×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 213240 1 - مزیت های سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ -

سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ می تواند جلوه و جذابیت خاصی به آن مکان ها بدهد. زیبایی که به مرور زمان مطمئنا کمتر شده و شاید تیرگی بر روی سنگ ها نشسته باشد. از این رو در ادامه این مقاله از سایت کفسابی ایران لند در این مورد صحبت خواهیم کرد. با گروه مجرب ما می توانید جذابیت ساختمان خود را مجددا مشاهده نمایید.

چرا کفسابی و سنگسابی را انجام می دهیم؟

در تمام مکان ها و ساختمان هایی که کف آن ها از سنگ پوشیده شده باشد، به مرور زمان آلودگی، جرم‌ و کثیفی را مشاهده می کنید. فرایندی که طی آن جرم و رسوبات از این سنگ‌ ها زدوده می شود و تمیزی مجددا به آن ها بر می گردد، کفسابی و سنگسابی گفته می شود. در این فرایند می توان تمام شکستگی ها، خراشیدگی ها و ترک خوردگی ها را ترمیم نمود. سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. چرا که جلوه این مکان ها با آلوده شدن سنگ ها کاهش پیدا کرده و حتما باید در صدد رفع آن بر آمد. به صورت عامیانه می توان گفت که کفسابی در واقع سابیدن کف ساختمان و سنگ های آن است. این کار به توسط ابزارها و دستگاه های مخصوص انجام می شود. البته باید حتما این فرایند توسط افراد متخصص و کاربلد انجام بگیرد که آسیبی به سنگ ها وارد نشود.

فرایند سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ چگونه انجام می شود؟

سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ همانند سایر قسمت های هر ساختمان با سابیدن سنگ ها و لایه برداری آن‌ ها انجام می شود. در واقع با این کار سنگ ها براق و آینه ای خواهند شد و جلوه زیبای ساختمان بر می گردد. همچنین می توان ایرادات و مشکلات به وجود آمده در سنگ‌ ها را ترمیم نمود. به عنوان مثال درزهای باز شده و خلل و فرج بین سنگ‌ ها را می توان کاملا از بین برد. برای دستیابی به نتایج مطلوب حتما باید از کادری مجرب بهره برد. این نکته را یادآور شویم که اصطلاح سنگسابی و کفسابی در واقع تفاوتی با هم ندارند. البته این را در نظر داشته باشید که کفسابی و کف شویی کاملا با هم فرق دارند. یکی از دلایل مهم برای کفسابی و سنگسابی تمیز شدن آن ها است چرا که به مرور زمان سنگ‌ ها جرم می گیرند و ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. مسئله بعد درخشندگی سنگ‌ها می باشد که می توان طی این فرایند دوباره آن‌ را به سنگ برگرداند. همچنین با کفسابی و سنگسابی می توان هر گونه باکتری و میکروب و کثیفی را که در درزهای سنگ‌ها به وجود آمده اند را از بین برد. یکی از مشکلاتی که به مرور زمان برای سنگ‌ها به وجود می آید ایجاد پستی و یلندی ها روی آن‌ها می باشد. اما پس از انجام عملیات سنگسابی و کفسابی این مشکل از بین رفته و سنگ ها کاملا هم سطح می شوند. به این صورت می توان سنگ های یک دست و زیبا داشت.

لزوم سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ

سالن های بزرگ شاید مکان هایی پر تردد باشند‌. مراسم هایی که در این مکان ها برگزار می شود، باعث کثیفی و آلودگی آن‌ها خواهد شد. به همین دلیل سنگ ها کاملا تغییر رنگ داده و کف سالن ظاهر زیبای خود را از دست می دهد. بنابراین برای برگرداندن جلای سنگ‌ها باید آن ها را با کفسابی جلای دوباره بخشید. در واقع با کفسابی می توان یک‌ یا چند لایه کثیف را از روی سطح سنگ ها برداشت و آن را صاف و صیقلی نمود.‌ همه می دانیم که تعویض کردن سنگ‌ها بسیار هزینه دارد. بنابراین با تمیز نمودن آن‌ها می توان سطح زیبایی به وجود آورد. ظاهر سالن ها اهمیت زیادی دارد چون در آن ها مراسم و مهمانی ها انجام خواهد شد. از این رو سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ باید حتما در برنامه سالن داران قرار بگیرد.

سخن پایانی

یکی از مکان های مهم و شلوغ که مطمئنا به مرور زمان جلای خود را از دست می دهد، سالن ها هستند. از این رو سنگسابی و کفسابی سالن های بزرگ از اصول مهم برای درخشان نمودن سنگ های کف می باشد. در گروه خدماتی ایران لند این کار تحت نظارت متخصصین و توسط کارگران حرفه ای و‌ با دستگاه های به روز دنیا انجام خواهد شد. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.