چالش‌های متعددی نیز رو به رو باشند. حال که با مفهوم بروکر آشنا شدید، شما را با یکی از بهترین بروکرهای فارکس یعنی بروکر اوریکس آشنا خواهیم کرد.

images 1669192440 - بروكر اوربکس، بهترین بروکر فارکس -

بروکر اوربکس چیست؟

در سال ۲۰۱۰ در کشور قبرس بروکری تحت عنوان بروکر اوربکس راه‌اندازی شد که امروزه نام آن را در بین ایرانیان زیاد می‌شنویم. این بروکر یک کارگزاری تازه‌کار و بی‌حاشیه است که به سبب ارائه خدمات به ایرانیان، در کشور ما استفاده زیادی دارد. اعتبار این بروکر در سطحی متوسط رو به بالا است که می‌تواند انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاران باشد. برای آن که به رسمی و قابل اعتماد بودن این بروکر پی ببریم، لازم است رگوله آن را بررسی کرده تا از به رسمیت شناخته شدن آن توسط نهادهای دولتی اطمینان حاصل کنیم. بروکر orbex دارای رگوله معتبر CySEC برای مشتریان اروپایی و رگوله FSC mauritius برای مشتریان جهانی من جمله ایرانیان است. این رگوله اعتبار پایینی دارد؛ اما با توجه به این که رگولاتوری‌های معتبر ایرانیان را تحت پوشش قرار نمی‌دهند، چندان بد به نظر نمی‌رسد.

حال بیایید با موارد معاملاتی در بروکر اوربکس آشنا شویم:

  • ۴۴ جفت ارز فارکس
  • کالاها مانند طلا و نقره
  • ۸ شاخص بین‌المللی
  • سهام ۶۶ شرکت بزرگ اروپایی و آمریکایی

در وبسایت فارسی بروکر اوربکس، امکان ثبت سه نوع حساب وجود دارد که توضیح مختصر آن‌ها به شرح زیر است:

  • حساب استارتر با حداقل ۱۰۰ دلار دیپازیت
  • حساب پرمیوم با حداقل ۵۰۰ دلار دیپازیت
  • حساب اولتیمیت با حداقل ۲۵۰۰ دلار دیپازیت

برای واریز و برداشت پول در بروکر اوربکس برای کاربران ایرانی، امکان واریز و برداشت ریالی فراهم شده است؛ اما به جز این، راهکارهای دیگری نیز وجود دارند که آن‌ها را نام می‌بریم:

  • کارت‌های اعتباری مثل مسترکارت
  • وبمانی
  • حواله بانکی
  • پرداخت از طریق Skrill
  • پرداخت از طریق Neteller

مزایا و معایب بروکر orbex

بروکر اوربکس ضمن داشتن مزایای متعدد، دارای معایبی نیز می‌باشد که در ادامه هر دوی آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در ابتدا با مرور مزایا همراه ما باشید:

  • در بروکر اوربکس می‌توانید مطالب آموزشی زیادی را یاد بگیرید.
  • بروکر orbex انواع حساب‌های متعددی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز و توانایی خود، بهترین را انتخاب کنید.
  • اجازه اسکالپ و پرچین در بروکر orbex وجود دارد.
  • برای معامله‌گران مبتدی آموزش‌های مناسبی ارائه می‌شود.
  • دارای حساب‌های بدون تعویض و ارائه VPS رایگان
  • اهرم بالا و نقدینگی برای معامله گران

ضمن مزایای ذکر شده برای بروکر اوربکس، باید نگاهی به معایب آن نیز داشته باشیم:

  • هزینه عدم فعالیت در این بروکر بالا است.
  • پشتیبانی مناسبی برای این بروکر قید نشده است.
  • شکایت‌هایی مبنی بر کندی اجرای اردرها نیز دیده می‌شود.

images 1669192441 - بروكر اوربکس، بهترین بروکر فارکس -

چگونه در بروکر اوربکس ثبت نام کنیم؟

تا به این‌جا مختصر اطلاعاتی درباره بروکر اوربکس به دست آوردید؛ اما این اطلاعات برای شروع فعالیت در این بروکر به هیچ وجه کافی نیستند. اگر به کسب اطلاعات بیشتر علاقمندید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت تجارت فارکس با دنیایی از اطلاعات رو‌به‌رو شوید. در این وبسایت نحوه ثبت نام در بروکر اوربکس همچون بسیاری از اطلاعات دیگر، قرار داده شده است. تجارت فارکس تخصصی‌ترین وبسایت در حوزه فارکس است که انواع اطلاعات و فایل‌های دانلودی این حوزه را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید خودتان سری به تجارت فارکس بزنید.

کلام آخر

در این مقاله با بروکر اوربکس و ویژگی‌های آن آشنا شدید. توجه داشته باشید که پیش از سرمایه‌گذاری در هر بروکر، باید به خوبی آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. سایت‌ها صرفاً مسئولیت آگاه‌سازی شما را بر عهده داشته و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان احتمالی و همچنین سود شما ندارند؛ بنابراین پیش از آغاز سرمایه‌گذاری اطلاعات خود را تکمیل کنید. همچنین می‌توانید به سایت تجارت فارکس برای آشنایی کامل با دنیای فارکس و مسائل مربوط به آن مراجعه کنید. تجارت فارکس به عنوان مرجع و منبع تخصصی آموزش فارکس قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.