×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 213228 1 - خرید بهترین گاوصندوق خانگی -

متأسفانه این روزها به دلیل روش‌های سرقت مختلف و همچنین اوضاع نابسامانی که وجود دارد، همه افراد به ‌دنبال خرید بهترین گاوصندوق خانگی هستند. همان ‌طور که مشخص است خرید این محصول جهت تامین امنیت اشیای با ارزشی است که افراد می‌خواهند به ‌نحوی با خیال راحت از آن‌ها محافظت کنند. به ‌طور مثال شما برای نگه ‌داشتن مدارک، اسناد، جواهرات طلا و پول‌های خود به مکان به یک ابزار امن نیاز خواهید داشت. در این ‌میان بهترین انتخابی که پیش روی شما وجود دارد، گاوصندوق است که در مدل‌های خانگی، اداری، نظامی و … به بازار عرضه می‌شود. خرید این محصولات مستلزم دانستن یک سری از موارد است. به ‌همین خاطر ما در این ادامه مطلب قصد داریم در این خصوص اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

در میان تمامی مدل ‌های صندوق‌های امنیتی، گاوصندوق خانگی دارای فروش بیشتری است. اما خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و همچنین وجود تولیدکنندگان متعددی در این زمینه سبب شده تا این صندوق‌ ها با قابلیت‌ های پیشرفته و کاملاً ضد سرقت به بازار عرضه شوند.

کشور ما از نظر ساخت گاوصندوق کاملاً مستقل است و توانسته محصولات بسیار پیشرفته و مقاومی را برای تامین امنیت اشیاء مختلف به بازار عرضه کند. از جمله بهترین برندهای گاوصندوق می‌توان به ایران‌ کاوه و گنجینه مهر پارس اشاره کرد. سایت پرشین سیف باکس به‌عنوان قدیمی‌ترین فروشنده گاوصندوق می‌تواند به شما جهت خرید گاوصندوق نسوز سدید و همچنین برند گنجینه کمک کند.

برای خرید بهترین گاوصندوق خانگی باید به چه مواردی توجه کرد؟

کسب اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌ های بهترین گاوصندوق خانگی سبب شده تا شما بتوانید با آگاهی کامل جهت خرید گاوصندوق گنج بان و یا ایران ‌کاوه اقدام کنید. و درنهایت نیز محصول مناسبی را مورد انتخاب قرار دهید. به دلیل این‌ که در صندوق‌های خانگی احتمال سرقت به ‌مراتب بیشتر است باید امنیت آن‌ها چندین برابر باشد.

به‌ عبارت ‌دیگر شما باید به‌ دنبال امن‌ترین گاوصندوق‌های خانگی باشید، تا بتوانید از این طریق نگرانی‌های خود را بابت به سرقت رفتن اشیاء مورد نظرتان رفع کنید.

مکانیزم های ضد سرقت

متأسفانه امروزه اکثر سرقت‌ ها از منازل انجام می‌شود. بنابراین وجود صندوق خانگی یکی از موارد مهم به حساب می‌آید. در این محصولات مکانیزم‌ هایی وجود دارد که به شما کمک کرده تا متوجه کوچک ‌ترین خطری برای گاوصندوق شده و هرچه سریع ‌تر اقدامات لازم را انجام دهید.

همچنین در زمان حوادث طبیعی نظیر آتش‌سوزی، زلزله، سیل و … نیز تمامی گاوصندوق‌های خانگی مقاوم بوده و اجازه نمی‌دهند که آسیب به داخل آن ها نفوذ کند. شما باید برای خرید بهترین گاوصندوق خانگی به موارد نظیر مکانیزم ضد سرقت، مکانیزم ضد حریق و داشتن قفل دیجیتالی و ترجیحاً لمسی بت همچنین کیفیت بالای بدنه توجه داشته باشید.

بهترین گاوصندوق خانگی چه خصوصیتی دارد؟

زمانی افراد برای خرید بهترین گاوصندوق خانه اقدام خواهند کرد که بخواهند از طریقی از جواهرات مدارک و یا اسناد خود نگهداری کنند. بنابراین اگر بخواهیم در مورد ویژگی یک گاوصندوق خانگی اقدام کنیم، ابتدا باید بدانیم که برای چه کاری قرار است آن‌ها را خریداری کنیم. به‌طور معمول صندوق‌های کوچک خانگی دارای طبقات کمی هستند و جهت نگهداری اشیائی نظیر پول نقد، طلا و جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این تفاسیر اساسی‌ترین موردی که باید در هنگام خرید گاوصندوق به آن توجه داشته باشید، این است که این محصول دارای قابلیت نصب شدن روی دیوار و یا زمین را داشته باشد.

در واقع از این طریق می‌توان تا حد بسیار زیادی احتمال به سرقت بردن صندوق را کاهش داد. از جمله ویژگی‌های اصلی گاوصندوق خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبق طبقات کمی داشته باشد.
  • بتوان آن را به زمین و یا دیوار نصب کرد.
  • غیر قابل‌ حمل باشد.
  • وزن سبکی داشته باشد.

گاوصندوق‌های خانگی چه تکنولوژی‌هایی وجود دارد؟

ممکن است برای خرید بهترین گاوصندوق خانگی این سوال پیش بیاید که اگر سارق موفق به کندن گاوصندوق از روی زمین و یا دیوار شود، چه باید کرد؟

خوشبختانه علاوه ‌براین قابلیت در اکثر صندوق ‌های خانگی مکانیزم ضد سرقت وجود دارد. به این صورت که اگر برای بازکردن صندوق و یا جابجایی آن روش غیرمتعارفی مورداستفاده قرار بگیرد، این مکانیزم فعال شده و شروع به آژیر زدن می‌کند. در چنین شرایطی صاحب گاوصندوق خیلی سریع از این ‌موضوع باخبر شده و می‌تواند خود را به محل منزل برساند. البته که شما می‌توانید با خرید گاوصندوق ‌های اثر انگشتی به‌ طور کلی احتمال این اتفاق را نیز به حداقل خود برسانید.

درحال ‌حاضر گاوصندوق‌ های اثر انگشتی در مدل‌های اداری در سازمان‌ های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.