×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اسماعیل ضرابی - جزییات جدید از خودکشی محیط بان آستارایی -

یاور مردم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست جمشید محبت خانی در خصوص خبر خودکشی یکی از محیط‌بانان شهرستان آستارا، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مطلع شدیم یکی از محیط بانان ما به نام اسماعیل ضرابی در پاسگاه لوندویل در شهرستان آستارای استان گیلان به علت داشتن بیماری افسردگی و مشکلات اعصاب و روان که بعداً مشخص شد خود را حلق آویز کرده و متأسفانه مرحوم شده است.

وی افزود: پس از پیگیری از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، دریافتیم که ایشان پس از ۶ روز استراحت پزشکی که داشته، روز چهارشنبه در محل کار خود حاضر و با یک محیط بان دیگر مشغول کار شده بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: ساعت یک بعدازظهر محیط بان هم شیفتی مرحوم ضرابی، ۲ ساعت مرخصی ساعتی می‌گیرد و از پاسگاه خارج می‌شود و این محیطبان در محل تنها بوده است. در فیلمی که از روز حادثه برجا مانده است هم مشخص است که ایشان در این فاصله طنابی را بر می‌دارد و با آن خودش را حلق آویز می‌کند.

محبت خانی، خاطرنشان کرد: متأسفانه مدرکی دال بر وجود بیماری در مرحوم ضرابی وجود نداشت و ایشان هم در این زمینه هیچ گونه اطلاعی به ما نداده بودند که بتوانیم بر این اساس روند درمان او را پیگیری و یا کمکی ارائه کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، افزود: بعد از اینکه همکار وی به محل خدمت باز می‌گردد و با صحنه حادثه مواجه می‌شود بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و اقدامات لازم برای احیای این محیط بان انجام می‌شود که در نهایت مؤثر واقع نمی‌گردد.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه با هماهنگی مقام قضائی مجوز دفن صادر و در همان روز مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شده است.

محبت خانی در پایان خطاب به محیط بانان در سراسر کشور گفت: اگر محیط بانان عزیز ما در سراسر کشور با مشکل خاصی مواجه شدند و نتوانستند آن را در استان محل خدمت خود حل کنند حتماً این موضوع را با من از طریق تلفن و یا سایت سازمان در میان بگذارند و مطمئن باشند که ما در چارچوب اختیارات قانونی خود اقدام می‌کنیم و کمک‌های لازم را ارائه خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.