سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
    03 دی 1401 - 23:39
    شناسه : 213845
    1

    میکروبلیدینگ ابرو یکی از تکنیک‌های آرایش دائم ابرو است. استاد غزل زرگریان با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین میکروبلیدینگ کار در ایران و تهران شناخته می‌شود. داشتن ابروهایی پر آرزوی هر خانمی است. چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند.

    پ
    پ

    word image 213845 1 - میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان - آرایش دائم

    میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

    میکروبلیدینگ ابرو یکی از تکنیک‌های آرایش دائم ابرو است. استاد غزل زرگریان با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین میکروبلیدینگ کار در ایران و تهران شناخته می‌شود. داشتن ابروهایی پر آرزوی هر خانمی است. چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند. بنابراین هرگونه تغییر حالت در ابروها می‌تواند به چهره افراد تنوع ببخشد. لوازم آرایشی مثل قلم ابرو، سایه ابرو و… موقتی هستند و فرمی مصنوعی به ابروها می‌دهند. همچنین این وسایل به ابروها آسیب وارد می‌کند و ابروها را دچار ریزش می‌کند. به همین دلیل بهترین تکنیک برای آرایش ابروها، انجام میکروبلیدینگ ابرو در بهترین سالن برای میکرو ابرو است. اگر شما هم آرزوی داشتن ابروهای پهن و خوش حالت را دارید و به هر دلیلی نمی‌توانید ابروهای خود را طراحی کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید.

    میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

    میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروها است. این روش برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم ابرو استفاده می‌شود. با تکنیک بلید ابرو خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌شود. این خراش‌ها باید با رنگدانه‌های همرنگ طبیعی ابرو پر شوند. در این صورت قسمت‌های خالی ابرو به طور کامل پر می‌شوند. در نتیجه ابروها پرتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. نتایج این روش در مقایسه با تاتو ابرو بسیار طبیعی‌تر است.

    نکته مهمی که درباره میکروبلیدینگ ابرو وجود دارد این است که باید توسط یک فرد ماهر و متخصص این کار را انجام دهید. در این صورت ابروها کاملا قرینه و یکدست می‌شوند و مقدار مناسبی از رنگدانه‌ها وارد پوست می‌شوند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که به بهترین مرکز میکروبلیدینگ مراجعه کنید. تخصص و دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره باعث می‌شود تا مستر بهترین فرم ابرو را برای مشتری تعیین و مشخص کند. این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود 4 تا 6 هفته بعد از جلسه اول، باید ترمیم میکروبلیدینگ ابرو را انجام دهید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شوند. اما استاد غزل زرگریان با تکنیک‌های خاصی که دارند و برای مشتریان خود استفاده می‌کنند با یکبار انجام میکرو ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان دیگر نیازی به ترمیم ابروهای خود ندارید.

    word image 213845 2 - میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان - آرایش دائم

    مراحل انجام میکرو ابرو

    اگر به بهترین مرکز میکرو ابرو مراجعه کنید بهترین فرم ابرو را خواهید داشت. اما اگر این کار توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود ممکن است علاوه بر اینکه بهترین فرم ابرو برای شما ایجاد نشود بلکه ممکن است که به ابروهای طبیعی شما آسیب وارد شود و فرم آنها را نیز خراب کند. به همین دلیل قبل از هر چیز ابتدا فیلم میکروبلیدینگ و نمونه‌ عکس‌های میکرو ابرو شخصی که می‌خواهید میکروبلیدینگ ابرو را انجام دهید مشاهده کنید تا از کار او مطمئن شوید. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید تمامی نمونه کارهای میکروبلیدینگ ابرو انجام شده توسط ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان را بررسی نمایید؛

    https://ghazalzargarian.com/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88/

    در زیر به مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو  که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران انجام می‌شود، پرداخته‌ایم:

    word image 213845 3 - میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان - آرایش دائم

    مرحله اول: مشاوره و طراحی ابروها

    قبل از شروع کار باید متخصص این کار با بررسی آناتومی چهره فرد و اطلاع از سطح انتظارات مشتری بهترین فرم ابرو را برای مشتری طراحی کند. در جلسه مشاوره به بررسی تمام این موارد پرداخته می‌شود. استاد غزل زرگریان مشاوره کامل و صادقانه‌ای به مشتریان خود می‌دهند و بهترین فرم ابرو را برای مشتری‌های خود ایجاد می‌کنند.

    مرحله دوم: تزریق بی حسی

    برای اینکه در میکروبلیدینگ ابرو و دیگر روش‌های آرایش دائم از سوزن استفاده می‌شود و ممکن است کمی احساس درد داشته باشید باید مقداری بی حسی در محل ابروها استفاده شود تا در طول فرآیند میکرو ابرو هیچگونه احساس دردی نداشته باشید.

    مرحله سوم: ترسیم ابروها

    بعد از اینکه بی حسی اثر کرد باید فرم طبیعی ابروها را با دیوایدر ابرو و ابزارهای مخصوص قرینه سازی کشید. فرم طراحی شده برای ابروها باید به مشتری نشان داده شود.

    مرحله چهارم : اضافه کردن رنگدانه‌ها

    در این مرحله باید با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای 10 تا 12 سوزن بسیار ریز است سوراخ‌هایی در پوست ایجاد کرد. سپس رنگدانه‌ها به سوراخ‌ها و خراش‌های پوست تزریق می‌شوند. به دلیل اینکه عمق خراش‌های پوست زیاد نیست مقداری از رنگدانه‌ها بر روی پوست می‌ماند که باید رنگ اضافه روی ابروها را پاک کرد. بعد از اینکه رنگدانه‌ها خراش‌ها را پر کرد رنگ اضافی باید پاک شود و کار به اتمام رسیده است.

    word image 213845 4 - میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان - آرایش دائم

    مزایا و فواید میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

    از مزایای اصلی بلید ابرو موقتی بودن آن است. از دیگر مزایای میکروبلیدینگ ابرو، درد کم آن است. زیرا قبل از انجام میکروبلیدینگ ناحیه ابروها بی‌حس می‌شود. قرینگی و طبیعی بودن ابروها در انتهای کار از دیگر فواید میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است.

    افرادی که یکبار تجربه انجام میکرو ابرو را داشته‌اند می‌دانند که داشتن ابروهای همیشه مرتب و اصلاح شده چه لذتی دارد. چراکه برای هر خانمی رفتن به آرایشگاه برای برداشتن مو زائد و سپس مداد کشیدن روزانه ابروها کار دشوار و سختی است. اما در صورتی که یکبار با تکنیک میکروبلیدینگ، ابروهای خود را آرایش کنید از انجام تمامی این کارها راحت می‌شوید. پس اگر ابروهای کم پشتی دارید بهتر است که میکروبلیدینگ را در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان انجام دهید. حتی در این مرکز برای پوست‌های چرب هم میکرو ابرو با ماندگاری بالا و بدون ترمیم انجام می‌شود.

    معایب و عوارض میکروبلیدینگ ابرو

    به طور کلی تکنیک میکروبلیدینگ هیچ عوارضی ندارد. اما لازم است بدانید که در صورتی که میکروبلیدینگ کار در کار خود حرفه‌ای نباشد و بهداشت را رعایت نکند برای شما دردسر ساز است. پس حتما قبل از انجام میکرو ابرو مرکزی معتبر را انتخاب کنید. در صورتی که به مراکز نامعتبر برای بلید ابرو مراجعه کردید با عوارض و معایب زیر روبرو می‌شوید:

    • اگر به رنگدانه‌های تاتو حساسیت دارید بهتر است قبل از انجام میکرو ابرو تست آلرژی انجام دهید. یا اینکه اگر اولین بار است که میکروبلیدینگ ابرو را انجام می‌دهید و با خارش و قرمزی بیش از اندازه مواجه شدید باید بدانید که شما به رنگدانه‌های تاتو حساسیت دارید.
    • به دلیل دستی بودن این روش ممکن است که فشار از ناحیه دست به پوست مشتری وارد شود. در نتیجه در صورتی که مستر حرفه‌ای نباشد و این اتفاق رخ دهد، ابتدا و انتهای خطوط ابرو یکسان نخواهد بود.
    • اگر فشار بیش از اندازه مچ دست به پوست ابرو باشد بافت پوست آسیب شدیدی می‌بیند.
    • همچنین فشار دست باید در تکنیک بلید ابرو کنترل شود. در صورتی که فشار دست در میکروبلیدینگ ابرو کنترل نشود، خونریزی بیشتر می‌شود.
    • ممکن است خطوط ترسیم شده ضخیم‌تر از تار مو ابرو باشد.
    • در صورتی که فشار دست بیشتر از حد معمول باشد ماندگاری رنگ ابرو کم می‌شود.
    • همچنین باید مستر از مواد باکیفیتی استفاده کند و باید بهداشت را رعایت کند. برای مثال استفاده از رنگدانه‌های بی کیفیت باعث آسیب به پوست مشتری می‌شود. همچنین در صورتی که سوزن تاتو استریلیزه نباشد پوست دچار عفونت‌های شدیدی می‌شود.

    انجام میکروبلیدینگ برای چه کسانی ممنوع است؟

    افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند نباید از روش میکروبلیدینگ ابرو استفاده کنند. بهتر است چنین افرادی برای پر کردن یا متقارن سازی یا اصلاح فرم ابروها به فکر روش‌های دیگری باشند:

    • افرادی با سابقه اگزما
    • انجام میکروبلیدینگ برای افرادی که پوست کلوئیدساز دارند ممنوع است. کلوئید به معنی این است که زخم‌ها بعد از بهبود، گوشت اضافه می‌آورند.
    • افراد مبتلا به دیابت و بیماری‌های خود ایمنی
    • افراد مبتلا به پسوریازیس و اسکلردرمی
    • افراد دارای اختلال در انعقاد خون
    • اگر جزو افرادی هستید که عفونت‌های قارچی یا باکتریایی فعال یا زخم باز در اطراف ابروها دارید بهتر است از تکنیک میکروبلیدینگ ابرو استفاده نکنید.

    آیا امکان پاک کردن میکروبلیدینگ وجود دارد؟

    بله این امکان وجود دارد. به راحتی می‌توان تکنیک پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو را انجام داد. البته روش‌های زیادی برای پاک کردن میکرو ابرو وجود دارد. اما بهترین راه برای پاک کردن و ریموو میکروبلیدینگ ابرو استفاده از ریموور است. اگر از رنگ ابروهای خود ناراضی هستید لازم است بدانید که ابروهای شما تا 10 روز اول 40 درصد تیره‌تر از نتیجه نهایی کار است. بعد از این مدت رنگ ابروها روشن‌تر و ملایم‌تر می‌شود. افرادی که میکروبلیدینگ ابرو انجام می‌دهند معمولا در روزهای اول از پر رنگ بودن ابروهای خود ناراضی هستند. اما باید صبور باشید تا رنگ‌ها به حالت نرمال تغییر رنگ دهند. چنانچه مشکل شما فرم ابروها و ناقرینگی ابروهاست حتما باید تکنیک ریموو ابرو را انجام دهید. این مشکل مثل رنگ ابرو تغییر نمی‌کند و باید ابروها را پاک کنید. مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین مرکزی است که می‌توانید برای پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو انتخاب کنید. در یک جلسه تمامی رنگدانه‌های ابرو شما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان پاک می‌شود.

    میکروبلیدینگ ابرو را کجا خوبه انجام دهیم؟

    بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است. در بهترین مرکز مبکرو ابرو در تهران که مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است بهترین فرم ابرو را تجربه خواهید کرد. قبل از شروع کار به شما عزیزان مشاوره‌ای کامل و صادقانه داده می‌شود. همچنین از بهترین مواد و متریال برای شما عزیزان استفاده می‌شود. شما عزیزان اگر به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان که بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران است مراجعه کنید، می‌توانید تکنیک میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز را هم با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری دریافت کنید.  نزدیکترین سالن میکرو ابرو، مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان است. به دلیل اینکه مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در خوش منطقه‌ترین نقطه تهران است به همه افراد دسترسی دارد و می‌توانند در کمترین زمان به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان مراجعه کنید. با مراجعه به مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ابروهای خوش فرم و زیبایی خواهید داشت.

    هزینه میکروبلیدینگ ابرو  چقدر است؟

    میکروبلیدینگ یکی از خدمات پرطرفدار است و افراد زیادی با این روش ابروهای خود را پرپشت‌تر و زیباتر می‌کنند. هزینه و قیمت میکروبلیدینگ ابرو با توجه به مواد مورد استفاده برای انجام کار، مهارت و تخصص مستر متفاوت است. از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت میکروبلیدینگ ابرو عبارت است از:

    • کیفیت کار
    • نوع و کیفیت ابزار: تجهیزات و رنگ مصرفی برای میکروبلیدینگ ابرو از عوامل تاثیرگذار در قیمت میکروبلیدینگ ابرو است.
    • مهارت و تخصص
    • محل و شرایط مرکز ارائه دهنده خدمات

    استاد غزل زرگریان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه آرایش دائم بهترین قیمت میکرو ابرو را به شما عزیزان ارائه می‌دهند. با این حال می‌توانید برای دریافت قیمت میکروبلیدینگ ابرو با مشاوران ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

    word image 213845 5 - میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان - آرایش دائم

    آموزش جدیدترین روش میکرو ابرو

    برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو به بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ مراجعه کنید. مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین سالن برای آموزش میکروبلیدینگ است. همچنین استاد غزل زرگریان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه است. استاد غزل زرگریان داور مسابقات بین المللی میکروبلیدینگ است. در واقع یکی از بهترین اساتیدی که می‌توانید برای آموزش میکروبلیدینگ ابرو انتخاب کنید استاد غزل زرگریان است. زیرا استاد غزل زرگریان اولین کسی بود که میکروبلیدینگ را در ایران اجرا کرد و اولین مرکز میکروبلیدینگ در ایران توسط ایشان تاسیس شد. برای اطلاع از شروع کلاس‌های آموزش میکرو ابرو استاد غزل زرگریان با مشاوران و همکاران ما در تماس باشید. با این آموزش‌ها بهترین خود خواهید شد و درآمد بالایی را تجربه خواهید کرد. برای استفاده از خدمات ما و همچنین شرکت در دوره های آموزشی‌مان در اولین مرکز تخصصی آرایش دائم در ایران، مرکز استاد غزل زرگریان کافیست با ما در تماس باشید.

    https://ghazalzargarian.com/

    09128998646

    09129560979

    ثبت دیدگاه

    28 دیدگاه برای “میکروبلیدینگ ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان”
    1. سلام دوستان کسی تجربه انجام میکروبلیدینگ تو این مرکز را داشته؟ آیا واقعا کیفیت خدماتشون خوب هست ؟!

      پاسخ
    2. سلام وقت شما بخیر هزینه میکرو ابرو چقدر؟

      پاسخ
    3. سلام بله من اینجا میکرو ابرو انجام دادم واقعا راضی هستم و اگر شما هم قصد دارین میکرو بلیدینگ انجام بدید من این مرکز را به شما پیشنهاد می‌کنم واقعا کیفیت کاراشون عالیه

      پاسخ
    4. من ابرو هام از قبل تاتو بوده میشه میکرو ابرو انجام بدم؟

      پاسخ
    5. من دوست دارم فیبروز ابرو انجام بدم اما پوست چربه میترسم جواب نگیرم

      پاسخ
    6. اگر تاتو های پهن و سیاهی نداشته باشی میتونی میکرو ابرو انجام بدی

      پاسخ
    7. من شنیدم برای افرادی که پوستشون چربه با دستگاه انجام میدن تا ماندگاری بیشتری داشته باشه

      پاسخ
    8. وای چه نمونه کارای زیبایی اگر یکم شک داشتم برای انجام میکروی ابرو الان شکم برطرف شدم حتما انجام میدم

      پاسخ
    9. امروزه اینقدر تکنیک های جدید اومده که دیگه از دستگاه استفاده نمی‌کنند

      پاسخ
    10. من تو سالن خانم زرگریان میکرو ابرو انجام دادم. هرچی از کیفیت کارشون بگم کم گفتم اینقدر ابرو های منا طبیعی میکرو کردن که همه فکر میکردن ابرو های خودمه

      پاسخ
    11. من ابرو های باریکی داشتم رفتم مرکز خانم زرگریان و ازشون برای ابرو هام مشاوره گرفتم واقعا نهایت وقت و توجه را برای مراجعه کنندگان صرف میکردن. ایشون به من میکروبلیدینگ ابرو پیشنهاد دادن من سپردم دست خودشون بعد از اتمام کار باورم نمی‌شد این ابرو ها طبیعی و پرپشت ابرو های من باشه. من زیبایی ابروهام مدیون خانم زرگریان هستم از همین‌جا از ایشون تشکر میکنم

      پاسخ
    12. من دوسال پیش از کرمان اومدم پیش خانم زرگریان و میکروبلیدینگ ابرو انجام دادم. اینقدر کارشون طبیعی زیبا بود که همه فکر میکردن من کاشت ابرو انجام دادم. با اینکه دوسال از میکرو ابرو من میگذره اما هنوز من برای ترمیم نرفتم چون هنوز شکل روز اولشه واقعا ارزششا داشت که بیام سالن ایشون و میکرو ابرو انجام بدم

      پاسخ
    13. میکرو ابرو خیلیییییییی خوبه من از روزی که انجام دادم هنوز دست به مداد ابرو نزدم من ابرو هام خیلی جای خالی داشت و مجبور بودم همیشه برای پرکردن جای خالی ابروم از مداد استفاده تا اینکه میکرو ابرو انجام دادم اینقدر طبیعی نقاط خالی ابروم پر شده که حس میکنم تار موی ابرو خودمه

      پاسخ
    14. اتفاقا منم میکرو ابروهاما با دستگاه انجام دادم من پوست چرب بود درسته ماندگاری کمتری داشت اما رفتم ترمیم کردم دوباره مثل روز اولش شده من که راضی بودم

      پاسخ
    15. کدوم یکی از تنکنیک های ابرو ماندگاری بیشتری داره و طبیعی تر به نظر میرسه؟

      پاسخ
    16. من شنیده بودم کار خانم زرگریان خیلی خوبه الان با دیدن نمونه کاراشون متوجه شدم یچزی فراتر از خیلی خوب هستن

      پاسخ
    17. ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت محسوب میشه و خیلی تو زیباتر نشون دادن چهره تاثیر داره. من خودم ابرو های کم پشتی داشتم با اسرار اطرافیانم میگرو ابرو انجام دادم بعد از انجام میکرو ابرو فهمیدم من اصلا ابرو نداشتم و چقدر ابرو تو زیبایی چهره موثر بوده من خبر نداشتم

      پاسخ
    18. من خیلی دوست دارم آرایش دائم انجام بدم اما پوست حساسی دارم و میترسم بعدا مشکل بشه برام. شما میتونید بدون هیچ مشکلی برای من انجام بدید؟

      پاسخ
    19. باید بیای داخل مرکزشون مهارت و ظرافت کارشون از نزدیک ببنید خانم زرگریان توی کارشون تک و بینظیره رو دست شون نیست واقعا

      پاسخ
    20. دوستا هرکسی در مورد خانم زرگریان و کیفیت کار شون سئوال داره به سایت ایشون مراجعه کنید. داخل سایت شون از صفر تا صد کارشون با مزایا و معایب و نمونه همه را گذاشتند و میتونید اطلاعات بیشتری بدست بیارید.
      https://ghazalzargarian.com/
      اینم آدر سایت خانم زرگریان

      پاسخ
    21. اگر شکی درمور انجام خدمات ابرو دارید می‌تونید با مشاوره مرکز خانم زرگریان مشورت کنید. من خودم خیلی شک داشتم برای انجام میکروبلیدینگ ابرو اما با مشاوره ایشون مشورت کردم و داخل مرکز شون میروبلیدنگ ابرو انجام دادم. شنیدن کوجا و دیدن کوجا هرچی از کیفیت کا ایشون بگم کم گفتم . یکی از بهترین انتخاب های من انتخاب مرکز خانم زرگریان بوده.

      پاسخ
    22. من پارسال تو دورهای ورکشاپ خانم زرگریان شرکت کردم. واقعا ارزششا داشت که شیراز بیام برای دوره های ایشون. الان یک سال گذشته و من با همایت های خانم زرگریان وارد بازار کار شدم و به درآمد دلخواه خودم رسیدم. فقط می‌تونم بگم ایشون ماه ترین مربی هستند که من دیدم.

      پاسخ
    23. چطور می‌تونم از زمان ثبتنام دوره خانم زرگریان مطلع بشم؟؟

      پاسخ
    24. منم رفتم یه جایی به امید اینکه ابرو هام اینجوری بشن. خوب که نشدن هیچ بدترم شدم هرکی منا می‌دید میفهمید ابرو هام بد شده. برای انجام تکنیک های ابرو حتما یه جای معتبر برید

      پاسخ
    25. فقط می‌تونم بگم خانم زرگریان از بهترین بادرک ترین مربی های دنیا هستن من خودم 6 ماه پیش تو مرکز خانم زرگریان تو دورهاشون شرکت کرده بودم و الان دورم تموم شده. اینقدر خوب آموزش می‌دن که من بلافاصله بعد از مدرکم با پشتیبانی های خانم زرگریان وارد بازار کار شدم

      پاسخ
    26. واقعا غزرل زرگریان از دستگاه برای میکروبلیدینگ ابرو استفاده نمی‌کنه. آخه چطور ممکن کارش باقلم اینقدر با کیفیت باشه؟!

      پاسخ
    27. واقها این تکنیک های ابرو اصلا ضرر برای پوست نداره

      پاسخ
    28. سلام برای افتادگی ابرو هم خوبه که انجام بدیم؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.