سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب تور وان ترکیه از سوی افراد به چه عواملی بر می گردد؟
    23 آذر 1401 - 19:07
    شناسه : 213234
    0

    یکی از ارزان‌ترین و پرطرف‌دارترین سفرهایی که ازسوی ایرانی‌ها انتخاب می‌شود، سفر به شهر وان ترکیه است. متأسفانه درصدد بالا رفتن ارز و دلار و گرانی بیش از حد شرایط برای سفر های خارجی بسیار دشوار و هزینه بر شده است.

    پ
    پ

    word image 213234 1 - انتخاب تور وان ترکیه از سوی افراد به چه عواملی بر می گردد؟ -

    یکی از ارزان‌ترین و پرطرف‌دارترین سفرهایی که ازسوی ایرانی‌ها انتخاب می‌شود، سفر به شهر وان ترکیه است. متأسفانه درصدد بالا رفتن ارز و دلار و گرانی بیش از حد شرایط برای سفر های خارجی بسیار دشوار و هزینه بر شده است. اما این شهر نزدیک به مرز ترکیه بوده و افراد به‌ راحتی می‌توانند به این شهر از طریق راه‌های زمینی، هوایی و قطار سفر کنند. حالا یک معرفی مختصر در رابطه با شهر وان داشته باشیم. این شهر بزرگ در شرق ترکیه واقع شده و یکی از مقاصد محبوب برای ایرانی‌ها در فاصله نزدیک به کشور ایران به حساب می آید.
    به‌ همین دلیل به‌ علت نزدیکی به کشور ایران از سوی ایرانیان گزینش می شود.

    افرادی که قصد دارند به این شهر زیبا و بسیار دیدنی سفر کنند می‌توانند برای اخذ بلیط تور وان سایت ستاره شرق آذر گشت مراجعه کنند و با کارشناسنان مربوطه مشورت به عمل آورند. وان یکی از شهرهای کوهستانی بوده، بنابراین در اواخر بهار تا اوایل پاییز آب‌وهوای مساعدی دارد و این زمان بهترین تایم برای سفر به این شهر است‌. جاهای دیدنی این شهر بسیار متعدد بوده و می‌توانند توجه اکثر افراد را جلب کرده تا به این شهر سفر کنند.

    بهترین زمان برای تور وان ترکیه

    پیش‌ از ریختن برنامه‌های متعدد افراد باید این نکته را در نظر بگیرند که مقصد انتخابی چه آب‌ و هوایی داشته و بهترین زمان برای سفر به آن چه موقع از سال است؟ این مسئله برای تور وان ترکیه نیز صادق بوده و افراد باید پیش‌ از رزرو تور وان ترکیه و خریداری بلیط باید این نکات را در نظر گرفته و در راستای آن‌ها اطلاعات کافی را کسب کنند. اگر بخواهیم به‌ صورت مختصر یک رتبه‌ بندی داشته باشیم باید بگوییم بهترین زمان برای سفر به تور وان ترکیه، فصل تابستان بوده و به‌ همین ترتیب فصل‌ها طبقه‌ بندی می‌شوند که مناسب ترین فصل ها برای سفر به وان ترکیه را با دلایل متعدد آن ها در این قسمت ارائه می دهیم.

    فصل بهار

    با توجه به ترکیب رطوبت و دما آب‌ و هوای فصل بهار سرد بوده و دمای آن به ۵.۲ تا ۲۱.۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اما هر چقدر به فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شویم هوا گرم‌تر شده و متقاضی برای سفر به این شهر در این فصل افزایش می‌یابد. یعنی در حالت کلی فصل بهار پس‌ از تابستان دومین زمان مناسب برای سفر به شهر وان محسوب می شود.

    فصل تابستان

    در فصل تابستان در شهر وان شاهد آب‌ و هوایی گرم، مطلوب و معتدل هستیم. در این فصل کمترین میزان بارش وجود داشته، درنتیجه گردشگران برای سفر به این شهر در فصل تابستان افزایش می‌یابد. با توجه به شرایط مساعد آب‌ و هوایی افراد می توانند از تور زمینی وان نیز بهره ببرند. در نهایت بهترین زمان برای گشت‌وگذار و سفر به شهر وان قطعاً اواسط فصل تابستان خواهد بود.

    جاذیه های گردشگری و مراکز تفریحی وان ترکیه

    بدون شک کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشگری و بسیار پرطرف‌دار از سوی افراد در سرتاسر جهان بوده و سالانه اشخاص زیادی برای بازدید از شهرهای ترکیه به این کشور سفر می‌کنند. یکی از این شهر ها وان است که جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی زیادی داشته در نتیجه به‌ همین دلیل خرید بلیط تور وان به طور مدام در حال افزایش است. در این قسمت به معرفی چند مورد از جاذبه‌های گردشگری شهر وان در ترکیه می‌پردازیم.

    دریاچه وان

    مهم‌ ترین و محبوب‌ ترین جاذبه‌ ی گردشگری در شهر وان، دریاچه وان است. این دریاچه ۳.۷۵۵ کیلومتر مربع وسعت داشته و بزرگ‌ترین دریاچه ترکیه به حساب می‌آید که عنوان دومین دریاچه بزرگ خاورمیانه را از آن خود کرده‌ است.

    قلعه وان

    این قلعه از قرن‌های هفت و هشت میلادی بر فراز کوه‌ها در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته و یک بنای سنگی عظیم و جزو قله‌های سنگین و بزرگ ترکیه به حساب می‌آید. افراد برای بازدید از این منطقه گردشگری خیره کننده باید به رزرو تور وان ترکیه بپردازند تا بتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا دیدن کنند.

    سفر های خود را با ستاره شرق تجربه کنید!

    یکی از بهترین سایت های مسافرتی، ستاره شرق بوده که تمام امکانات را با جزئیات کامل در اختیار متقاضیان قرار می دهد. تمامی افراد برای خرید بلیط تور وان ترکیه می توانند به این سایت معتبر مراجعه کرده و در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.