×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی از دستگاه‌های لازم برای مکان‌های عمومی یا حتی خانه‌هایی که کف پارکت و سرامیک دارند، اسکرابر است. این وسیله برای نظافت صنعتی یا تمیز‌کردن کف بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شست‌و‌شوی زمین در محیط‌هایی که متراژ بالا داشته و در سطح گسترده هستند، کاری دشوار به‌نظر می‌رسد؛ اما این دشواری تا زمانی است که با زمین‌شوی آشنا نشده باشید. شاید تا به حال به خود گفته باشید که چگونه امکان دارد با یک تی و مقداری آب، بتوان کف یک پاساژ چند طبقه را تمیز کرد؟

چنین کار‌هایی تنها با زمین شوی خودرویی یا کف شوی دستی امکان‌پذیر است. انتخاب یکی از این ۲ مدل بستگی به عوامل مختلفی دارد که باید آن‌ها را در نظر گرفته و سپس تصمیم بگیرید که کدامیک را خریداری کنید. با توجه به اینکه دنیای امروز رو به پیشرفت بوده و بسیاری از وسایل در حال ماشینی‌شدن هستند، فرآیند تمیز‌کردن کف هم به همین صورت انجام شده و کار افراد را هم تسریع بخشیده و هم تسهیل کرده است. اینکه بتوانید پس از شست‌و‌شو در سریع‌ترین زمان، کف را خشک کنید هم اهمیت زیادی دارد که با استفاده از این دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.

زمین شوی دستی

انواع مختلف اسکرابر برای شست و شوی کف

تجهیزات نظافت صنعتی را می‌توان در ۲ دسته اسکرابر دستی و زمین شوی خودرویی قرار داد. البته این موضوع تنها مربوط به صنعت نشده و برای دیگر مصارف هم قابل استفاده است. برای اینکه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید نیاز‎تان از این دستگاه‌ها دقیقا چیست! این کار باید با توجه به این انجام شود که هرکدام از این دستگاه‌ها چه مصرفی داشته و برای چه مکان‌هایی قابل استفاده هستند. ویژگی‌های هر دستگاه، کارایی آن‌ها را مشخص می‌کنند.

کف شوی دستی

چنانچه قصد دارید برای تمیز‌کاری کف محیطی مانند یک پاساژ، مجتمع تجاری در اندازه متوسط، سالن پذیرایی، یا حتی کف خانه از دستگاهی استفاده کنید که کار‌تان را راحت‌تر کند، بهتر است کف شوی دستی را انتخاب کنید. این دستگاه نسبت به مدل سرنشین‌دار، کوچک‌تر بوده و برای چنین مصارفی مناسب است. اغلب مدل‌های دستی، به‌صورت برقی یا شارژی هستند که برای مدل برقی باید کابل آن را به برق وصل کنید تا بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. برای مدل شارژی هم لازم است که باتری وسیله خود را شارژ کنید.

اما زمین شوی خودرویی مقابل این مدل قرار دارد. مدل دستی با برس‌های چرخانی که دارد، می‌تواند سطح مورد‌نظر‌تان را به بهترین شکل ممکن تمیز کند. مکشی که در دستگاه وجود دارد، برای این طراحی شده تا کثیفی‌های سطح را پس از شست‌و‌شو به داخل دستگاه باز‌گرداند. باز‌گردانده‌شدن آب و مواد شوینده کثیف به داخل دستگاه به‌صورتی است که این آلودگی‌ها در مخزنی جدا از مخزن آب تمیز قرار می‌گیرند. اصلی‌ترین موضوع، شکل هدایت آن است؛ برای هدایت کف‌شوی دستی باید آن را با دست هل دهید.

اسکرابر باتری دار یا کابلی

برخی افراد به هیچ مسئله‌ای توجه نمی‌کنند و تنها زمانی که به فکرشان‌زده تا کف‌شوی بخرند، یک سفارش آنلاین ثبت می‌کنند. از دیگر نکات مهم خرید این دستگاه‌ها توجه به باتری دار بودن یا کابلی بودن آن‌ها است. حتما این سؤال را می‌پرسید که چه تفاوتی باهم دارند، خلاصه هرکدام کار خودش را انجام می‌دهند. اما واقعیت این است که در موارد زیادی باهم فرق دارند.

اگر محیط شما بزرگ است و می‌خواهید از کف‌شوی کابلی بهره ببرید، باید در کل محیط پریز کافی داشته باشید تا در هر قسمت مشخص کابل به آن‌ها متصل شود. حتما توجه دارید که تعویض پریز کلی زمان را تلف خواهد کرد و سرعت کار را خواهد گرفت. متصدی دستگاه نیز در انجام این اعمال بیشتر احساس خستگی می‌کند.

اشکرابر دستی

اسکرابر خودرویی

زمین شوی خودرویی در ابعاد مختلف برای مصارف متنوع تولید شده و برای بسیاری از مکان‎ها به‌کار می‌رود. با استفاده از این نوع اسکرابر سرنشین دار می‌توانید سرعت خود را برای تمیز‌کردن کف کارخانجات یا بسیاری از محیط‌های دیگر افزایش دهید. البته تنها سرعت نیست که خودنمایی می‌کند؛ در مقایسه با روش‌های دیگر، با استفاده از چنین دستگاه‌هایی می‌توانید کف محیط مورد‌نظر خود را برق انداخته و آن قسمت را از لحاظ پاکیزگی در سطح بسیار بالایی قرار دهید.

افزایش سرعت تنها به‌دلیل خودرویی‌بودن آن نیست؛ از آنجایی‌که اندازه این تجهیزات در مقایسه با مدل دستی بزرگ‌تر است، فرچه شست‌و‌شوی چرخشی آن هم ابعاد بزرگ‌تری داشته و در یک دور چرخش، مساحت زیادی را تمیز می‌کند. نوع هدایت آن به‌گونه‌ای است که اپراتور‌ها می‌توانند روی صندلی نشسته و مانند خودرو، آن را به‌حرکت در آورند.

زمین شوی خودرویی سرنشین‌دار در ۳ اندازه کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می‌شود. افراد باید با توجه به مکانی که قصد تمیز‌کردن کف آن را دارند، یکی از این انواع را خریداری کنند. مخازنی که برای آن‌ها طراحی می‌شوند، بنا‌بر اندازه‌شان بوده که هر یک مقدار آب کم یا زیاد را در خود جای می‌دهند.

اسکرابر خودرویی

اسکرابر، بهترین نوع دستگاه تمیزکننده

جارو کردن و تمیز کردن کف در فضاهای بزرگتر مانند راهروهای مدرسه، مراکز خرید و انبارهای تجاری می‌تواند در هنگام استفاده از ابزارهای سنتی بسیار خسته کننده و بی اثر باشد. اسکرابر یا زمین شوی برقی یک دستگاه است که فرآیندهای سنتی تمیز کردن را انجام می‌دهد. این ماشین‌ها برای تمیز کردن فضاهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر ساخته شده‌اند و برای نظافت مکان‌های تجاری بسیار ایده‌آل هستند. مزایای این دستگاه به شرح زیر است:

  • زمان خشک شدن سریع‌تر: روش‌های سنتی برای تمیز کردن کامل، شستشو و صیقل دادن اغلب به زمان قابل توجهی برای خشک شدن نیاز دارند. این امر خطر بالقوه آسیب به مشتریان یا کارکنان را از طریق سر خوردن و افتادن افزایش می‌دهد. دستگاه اسکرابر یا براق کننده صنعتی به میزان قابل توجهی از آب کمتری استفاده می‌کند که نه‌تنها زمان خشک شدن را کاهش می‌دهد، بلکه مقرون به‌صرفه‌تر است.
  • فرآیند تمیز کردن آسان‌تر: یک پاک کننده صنعتی نه تنها تقریباً به طور همزمان یک کف را جارو و تمیز می‌کند و صیقل می‌دهد، بلکه با فشار دادن روی یک دکمه همه کارها را به راحتی انجام می‌دهد. کارکردن با اسکرابر صنعتی آسان است و میزان تلاش اپراتور برای تمیز کردن کامل منطقه را کاهش می‌دهد.
  • راندمان کاری بیشتر: نیروی انسانی در سایر زمینه‌های بهداشتی و نگهداری از وسایل مفید است. اما برای تمیز کردن کف مراکز تجاری، به یک پاک‌کننده صنعتی نیاز دارید؛ زیرا این وسیله می‌تواند روش‌های تمیز کردن کارآمدتری را نسبت به یک کاربر با جارو و سطل خود ارائه دهد. این تجهیزات برقی به طرز ماهرانه‌ای چربی و کثیفی را که پاک کردن آن به روش‌های سنتی دشوار به نظر می‌رسد، از بین می‌برد
  • تعمیر و نگهداری با هزینه پایین: یک پاک کننده صنعتی از بسیاری جهات مقرون به‌صرفه است. اول اینکه از نظر زمانی بسیار کارآمد به نظر می‌رسد. این مسئله به کاربر اجازه می‌دهد در مدت زمان کمتری منطقه بیشتری را پوشش دهد، که باعث صرفه جویی در هزینه استخدام نیروی اضافی برای حفظ فضا می‌شود. دو اینکه زمین شوی صنعتی برای استفاده تجاری طولانی‌مدت بادوام است.

زمین شوی دستی و خودرویی

اتحاد صنعت صدرا؛ فروشنده انواع زمین شوی باکیفیت با قیمت مناسب

با توجه به اینکه قصد دارید زمین خانه‌تان را بشویید یا کف کارخانه‌تان را، باید متوجه شده باشید که کدام مدل مناسب شما است. با در نظر گرفتن این قضیه و پس از تصمیم‌گیری‌های اولیه، می‌توانید نوع مورد‌نظر از زمین شوی خودرویی یا دستی را از اتحاد صنعت صدرا خریداری کنید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.