×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پارچه مبلی

کدام رنگ پارچه مبل را انتخاب کنیم؟ در سایت ایران اس بی چکش پارتس انواع متنوعی از این محصولات قرار داده شده است. مبل خاکستری در اتاق نشیمن با رنگ خاکستری و سفید، فرش گرافیکی خاکستری، کف چوبی تیره، چراغ آویز حصیری، چهارپایه کوچک با گلدان و وان، کوسن های کرم زمان پخت لوبیا چیتی آیا می خواهید مبل شما برجسته باشد یا ترکیب شود؟ رنگ پارچه مبل می تواند تفاوت چشمگیری در اتاق ایجاد کند و یک ایده محبوب اتاق نشیمن این است که با انتخاب پارچه روکشی با رنگ روشن، لهجه ای جسورانه ایجاد کنید. پایین دست؟ طراحی مجدد یک طرح رنگ در اطراف دشوارتر خواهد بود.

رنگ‌های روشن علائم را سریع‌تر اعطای نمایندگی نشان می‌دهند، بنابراین اگر عاشق مبل‌هایی با رنگ کم‌رنگ شده‌اید، مطمئن شوید که روکش‌های قابل جابجایی و قابل شستشو دارد یا حداقل مطمئن شوید که روکش‌ها از قبل برای دفع لکه‌ها آماده شده‌اند.

C:\Users\Arad\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo - 2022-12-05T140141.473.jpg

طبع شیره انگور

یکی از سوالاتی که در زمان مصرف شیره انگور اصل در به ذهن می رسد این است که طبع شیره انگور گرم است یا سرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت طبع شیره انگور گرم و تر است که باعث می شود اکثر افراد بتوانند مصرف کند و در مصرف زیاد بدن مشکلی با ان نداشته باشد.

همچنین به دلیل همین طبع گرم و تر بسیار در فصل زمستان توصیه شده و بهتر است در این فصل شیره انگور را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

شیره انگور دارای فواید بسیار زیادی است که برای مثال می توان به درمان کمخونی، نفخ معده، انرژی ساز بودن برای بدن، تقویت بنیه بدن، تسکین دردها و بیماریهای فصل سرما، غلیظ کننده شیر مادر، چاق کنندگی، عضله سازی، باز کننده گرفتگی بدن و درمان سنتی بسیاری از بیماریها مانند صرع، کهیر، ضعف، سوء تغذیه، یرقان و افسردگی تاثیر بسیار زیادی دارد، این موارد ذکر شده به خوبی نشان دهنده عمق مفید بودن این شیره برای بدن می باشد.

word image 213057 2 - کلید طلایی موفقیت شغلی من اینترنت بود -

طبع زیره سیاه

زیره به دو نوع سبز و سیاه تقسیم می شود که هر کدام دارای طبع زیره سیاه و خواص متفاوتی هستند ما در این مقاله قصد داریم تا به این سوال که آیا طبع زیره سیاه گرم است یا سرد بپردازیم.

زیره گیاهی علفی و یکساله است که هم به صورت خودرو و هم پرورشی موجود است و داراری شیار هایی بر روی ساقه اش می باشد. برگ های آن نازک و کشیده اند و بذر های این گیاه کشیده و به رنگ های قهوه ای، زیتونی و یا زرد موجود می باشند.

این گیاه دارویی معطر معمولا در مناطق کوهستانی یافت می شود و بومی قاره های اروپا، آسیا و آفریقا می باشد. اما به دلیل خواص دارویی فراوانی که در خود دارد در سرتاسر جهان گسترش یافته و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

زیره سبز از معروف ترین و پرکاربرد ترین ادویه های جهان است که به صورت پودر شده و یا پودر نشده در تهیه شیرینی، مزه دارد کردن غذا و تهیه دمنوش مورد استفاده قرار میگیرد.

word image 213057 3 - کلید طلایی موفقیت شغلی من اینترنت بود -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.