×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

راهنمای خرید کابینت روشویی سرویس بهداشتی

انتخاب کابینت های جدید می تواند هزینه زیادی در هنگام ساخت خانه یا بازسازی آن داشته باشد و ممکن است تا ۴۰ درصد از بودجه بازسازی سرویس بهداشتی شما را تشکیل دهد. کابینت ها سبک طراحی روشویی سرویس بهداشتی شما را تعیین می کنند و شما آن ها را برای سال ها خواهید داشت.

کابینت یک جزء ضروری است زیرا فضا در  سرویس بهداشتی شما بسیار مهم است. وقتی  سرویس بهداشتی شما مرتب است سرعت بخشیدن به کار ها بسیار آسان تر است. شما اهمیت یک فضای کاری بدون درهم و برهمی و سازمان یافته را برای شروع سریع روز کاری خود می دانید.

 کابینت روشویی سرویس بهداشتی به عنوان بهترین ابزار سازماندهی لوازم آرایشی و بهداشتی آنجا هستند. آن ها به سادگی یک راه حل مؤثر برای تمام محدودیت های فضایی شما ارائه می دهند اگر به دنبال خرید کابینت روشویی هستید می توانید با مشاوران این سایت تماس بگیرید.

images 1670748338 Copy - قیمت کابینت روشویی بر چه اساسی معیار انتخاب می شود -

عواملی که باید در هنگام خرید کابینت  سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

برای خرید کابینت روشویی مناسب عوامل زیادی رو باید در نظر گرفت که در ادامه به طور کامل خواهم گفت

اندازه کابینت اولین عاملی است که باید به آن توجه کنید.

اما هنگامی که در وب سایت ها جستجو می کنید گزینه های بی شماری را خواهید یافت و از آنجایی که کابینت های  سرویس بهداشتی دارای مجموعه ای از اندازه ها، رنگ ها و سبک ها هستند اگر ابعاد دقیق  سرویس بهداشتی خود را ندانید تعیین کابینت مناسب آسان نیست در ادامه مهم ترین عوامل را بررسی خواهیم کرد.

متریال کابینت های سرویس بهداشتی

دوام متریالی که انتخاب می کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کابینت های  سرویس بهداشتی معمولاً در محیط های مرطوب و شلوغ قرار می گیرند. کابینت انتخابی شما باید بتواند سال ها در این پس زمینه سخت دوام بیاورد.

محبوب ترین مواد شامل چوب،  ام دی اف (تخته فیبر با چگالی متوسط)، فلز و ترموفویل است. اگر محیط  سرویس بهداشتی شما کاملاً مساعد است می توانید اقدام به خرید کابینت روشویی چوبی کنید. فقط مطمئن شوید که چوب به درستی مهر و موم شده و لاک زده شده است. اما اگر محیط  سرویس بهداشتی شما مرطوب است چوب بهترین گزینه نیست.

طراحی کابینت روشویی

 هنگامی که  سرویس بهداشتی خود را بازسازی می کنید یا  سرویس بهداشتی جدیدی می سازید انبارداری اغلب به ترتیب اهمیت از زیبایی شناسی عقب می افتد. و تنها زمانی که کار سرویس بهداشتی تمام شد و به طور کامل عملیاتی شد، متوجه می شوید که کابینت دیواری ممکن است سرمایه گذاری ارزشمندی بوده باشد.

خوشبختانه، هیچ وقت برای اضافه کردن کابینت روشویی دیر نیست. اطمینان حاصل کنید که کابینت  سرویس بهداشتی خریداری شده با زیبایی  سرویس بهداشتی شما مطابقت کامل دارد. از آنجایی که کابینت ذخیره سازی جزء کلیدی سبک بصری  سرویس بهداشتی شما است یکی را انتخاب کنید که مکمل سینک روشویی  سرویس بهداشتی شما باشد.

images 1670749101 Copy - قیمت کابینت روشویی بر چه اساسی معیار انتخاب می شود -

جایگاه های ذخیره سازی در کابینت روشویی

کابینت های  سرویس بهداشتی یک راه حل ماندگار برای ذخیره سازی به شما ارائه می دهند. و هنگامی که کابینتی با کشو هایی انتخاب می کنید که دارای محفظه هستند، راه حل اضافی برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهند.

با این حال، باید آنچه را که واقعاً در  سرویس بهداشتی خود استفاده می کنید در نظر بگیرید. تنها در این صورت می توانید میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را تعیین کنید. تمام اقلامی که در  سرویس بهداشتی شما باقی مانده اند را فهرست کنید.

همه چیز را طوری سازماندهی کنید که آن ها را در دسترس داشته باشید. اکنون تصویر واضحی از میزان فضای مورد نیاز خود دریافت خواهید کرد. با اضافه کردن ۲۵٪ فضای بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید آن را ایمن بازی کنید. سپس به خرید کابینت روشویی اقدام کنید که فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما را فراهم کند.

images 1670749151 Copy - قیمت کابینت روشویی بر چه اساسی معیار انتخاب می شود -

کابینت روشویی لوکس

در حالی که یک واحد ذخیره سازی مینیمالیستی که دارای ویژگی های کمی باشد هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت یک واحد ذخیره سازی با ویژگی های اضافی مانند آینه، روشنایی LED و پریز برق، لوکس یا گران قیمت خواهد بود. اما اگر تمام کابینت های  سرویس بهداشتی موجود در فروشگاه ما را بررسی کنید، مطمئن هستیم که روشویی لوکس مناسبی را پیدا خواهید کرد که کیفیتی استثنایی داشته و با قیمت رقابتی نیز موجود است.

کابینت را بر اساس اندازه  سرویس بهداشتی باید در کجا قرار دهید؟

موقعیت کابینت ذخیره سازی شما برای ظاهر و احساس کلی  سرویس بهداشتی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. به موانع احتمالی نگاه کنید و بهترین مکان را برای کابینت جدید خود تعیین کنید. ابعاد سرویس بهداشتی خود را به درستی اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که پس از خرید کابینت روشویی اندازه، شکل و سبک به طور طبیعی با محیط اطراف آن مطابقت دارد.

 کابینت را در جایی قرار دهید که با جریان طبیعی ترافیک سرویس بهداشتی تداخل نداشته باشد مهم ترین نکاتی که باید در هنگام تعیین جای کابینت  سرویس بهداشتی در نظر بگیرید عبارتند از:

  • توالت: آیا کابینت خود را در جلو، پشت یا کنار توالت می خواهید؟ آیا هنگام تلاش برای استفاده از توالت به کابینت برخورد خواهید کرد؟
  • چرخش درب: اگر درب سرویس بهداشتی شما به سمت داخل می چرخد ​​(بیشتر در ها) و به کابینت برخورد می کند این می تواند آزاردهنده باشد. و این یک راه حل ذخیره سازی ناکارآمد است.
  • رفت و آمد: اطمینان حاصل کنید که کابینت شما رفت و آمد در تمام قسمت های سرویس بهداشتی شما  سرویس بهداشتی به ویژه  سرویس بهداشتی و محفظه دوش  سرویس بهداشتی را آسان می کند. اگر دائماً نگران برخورد با کابینت خود باشید و سعی کنید از چیز دیگری اجتناب کنید، ناامید خواهید شد.

کابینت آینه ای

یک کابینت آینه ای دو هدف را میسر می کند. در حالی که به عنوان آینه  سرویس بهداشتی شما عمل می کند فضای ذخیره سازی را برای شما فراهم می کند. بسیاری از کابینت های آینه ای نیز با برخی از گزینه های روشنایی عرضه می شوند. اگر می خواهید در فضا صرفه جویی کنید و از شلوغی های اطراف حوضچه خود خلاص شوید، این کابینت یک خرید عالی است و شما می توانید برای خرید کابینت روشویی با بهترین انواع این مدل با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه اقدام کنید.

images 1670749201 Copy - قیمت کابینت روشویی بر چه اساسی معیار انتخاب می شود -

کابینت  سرویس بهداشتی بزرگ

اگر به دنبال یک راه حل کاربردی برای ذخیره سازی هستید که عالی به نظر برسد ارتفاع و اندازه این کابینت  سرویس بهداشتی فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ای را در اختیار شما قرار می دهد و باعث صرفه جویی در فضا می شود.

 این کابینت همچنین به شما این امکان را می دهد که لوازم  سرویس بهداشتی مختلف را دور از دید قرار دهید و در عین حال طراحی  سرویس بهداشتی خود را حفظ کنید زیبایی و امکانات موجود در این نوع کابینت ها آن ها را به بک مورد گران قیمت تبدیل کرده است اگر قصد خرید روشویی لوکس را دارید با ما تماس بگیرید.

 کابینت  سرویس بهداشتی گوشه ای

شکل کابینت  سرویس بهداشتی گوشه ای به این معنی است که می توانید از هر اینچ مربع از فضای گوشه  سرویس بهداشتی خود برای ایجاد یک فضای ذخیره سازی اضافی استفاده کنید. این کابینت  سرویس بهداشتی مستقل یا دیواری نه تنها فضای ذخیره سازی را افزایش می دهد، بلکه زیبایی  سرویس بهداشتی شما را نیز افزایش می دهد در نهایت قصد خرید روشویی لوکس یا هر مدل و سبکی دیگری دارید با مناسب ترین قیمت می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.