پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پکیج زمینی بهتر است یا دیواری؟
    23 آذر 1401 - 19:09
    شناسه : 213236
    1

    می‌توان گفت که هر یک از این مدل‌ها دارای مزایا و معایب هستند و همچنین از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشند. چنانچه شما نیز با این ‌موضوع مشکل داشته و به ‌دنبال پاسخی برای سؤال فوق هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    C:\Users\GameLand\Desktop\5-8.jpg

    همان‌طور که بهتر می‌دانید پکیج ها یکی از سیستم‌های بسیار مهم و اصلی در اکثر منازل هستند.این دستگاه‌ها می‌توانند به ‌صورت هم ‌زمان فضای خانه را گرم کرده و همچنین به گرم شدن سبب گرم شدن آب لوله‌کشی نیز بشوند. در حال حاضر این سیستم گرمایشی در مدل‌های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. اما اگر بخواهیم آن‌ها را در ۲ گروه قرار بدهیم، پکیج ها به نوع نوع دیواری و زمینی تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از سوال‌هایی که برای اکثر افراد پیش می‌آید این است که آیا پکیج زمینی بهتر است یا دیواری؟

    می‌توان گفت که هر یک از این مدل‌ها دارای مزایا و معایب هستند و همچنین از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشند. چنانچه شما نیز با این ‌موضوع مشکل داشته و به ‌دنبال پاسخی برای سؤال فوق هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید. استفاده از پکیج در منازل مختلف توانسته از جوانب مختلفی مزایایی را به‌همراه داشته باشد. درواقع وجود چنین دستگاه‌هایی می‌تواند تا حد بسیار زیادی سبب کاهش مصرف انرژی شود اگر به اکثر آپارتمان‌هایی که با آن‌ها توجه کنید،، متوجه خواهید شد که پکیج ها از برندها و مدل‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین هرچه روبه جلو می‌رویم افزایش تقاضا برای خرید پکیج دیواری و زمینی روز به ‌روز افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای خرید پکیج زمینی ایران ‌رادیاتور ، پکیج دیواری بوتان ، پکیج زمینی و… به سایت بامین تهویه مراجعه کرده و این سیستم‌های گرمایشی را با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این‌ که پکیج زمینی بهتر است یا دیواری اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

    بررسی ویژگی ‌های پکیج دیواری و زمینی

    درواقع برای این‌که بفهمیم پکیج زمینی بهتر است یا دیواری؟ بهتر است که در مورد هر یک توضیحاتی را ارائه داده و ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

    پکیج دیواری

    در حال حاضر پکیج های دیواری جایگزین مناسبی برای موتورخانه‌های مرکزی بوده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن جهت گرم کردن آب لوله ‌کشی و همچنین محیط خانه عمل کنند. می‌توان گفت که استفاده از این دستگاه‌های گرمایشی باعث شده تا شما برای استحمام و استفاده‌های دیگر از آبگرم دغدغه‌ای نداشته باشید.

    در چندین سال اخیر پکیج های دیوار به‌ وفور استفاده مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین مناسبی برای موتورخانه‌های قدیمی به حساب می‌آیند. این دستگاه‌ها برای گرم کردن آب مصرفی و همچنین فضای آب مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نگهداری آن‌ها نیز بسیار راحت است. می‌توان گفت که خرید پکیج دیواری می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین هزینه‌ها شود. ازجمله مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به و صرفه‌جویی در اشغال فضا، افزایش ایمنی،تنظیم دما به میزان موردنظر، عملکرد بدون صدا، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، استقلال در هر یک از واحدهای مسکونی اشاره کرد.

    معایب پکیج دیواری عبارت‌اند از:

    • عمر و کمتر نسبت ‌به دستگاه‌های مرکزی
    • مناسب برای خانه‌هایی با متراژ کوچک
    • اختلال در عملکرد در صورت عدم فشار آب
    • جذب رطوبت و اکسیژن

    تعریف پکیج ایستاده یا زمینی

    می‌توان گفت که پکیج های ایستاده جهت ایفای وظیفه شوفاژ و همچنین گرم کردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید انواع پکیج می‌توان به راحتی آب را گرم کرد. می‌توان گفت که استفاده از این نوع دستگاه برای کسانی که مصرف آبگرم بالایی دارند و به ‌شدت پیشنهاد می‌شود. چرا که پکیج های زمینی دارای یک مخزن جداگانه هستند که در خود آبگرم را ذخیره می‌کنند.

    لازم است بدانید که این محصولات بر اندازه‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین پکیج های زمینی یا همان زمینی در ۲ مدل مشعل‌ دار و بدون مشعل وجود دارد. معمولاً نمونه‌های مشعل‌دار برای فضاهایی با متراژ پایین و بدون مشعل برای منازلی که دارای متراژ بالا هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مزایای پکیج زمینی می‌توان به داشتن مخزن، توان حرارتی بالا، قابلیت استفاده آبگرم برای مصرف و سیستم گرمایشی اشاره کرد. معایب این محصولات نیز عبارت‌اند از:

    • سخت بودن تنظیم کردن دما
    • وجود صدای زیاد و ابعاد بزرگ
    • اشغال فضای منزل
    • عدم استفاده در فضاهای بیرونی

    پکیج دیواری بهتر است یا زمینی

    در پاسخ این سوال که پکیج زمینی بهتر است یا دیواری؟ بایستی بگوییم که شما باید حتما شرایطی را همانند متراژ، منزل بودجه و همچنین میزان آبگرم را که مصرف می‌کنید، در نظر بگیرید. شما می‌توانید با توجه به موارد ذکر شده جهت خرید پکیج دیواری به سایت بامین تهویه اقدام کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.