×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اقامتی لوکس در هتل های مشهد

لوکس ترین هتل های مشهد مطمئناً گزینه ای عالی برای اقامتی لاکچری هستند. زیرا در لوکس ترین هتل های مشهد شما می توانید از خدماتی فوق العاده بهره مند شوید. اگر قصددارید در هتل های لوکس مشهد اقامت کنید، چند گزینه عالی به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر تجربه اقامتی جذاب و خاطره انگیز به حرم مطهر نیز نزدیک خواهید بود.

word image 212954 1 - رزرو هتل های لوکس مشهد یا هتل های نزدیک حرم؟ -

لابی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

عاشق تجملات هستید؟ آیا امکانات هتل برای شما اولویت دارد؟ ترانسفر رایگان می خواهید؟ همه این موارد با رزرو هتل قصر طلایی مشهد تامین می شود. هتل قصر طلایی مشهد در صدر برترین هتل های مشهد قرار گرفته که بیش از ۱۰ نوع اتاق لاکچری با تیپ های مختلف دارد. اگر برای میل کردن غذا سختگیر هستید، باید بگویم هیچ ایرادی نمی توانید از رستوران های هتل قصر طلایی یا صبحانه هتل قصر طلایی مشهد بگیرید.

زیرا فقط صبحانه آن بیش از ۱۵۰ نوع است. آیا می خواهید از خواص ماساژ یا اتاق نمک برخوردار شوید؟ پس به مجموعه آبی، اسپا و اتاق نمک هتل قصر طلایی مشهد خوش آمدید. اهل خرید کردن و پوشیدن برندهای خاص هستید؟ پس به بازارچه هتل قصر طلایی مشهد بروید و از غرفه های پوشاک؛ نبات و زعفران، عطر و ادکلن خرید کنید. ترانسفر رایگان به حرم، ترانسفر رایگان فرودگاه و راه آهن هم که دیگر ۳ ضلع لاکچری بودن هتل را کامل می کنند.

فاصله تا حرم مطهر : ۴ دقیقه با خودرو و پیاده ۱۵ دقیقه

آدرس هتل قصر طلایی : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۶ و ۳۸

word image 212954 2 - رزرو هتل های لوکس مشهد یا هتل های نزدیک حرم؟ -

لابی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

اقامت در پنت هاوس های خاص را می پسندید؟ آیا به تالارهای مجلل برای برگزاری مجالس فکر می کنید؟ پیشنهاد ما به شما هتل درویشی مشهد است. هتل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم شرق کشور بوده که از پنت هاوس های خاص برخوردار می باشد. پنت هاوس رم یک سوئیت ویژه با ۱۲۰ متر مربع می باشد که با وسایل و تزئینات رم باستان طراحی شده است.

پنت هاوس اسپا درویشی برای کسانی پیشنهاد می شود که اهل ماساژ و ریلکسیشن هستند. اما اگر به منظومه شمسی و کهکشان علاقه دارید، پنت هاوس آینده عالی است. در رستوران های مختلف هتل می توانید غذا میل نمایید یا در لمکده برکه از پذیرایی ویژه برخوردار شوید. اگر یک عروسی مجلل را پسند می کنید، تالارهای هتل درویشی مشهد به خصوص تالار آئینه را فراموش نکنید.

فاصله تا حرم مطهر : ۳ دقیقه با خودرو و پیاده ۱۳ دقیقه

آدرس هتل دروریشی مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۲

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد نزدیک ترین هتل ۵ ستاره خیابان امام رضا است که هم لوکس است و هم ترانسفر رایگان استقبال دارد. هتل بین المللی قصر مشهد از نظر تیپ اتاقی بسیار متنوع بوده و نیاز هر سلیقه را برطرف می کند. در زمان استراحت مینی بار و چای و قهوه به صورت رایگان در دسترتان خواهد بود. امکانات لوکس هتل قصر شما را سر ذوق می آورد تا جایی که می خواهید از این هتل لوکس مشهد خارج نشوید.

word image 212954 3 - رزرو هتل های لوکس مشهد یا هتل های نزدیک حرم؟ -

اتاق نمک هتل قصر طلایی مشهد

گیم سنتر هتل بین المللی قصر مشهد مکانی فوق العاده مهیج برای دوستداران بازی های کامپیوتری است. استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ هم جهت ریلکسیشن بهترین گزینه هستند. ضمن اینکه اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر رایگان به حرم مطهر، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته و … از دیگر شاخصه های هتل قصر مشهد است.

فاصله تا حرم مطهر : ۲ دقیقه با خودرو و پیاده ۹ دقیقه

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

اقامت در قلب حرم با هتل های مشهد نزدیک حرم

بسیاری از زئران علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، مجلل بودن و لوکس بودن هتل نیز برایشان اهمیت دارد. از این رو باید انتخابی درست باب میل خود انجام دهند. پس باید با رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم و چه بسی در قلب حرم مطهر، نیاز خود را برطرف کنند. پس بیش از این شما را منتظر نمی گذاریم و به معرفی هتل های مشهد نزدیک حرم می پردازیم.

هتل قصر الضیافه مشهد

بدون شک نزدیک ترین هتل مشهد به حرم مطهر، هتل قصرالضیافه مشهد است. با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد یک پای شما در هتل و پای دیگر در صحن حرم مطهر رضوی. ۸۰ درصد اتاق های هتل قصر الضیافه مشهد چشم اندازی از گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) دارند. امکانات رفاهی مدرن، دسترسی به مراکز خرید و … از محاسن هتل قصر الضیافه است.

فاصله تا حرم مطهر : واقع در صحن هدایت حرم مطهر

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد : خیابان نواب صفوی، صحن هدایت

هتل مدینه الرضا مشهد

از دیگر هتل های مشهد نزدیک حرم مطهر هتل مدینه الرضا مشهد نام دارد که به هتل جانبازان در مشهد نیز معروف است. دلیل این مسئله هم وجود امکانات و اتاق ویژه جانبازان محترم در هتل مدینه الرضا می باشد. علاوه بر این موضوع، امکانات مهم دیگری نظیر مجموعه آبی، جایگاه هلی پورت، سالن همایش، سالن بدنسازی و … سبب شده تا هتل مدینه الضرا مشهد بسیار مورد توجه باشد.

فاصله تا حرم مطهر : ۲ دقیقه پیاده روی

آدرس : ابتدای خیابان شیرازی

رزرو هتل های مشهد با کمترین قیمت!؟

تعجب نکنید! رزرو هتل مشهد با کمترین قیمت مسئله جدید برای پرشین هتل نیست. زیرا شعبه مرکزی پرشین هتل در مشهد است و این هلدینگ با داشتن قراردادهای طولانی مدت با هتل های مشهد، توانسته اسباب زیارت زائران امام هشتم را از جای جای مختلف به سهولت فراهم آورد. اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تور مشهد یا دیگر هتل های مشهد هستید، پس با شماره ۰۵۱؛۳۸۰۹۶ در ارتباط باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.