شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایندگی فروش فلاش تانک توکار ایران
    28 آذر 1401 - 15:35
    شناسه : 213590
    0

    فلاش تانک توکار به گونه ای طراحی شده اند که جایی در فضای بیرونی سرویس بهداشتی نخواهد داشت! بلکه بخش زیادی از قطعات و تجهیزات این محصول، داخل دیوار جاسازی و نصب می گردد. مخزن فلاش تانک و لوله‌ ها در معرض دید قرار ندارند و پنل دکمه‌های فلاش تانک تنها بخش قابل مشاهده خواهد بود که جهت تخلیه آب باید آن ها را فشار دهید.

    پ
    پ

    یکی از نوآوری ‌های بسیار مهمی که در صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی وجود دارد فلاش تانک توکار ایران می باشد که به نوعی موفق شده تا از نظر بسیاری از مصرف کنندگان محصولی منحصر به فرد معرفی شد. تجهیزات بهداشتی جهت ساختمان ‌ها با هدف رعایت اصل کمبود فضا وارد بازار مصرف می گردد. به طور کلی بسیاری از ساختمان‌ها با ویژگی محدودیت فضا ایجاد می گردند که در این خصوص نیز آیتم‌ های اضافه شده به آن ها هم می بایست متناسب با همین شرایط درنظر گرفته شود. امروزه مراکز زیادی اقدام ه فروش محصولاتی مانند فلاش تانک توکار ایران می نمایند که فلاش تانک توکار ایران در کنار شیر خودکار یورک و شیر فلکه کیز ایران نیز ارائه می گردد.

    فلاش تانک توکار به گونه ای طراحی شده اند که جایی در فضای بیرونی سرویس بهداشتی نخواهد داشت! بلکه بخش زیادی از قطعات و تجهیزات این محصول، داخل دیوار جاسازی و نصب می گردد. مخزن فلاش تانک و لوله‌ ها در معرض دید قرار ندارند و پنل دکمه‌های فلاش تانک تنها بخش قابل مشاهده خواهد بود که جهت تخلیه آب باید آن ها را فشار دهید.

     images 1671279640 - نمایندگی فروش فلاش تانک توکار ایران -

    فلاش تانک‌ های توکار چگونه عمل می ‌کنند؟

    فلاش تانک توکار ضمن کاربردی بودن با فلاش تانک دیواری ساده یا روکار تفاوت دارد. به طور کلی همه انواع فلاش تانک با یک کاربری و عملکرد، طراحی و تولید می گردند. فلاش تانک یک منبع ذخیره آب و یک لوله انتقال آب به کاسه توالت دارد. با کشیدن زنجیر متصل به مخزن یا فشار دادن دکمه تخلیه، سوپاپ تخلیه جابه جا و آب با فشار به درون کاسه توالت هدایت می گردد. در مرحله آخر و بعد از شست و شوی کاسه، آب وارد لوله فاضلاب خواهد شد.مورد قابل توجهی که در رابطه با انواع فلاش تانک توکار وجود دارد این است که مصرف کنندگان نوین و حتی قدیمی پسند ایرانی در سرویس بهداشتی ایرانی خود از این محصول بهره برداری می نمایند.

    مزایای استفاده از فلاش تانک توکار

    افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

    با توجه به محل قرار گیری فلاش تانک در داخل دیوار ، فضای بیشتری را در دسترس فضای سرویس بهداشتی قرار می دهد

    افزایش سطح بهداشت در فضای داخلی سرویس بهداشتی و نظافت آسان تر سرویس بهداشتی

    عملکرد بی صدا ضمن اینکه برای آن دسته از فلاش تانک هایی که از جنس مرغوب و برندهای معتبری هستند زیرا این نوع از فلاش تانک ها از مخزن عایق بندی شده برخوردار بوده و از شناورهای مخصوص استفاده می نمایند

    به علت استفاده از کلیدهای تخلیه دوظرفیته در مصرف آب صرفه جویی بیشتری می شود.

    کاربرد شیر خودکار یورک

    شیر خودکار یورک ،شیر یکطرفه ای است که محصولی کاربردی بوده که مهندسین با این سر و کار دارند اما تعریف درستی از این محصول در دست نمی باشد . شرکت یورک به عنوان یک تولید کننده معتبر بوده که در زمینه تولید شیر یک طرفه فعالیت زیادی دارد .به طور کلی شیری که از دو درگاه برخوردار می باشد و با فشار در دو طرف شیر , از بازگشت سیال از یک مسیر مانع خوبی می باشد را شیر یکطرفه یورک می نامند. به طور کلی در صورتی که سیال برگشت داشته باشد، بازگشت سیال مایع یا گاز درون سیستم مکانیکی مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد اختلال زیادی در سیستم به وجود می اورد . بنابراین شیر یکطرفه یورک نقش زیادی را بر عهده دارد که این موضوع بسیار اهمیت دارد. کاربرد شیر یکطرفه یورک در نیروگاه ها , پمپ ها , در زمینه اب و هوا و فاضلاب ها می باشد.

    images 1671279648 - نمایندگی فروش فلاش تانک توکار ایران -

    عملکرد شیر خودکار یورک

    عملکرد شیر خودکار یورک به گونه ای است که سیستم جریان شیر یک طرفه بین پمپ و کنتور قرار می گیرد و زمانی که پمپ شروع به فعالیت می کند سیال با فشار ایجاد می شود . زمانی که پمپ خاموش می گردد در صورتی که شیر یکطرفه نباشد تمام سیال به پمپ باز خواهد گشت و به پمپ آسیب وارد می کند با وجود شیر یکطرفه در سیستم سیال به پمپ باز نخواهد گشت. شیر خودکار فنری یورک نیز به دلیل ویژگی فنری بودن از ضربات سیال در مقابل برگشت سیال پیشگیری به عمل آورده و کنترل جریان را بهتر انجام می دهد.

    کاربرد شیر فلکه کیز ایران

    شیر فلکه کیز ایران به عنوان یکی از مدل های شیر فلکه های کشویی برنجی در کشور شناخته می شود. کارخانه کیز اقدام به تولید این نوع شیر فلکه نموده که از مقاومت و استحکام زیادی در مقایسه با نوع مسی آن ها دارد. از این شیرآلات جهت تأسیساتی که با سیالات گرم ارتباط دارند بهره برداری می گردد اما جهت تأسیساتی که در دماهای پایین فعالیت دارند ، معمولا از این نوع شیر فلکه استفاده نمی گردد زیرا از نظر کارایی خوب عمل نمی کنند.

    images 1671279596 - نمایندگی فروش فلاش تانک توکار ایران -

    مجموعه بازار اتصالات به عنوان یکی از مراکز معتبر جهت ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران در سال 1384 اقدام به شروع فعالیت خود نمود. این مجموعه از کادر تخصصی و حرفه ای برخوردار بوده که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان 15 سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد. شما می توانید انواع بست فلاش تانک توکار ایران ، شیر فلکه کیز ایران و …. را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.