×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

۱. فیلم موربیوس

  word image 213393 1 - معرفی فیلم دیپ واتر، انفرادی و موربیوس در سایت بامردم -

مایکل موربیوس، بیوشیمی‌دان، تلاش می‌کند تا خود را از یک بیماری خونی نادر درمان کند، اما به‌جای آن، ناخواسته خود را به نوعی خون‌آشام آلوده می‌کند.

کارگردان: دنیل اسپینوزا
نویسندگان: مت سازما، بورک شارپلس
ژانر: ابرقهرمانی
امتیاز IMDb: نمره ۵.۲
بازیگران: جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا

موربیوس یکی از آن فیلم‌های کمیاب است که تقریباً همه چیز را اشتباه می‌گیرد. داستان، توسعه شخصیت، اکشن و همه چیز در مورد آن بسیار قدیمی و به هم ریخته به نظر می رسید، بدون اینکه هیچ ویژگی رستگاری در هیچ کجا پیدا شود. هیچ عمقی در هیچ یک از شخصیت‌ها وجود نداشت که سرمایه‌گذاری روی آنچه در حال وقوع بود را بسیار سخت کند. در حقیقت، فکر نمی‌کنم هیچ یک از اجراها به خودی خود بد باشند، اما همه آن‌ها بسیار ملایم بودند.

این به شخصیت ها کمکی نکرد که نوشته آنقدر ضعیف بود. آنها به هیچ وجه به تماشاچیان ایمان نداشتند و با قاشق به بدترین شکلی که می‌توانیم تصور کنیم، به ما نمایشگاه می‌دادند. عمل واقعاً وحشتناک بود. یا در حالت فوق آهسته بود که CGI ضعیف را در معرض دید قرار می داد، یا با سرعت فوق العاده به حدی بود که شما فقط تاری را تماشا می کردید.

داستان خیلی اساسی و فرمولی بود. من از گفتن آن متنفرم اما در واقع از تماشای آن حوصله ام سر رفته بود. سرعت فیلم نیز بسیار ناخوشایند بود، زیرا فیلم به پایان بسیار ناگهانی رسید، قبل از اینکه ما را در معرض برخی از صحنه‌های تیتراژ وحشتناک قرار دهیم.

من می توانم نوشتن بد را ببخشم. من می توانم عمل بد را ببخشم. من می توانم یک نقشه ضعیف را ببخشم. اما یک چیز در فیلم وجود دارد که نمی توانم آن را ببخشم و آن زمانی است که من را خسته می کند.

دانلود فیلم موربیوس

۲. فیلم تاپ گان

word image 213393 2 - معرفی فیلم دیپ واتر، انفرادی و موربیوس در سایت بامردم -

پس از سی سال، ماوریک همچنان به عنوان یک خلبان نیروی دریایی برتر در حال تلاش است، اما زمانی که فارغ‌التحصیلان نخبه TOP GUN را در مأموریتی هدایت می‌کند، باید با ارواح گذشته‌اش مقابله کند.

کارگردان: جوزف کوشینسکی
نویسندگان: جیم کش، جک اپس جونیور، پیتر کریگ
ژانر: درام
امتیاز IMDb: نمره ۸.۴
بازیگران: تام کروز، مایلز تلر، جنیفر کانلی

اگر در اواسط دهه ۱۹۸۰ در اواخر نوجوانی یا در اوایل دهه ۲۰ خود بودید، جهان بسیار متفاوت بود. بدون کامپیوتر، بدون تلفن همراه، بدون اینترنت، با این حال ما ماشین و دوچرخه داشتیم، و آنها را دوست داشتیم، و همچنین عاشق فیلم بودیم. Top Gun اصلی این لحظه در زمان را به خوبی ثبت کرد و سواری هیجان انگیزی را به ما ارائه داد که قبلاً هرگز ندیده بودیم.
طنز، بازی ها، دوچرخه ها، هواپیما و حرف من، آن صحنه های پرواز، بارها و بارها برای دیدن آن به سینما برگشتیم و دهه های بعد را به نقل از فیلم گذراندیم. با گذشت زمان، مانند یک عکس فوری ثابت در زمان باقی ماند تا به طور کامل آن نقطه جادویی زندگی ما را برای بسیاری از ما نشان دهد.

اکنون، ۳۶ سال بعد، ما نسلی هستیم که والدین خود را از دست داده‌ایم، فرزندان خود را داشته‌ایم که خودشان را تغییر داده‌اند، و اکنون به پایان کار خود نزدیک می‌شویم و خود جوان ما برای همیشه از بین رفته است.

این فیلم کتاب گمشده آن نسل است. نسخه اصلی برای شروع زندگی بزرگسالان جوان ما وجود داشت، و این فیلم جدید اکنون پایان را نشان می دهد. این با شکوه است. من ۵۵ ساله هستم، اما دیروز، فقط برای یک شب گذشته، دوباره ۱۹ ساله بودم. متشکرم

دانلود فیلم تاپ گان

۳. فیلم پروژه آدام

word image 213393 3 - معرفی فیلم دیپ واتر، انفرادی و موربیوس در سایت بامردم -

پس از فرود تصادفی در سال ۲۰۲۲، خلبان جنگنده سفر در زمان، آدام رید، با خود ۱۲ ساله خود برای ماموریتی برای نجات آینده متحد می شود.

کارگردان: شان لوی
نویسندگان: جاناتان تروپر، جنیفر فلکت
ژانر: اکشن، ماجراجویی
امتیاز IMDb: نمره ۶.۷
بازیگران: رایان رینولدز، مارک روفالو، جنیفر گارنر، کاترین کینر

اگر رایان رینولدز را دوست دارید، احتمالاً از پروژه آدام لذت خواهید برد. این فیلم اکشن علمی-تخیلی، اسکتیک معمولی او را که انتظارش را داشتید، نشان می‌دهد، اما همچنین دارای یک پیش‌فرض جالب، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و حتی برخی احساسات واقعی است. من واقعاً آرزو می‌کنم که آنها این توهین را کم می‌کردند، اما در کل به نظرم پروژه آدام یک ماجراجویی لذت‌بخش بود.

این فیلم بد است هیچ راه حلی در این مورد نیست و می‌دانم که فیلم‌های بسیار دیگری با همین میزان حفره‌های منطقی وجود دارند که حداقل متوسط در نظر گرفته می‌شوند، اما آن‌ها فیلم‌های قدیمی‌تری هستند. اگر اکنون یک فیلم قدیمی تقریبا متوسط را شبیه سازی کنید و تنها چیزی که باید به آن اضافه کنید شوخی های رایان رینولدز به عنوان بهبود است، شکست می خورید.

خط پایانی: من رایان رینولدز را دوست دارم، او سرگرم‌کننده است، اما همه فیلم‌های او با پس‌زمینه‌های مختلف یکسان شده‌اند. آنها حتی تلاش نمی کنند تا به نظر برسد که تلاش کرده اند. با این حساب، من شک دارم که حتی Deadpool 3 هم متفاوت باشد، که مایه شرمساری است. فیلم‌هایی مانند پروژه آدام مایه شرمساری، نمایش سوء نیت و عدم احترام به تماشاگران هستند. حداقل رینولدز باید بهتر بداند.

دانلود فیلم پروژه آدام

۴. فیلم انفرادی

word image 213393 4 - معرفی فیلم دیپ واتر، انفرادی و موربیوس در سایت بامردم -

شرکت مالی و اعتباری که رئیسش اسدالله کرامت نام دارد به گفته مسئولان شرکت ورشکست شده است. کسانی که پول‌های خود را در این موسسه گذاشته‌اند در جلوی این موسسه شروع به اعتراض می کنند.

کارگردان: مسعود اطیابی
نویسندگان: حمزه صالحی، ابراهیم عامریان
ژانر: کمدی
امتیاز IMDb: نمره ۵.۱
بازیگران مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان

به دعوت یک دوست انفرادی رو در سینما دیدم، اومدم یکم گارد روشنفکرانه بگیرم که آره من با این مبتذل ها و لوده‌ بازی های سینمای ایران نمیخندم که موفق نبودم و بسیار خندیدم و لحظات مفرحی گذروندم.
فیلم رو دیدم و دوست داشتم . طنز خوبی داشت و دیدن سبک شوخی رضا عطاران بعد از این همه مدت دلنشین ترش کرده بود.

دانلود فیلم انفرادی

۵. فیلم دیپ واتر

word image 213393 5 - معرفی فیلم دیپ واتر، انفرادی و موربیوس در سایت بامردم -

شوهری مرفه که برای جلوگیری از طلاق به همسرش اجازه می دهد تا روابط خود را با هم داشته باشد، مظنون اصلی ناپدید شدن عاشقانش می شود.

کارگردان: آدریان لین
نویسندگان: زک هلم، سام لوینسون، پاتریشیا هایسمیت
ژانر: روانشناختی
امتیاز IMDb: نمره ۵.۴
بازیگران: بن افلک، آنا د آرماس، تریسی لتس

کمی خجالت می کشم اعتراف کنم که دیپ واتر را در فهرست ۱۰ فیلم مورد انتظارم برای سال ۲۰۲۲ داشتم. با بن افلک و آنا د آرماس در هیئت من به این نتیجه رسیدم که آنها باید توسط یک فیلمنامه بسیار خوب و پر فریبنده شده باشند. از پیچ و تاب و اغوا و سبک، بسیار شبیه به غریزه اصلی، این فیلم هیچ کدام از آن چیزهایی را که من ناراحتم بگویم را نداشت.

از اینکه داستان چقدر سرراست بود، شوکه شدم. اگر هیچ چیز دیگری نمی توانست به عنوان یک رمز و راز عمل کند. اما نه، حتی آن‌ها مجبور بودند با فاش کردن همه کارت‌هایشان خیلی زود خراب شوند. از آنجا فقط از خود می پرسید این فیلم به کجا می رود؟ آیا پیچ و تابی وجود دارد که از میدان سمت چپ خارج شود و من را از بین ببرد؟

در عوض، به‌عنوان یک پایان بزرگ، صحنه تعقیب و گریز تکان‌دهنده‌ای بین دوچرخه و ماشین را دریافت می‌کنیم. جایی که شخصیت در ماشین در واقع می‌گوید چی، می‌خواهی مرا با دوچرخه تعقیب کنی؟ و بعد بله دقیقاً همین اتفاق می افتد. برای روشن شدن این موضوع، این یک موتور فشاری است. تعقیب ماشین من نمی توانم باور کنم که من آن اتفاق را تماشا کردم. و قبل از آن، پسر اصلاً از کجا آمده است؟ او فقط در میانه ناکجاآباد ظاهر می شود بدون هیچ زمینه یا دلیلی برای حضورش در آنجا. مطمئناً صحنه‌ای قطع شده بود، اما در برشی که گرفتیم، کاملاً عجیب به نظر می‌رسید.

بین افلک و دی آرماس شیمی صفر وجود دارد که انصافاً این نکته است. آنها در یک ازدواج بدون عشق هستند، بنابراین حدس می‌زنم که منطقی باشد. با این حال تماشای آن چندان سرگرم کننده نیست.

دانلود فیلم دیپ واتر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.