شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شیوه های نوین مذاکره را فراگرفتم و به ثروت میلیاردی رسیدم
    01 دی 1401 - 16:30
    شناسه : 213749
    0

    در غالب مواقع، کارآفرینان تازه‌کار، در ابتدای کار شور و اشتیاق زیادی دارند اما زمانی که با واقعیات اداره‌ی یک کسب و کار روبرو می‌شوند، یک شوک واقعی را تجربه می‌کنند. لذا مهارت کافی را ندارند از مهمترین فرایندهای کسب و کارهای موفق فراگیری آداب مذاکره است که سبب میشود با محصولات مختلفی از جمله قیر به ثروت دست پیدا کنید.

    پ
    پ

    قیر ایزوگام

    بر اساس تعداد لایه های تشکیل دهنده قیر ایزوگام با دو دسته بندی تک لایه و دو لایه مواجه هستیم، همچنین بر اساس جنس روکش نیز ایزوگام به دو دسته با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی تقسیم می شود.

    برای تعیین سطح کیفیت قیر ایزوگام فاکتورهایی وجود نظیر درجه نفوذ، گرانروی، درجه اشتعال، قابلیت شکل پذیری (انگمی)، درجه نرمی و درجه خلوص وجود دارد.

    قیر ایزوگام بنا بر ضرایب فاکتورهای ذکر شده، در کارکردهای مختلف مورد از جمله استعمال در صنعت، راهسازی، ساختمان سازی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

    عدم بوی نامطلوب، مقاومت در برابر شکستگی در صورت تاشدگی، پاره نشدن در صورت کشیدگی، بر جای نگذاشتن رنگ در هنگام استفاده از عواملی است که نشانگر کیفیت قیر ایزوگام است.

    word image 213749 1 - شیوه های نوین مذاکره را فراگرفتم و به ثروت میلیاردی رسیدم -

    قیر آماده

    برای خرید قیر آماده مناسب ابتدا باید به کارکردی که قیر مورد استفاده قرار می گیرد و سپس به رعایت استانداردهای لازم توسط شرکت تولید کننده چه در مواد اولیه و چه در مراحل فرآوری توجه داشت.

    نحوه ارائه قیر آماده توسط مراکز معتبر تهیه و تولید و پخش این محصول، می تواند تا میزان بسیار زیادی مشتریان را از کیفیت محصولی که خریداری کرده اند مطمئن سازد.

    امکان خرید قیر آماده که از مواد اولیه و ضروری در ساختمان سازی و عملیات های عمرانی به حساب می آید، به صورت عمده و جزئی وجود دارد.

    برخی از شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده قیر آماده امکان مشاوره به صورت غیر حضوری را فراهم کرده اند تا مشتریان با کمترین صرف وقت و هزینه بهترین انتخاب را داشته باشند.

    word image 213749 2 - شیوه های نوین مذاکره را فراگرفتم و به ثروت میلیاردی رسیدم -

    قیر جی صادارتی

    برای خرید قیر جی صادراتی که دارای بهترین کیفیت باشد می توانید با مراکز عرضه عمده مشتقات نفتی و شرکت های بازرگانی یا سایر شرکت های فعال در این عرصه در مورد نحوه خرید ان ها به صورت عمده ای مشورت کنید.

    به طور حتم حتی می توانید در بورس کالا نیز موفق به خرید قیرهای صادراتی شوید.

    همچنین با در نظر گرفتن مشخصاتی که هر یک از محصولات عرضه شده در بازار شهرهای مختلف کشور دارند، می توانید موفق به خرید ان ها با مشخصات مد نظر خود برای کاربرد این ماده نفتی در صنایع وابسته شوید.

    word image 213749 3 - شیوه های نوین مذاکره را فراگرفتم و به ثروت میلیاردی رسیدم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.