سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41325 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه نگهداری از پنجره دو جداره چگونه است؟
    23 آذر 1401 - 18:58
    شناسه : 213206
    0

    نگهداری از پنجره دو جداره پس از نصب آن موضوعی است که مطمئنا ذهن فرد را درگیر می سازد. برای این کار اصولی وجود دارد که در این نوشتار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاورین گروه پروما نوین برای راهنمایی شما درباره مراقبت از پنجره ها همیشه آماده هستند و راهکارهای مهمی را به شما ارائه می دهند. واحد فروش نیز جدید ترین و به روز ترین قیمت پنجره دو جداره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

    پ
    پ

    word image 213206 1 - نحوه نگهداری از پنجره دو جداره چگونه است؟ -

    نگهداری از پنجره دو جداره پس از نصب آن موضوعی است که مطمئنا ذهن فرد را درگیر می سازد. برای این کار اصولی وجود دارد که در این نوشتار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاورین گروه پروما نوین برای راهنمایی شما درباره مراقبت از پنجره ها همیشه آماده هستند و راهکارهای مهمی را به شما ارائه می دهند. واحد فروش نیز جدید ترین و به روز ترین قیمت پنجره دو جداره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

    درباره پنجره دو جداره چه میدانید؟

    امروزه پنجره های دو جداره جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است و اکثر افراد تمایل به نصب آن ها در منزل دارند‌ یا برای تعویض پنجره دو جداره اقدام می نمایند. این کار بسی خوشایند بوده و حس خوبی به شخص می دهد. اما صرف خریدن و نصب این پنجره ها پایان کار نیست.

    نگهداری از پنجره دو جداره امری بسیار مهم می باشد و برای استفاده بهتر و کارآمد تر باید در امر نگهداری از آن ها دقت و وسواس زیادی به خرج داد. همه می دانیم که این پنجره ها عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی هستند. هوای سرد و گرم به هیچ عنوان نمی تواند هوای مطلوب داخل ساختمان را به خطر بیندازد چرا که اجازه ورود و خارج شدن از ساختمان را ندارد. از این رو هزینه ها بسیار کاهش یافته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

    در مکان های شلوغ با نصب این درب و پنجره ها آلودگی صوتی به داخل راه پیدا نمی کند. همچنین گرد و خاک و آلودگی هوا نیز در فضای بیرون می ماند. این ویژگی باعث محبوبیت این پنجره ها شده است. در واقع زیبایی و وزن کم، مقاومت در مقابل آتش سوزی، عایق بودن در برابر حرارت و صدا و سایر موارد را می توان از ویژگی های مهم آن‌ ها دانست.

    چگونه در نگهداری از پنجره دو جداره موفق باشیم؟

    با پیشرفت علم و صنعت، استقبال مردم از پنجره های دو جداره بسیار افزایش یافته است. اما باید نگهداری از پنجره دو جداره جدی گرفته شود. قبل از هر چیزی باید طراحی و تولید و نصب این پنجره ها با مهارت زیادی انجام شود.

    این کار را را می توانید بر عهده گروه‌ ما بگذارید. درست است که عمر این پنجره ها طولانی می‌باشد، اما باید با دقت زیادی از آن ها مراقبت شود. تمیز نگه داشتن این پنجره ها امری بسیار مهم به شمار می رود. با این کار می توان عمر این پنجره ها را تا حد ممکن افزایش داد. در ادامه و برای آگاهی شما عزیزان کارهای مهم درباره نگهداری از پنجره دو جداره را مرور خواهیم کرد.

    روغن کاری

    روغن کاری را می توان از اصول مهم در نگهداری از پنجره دو جداره دانست. در واقع باید برای تمام انواع درب و پنجره ها روغن کاری را انجام داد. اما نکته مهم این است که برای روغن کاری پنجره های دو‌جداره بهتر است از روغن های رقیق استفاده شود که می توان از جمله روغن های مهم در این زمینه را روغن چرخ خیاطی معرفی نمود.‌

    همچنین سایر قطعات پنجره ها مثل یراق آلات نیز باید روغن کاری شوند‌. با روغن کاری حرکت و باز و بسته شدن بسیار راحت انجام می شود.

    تمیز کردن و شستشوی درب و پنجره های دو جداره

    از دیگر عوامل نگهداری از پنجره دو جداره، شستشو و تمیز نگه داشتن آن ها می باشد. در واقع این کار نیز خیلی دقیق و حساس است. بهترین روش تمیز کردن با آب و صابون می باشد که باید به طور مرتب انجام شود. عمر لاستیک ها با این کار افزایش می یابد.

    نگه داشتن برچسب ها تا زمان اتمام کار

    در شرکت پروما نوین تمام پنجره ها از برندهای بسیار معتبر تولید می شود. وجود برچسب ها بر روی پروفیل ها نشانه برند می‌باشد. یکی از راه های نگهداری از پنجره دو جداره این است که تا پایان تمام کارها این برچسب ها را نگه دارید. با این کار امکان آسیب زدن به پنجره خیلی کم تر خواهد بود. پس از اتمام کار می توانید آن ها را جدا کرده و درب و پنجره را تمیز کنید.

    عملکرد یراق ها را بررسی نمایید.

    یک نکته مهم برای نگهداری از پنجره دو جداره تست عملکرد ابزار و یراق آن ها می باشد. در صورتی که پنجره به راحتی باز و بسته شود، یراق آلات سالم و کارآمد هستند. همچنین پیچ و مهره ها نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند. به مرور زمان امکان دارد پیچ و مهره ها شل شوند.

    سخن پایانی

    در گروه پروما نوین تمام درب و پنجره های تولید شده از بهترین و کارآمدترین برندها می باشند. اما با این وجود باید در نگهداری از پنجره دو جداره نهایت دقت را به کار ببرید. کارشناسان ما در این زمینه می توانند به شما مشاوره دهند و تمام نکات لازم را یادآور شوند. همچنین قیمت پنجره دو جداره را می توانید از آن‌ها استعلام بگیرید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.