چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41422 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی سوسک ها توی آشپزخونه و حموم جولان میدن! + روش های پیشگیری
    27 آذر 1401 - 12:01
    شناسه : 213504
    0

    آیا شما هم در خانه های خود سوسک دیده اید و ترس تمام وجود شما را فرا گرفته است؟ آیا به هنگام دوش گرفتن داخل حمام به دنبال سوسک کرده تا آن را بکشید و از شر آن راحت شوید؟ آیا در آشپزخانه خود در حال آشپزی یا مشغول کارهای خود هستید اما به یکباره با یک حشره چندش آور و خطرناک مانند سوسک مواجه شده‌اید؟ به نظر شما وقتی سوسک ها در آشپزخانه و حموم جولان میدهند چه کنیم و روش های پیشگیری چیست؟

    پ
    پ

    images 1671195435 - وقتی سوسک ها توی آشپزخونه و حموم جولان میدن! + روش های پیشگیری -

    جولان سوسک ها در محیط خانه

    تا به الان برای شما نیز پیش آمده که در حال استراحت یا دیدن تلویزیون باشید و با صدای جیغ یکی از اعضای خانواده رو به رو شوید؟ در این زمان شما هول کرده و به سمت منبع صدا می روید. بدون شک شما با سوسکی در آشپزخونه مواجه می شوید که در محیط خانه شما بدون دغدغه در حال جولان دادن است. این در حالی است که شما نمی دانید چگونه باید از ورود سوسک ها به محیط خانه خود جلوگیری کنید.

    چگونه از جولان دادن سوسک ها در محیط خانه جلوگیری کنیم؟

    سوسک ها یکی از حشرات بسیار چندش آور در محیط های مختلف خانه هستند که می توانند باعث سلب آرامش هر کدام از اعضای خانواده شوند. از همین رو روش های مختلفی جهت کاهش یا از بین بردن سوسک ها وجود دارد. یکی از دلایل مهمی که باعث راه پیدا کردن این حشرات به داخل خانه می شود به طور حتم گرفتگی چاه است. پس اگر چاه گرفته باشد چیکار می توانیم انجام دهیم که از شر سوسک ها خلاص شویم؟ در زیر روش های مختلف و موثری جهت از بین بردن سوسک ها وجود دارد که برخی از آن ها برای بدن انسان ضرر دارند اما یکی از راه حل های بسیار مناسب و عالی جهت از بین بردن تخم سوسک و سوسک، تخلیه کامل چاه است. تخلیه چاه می تواند یک راهکار بسیار مناسب و عالی برای این منظور باشد. روش های خانگی اما خطرناک نیز به شرح زیر هستند:

    images 1671195453 - وقتی سوسک ها توی آشپزخونه و حموم جولان میدن! + روش های پیشگیری -

    تزریق گازوئیل

    یکی از روش های خانگی که افراد مختلف آن را برای از بین بردن سوسک فاضلاب در حمام و آشپزخونه به کار می برند تزریق گازوئیل است. این ماده یکی از موادی است که باعث مرگ سوسک ها و راحت شدن افراد خانه از شر آنها در حمام و آشپزخانه می شود. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید ابتدا یک لیوان گازوئیل را در لوله های مربوط به حمام و آشپزخانه بریزید. با این روش دیگر جیغ های ناگهانی در محیط خانه توسط افراد مختلف را نمی شنوید

     البته نکته قابل توجه در این روش این است که سوسک ها روی دیواره لوله های مربوط به فاضلاب زندگی می کنند و با این روش احتمال کشته شدن آن ها بسیار کم است که در این صورت می توانید از متخصصین این حوزه مانند شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بگیرید که تمامی مناطق را مثلا در استان تهران لوله بازکنی تهرانپارس به کمک شما می آید.

    استفاده از نفتالین

    استفاده از نفتالین می تواند گزینه ای دیگر برای جلوگیری از ورود سوسک ها به خانه شما شود. علت آن این است که این موجودات کوچک و در عین حال سمی، از بوی نفتالین به شدت متنفر هستند.

    محلول آب و صابون

    از محلول آب و صابون جهت از بین بردن سوسک ها استفاده کنید. برای شما نیز تعجب آور است که آیا می توان با این محلول ساده از شر این حیوانات چندش آور و صدای جیغ پس از مشاهده آن ها راحت شویم؟ بله از دیگر روش هایی که می توان جهت از بین بردن این حشرات اشاره کرد محلول آب و صابون است، اما این روش قطعی نیست و بعد از گذشت چند وقت سوسک ها دوباره وارد محیط خانه شما شده و موجب سلب آرامش شما می شوند. پس به نظر می آید بهترین و موثر ترین راه جهت کشته شدن سوسک ها و رهایی از شر این موجودات چندش آور، رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه است.

    images 1671195475 - وقتی سوسک ها توی آشپزخونه و حموم جولان میدن! + روش های پیشگیری -

    سخن پایانی

    روش های مختلفی را برای رهایی از شر سوسک ها گفتیم ولی در پایان اگر این مشکل ادامه دار بود قطعا نیاز دارید که با متخصصین این حوزه تماس بگیرید.

    متخصصین این حوزه با بررسی گرفتگی لوله فاضلاب و بوی بدلوله فاضلاب و همچنین پوسیده نبودن لوله های فاضلاب بسیار در نابودی سوسک های مزاحم به شما کمک می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.