پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت برش بتن با کاتر، سیم و کرگیری چقدر است؟
    11 دی 1401 - 19:15
    شناسه : 214305
    0

    یکی از فرایندهای پیچیده در امور ساختمانی و ساخت و ساز، برش بتن مسلح است. این کار دارای پیچیدگی‌های بسیاری بوده و باید توسط افراد و نیروی کار حرفه‌ای انجام گیرد. از این رو در این عملیات از تجهیزات و ماشین آلات مختلف و مدرن استفاده می‌شود.

    پ
    پ

    قیمت برش بتن با کاتر، سیم و کرگیری

    یکی از فرایندهای پیچیده در امور ساختمانی و ساخت و ساز، برش بتن مسلح است. این کار دارای پیچیدگی‌های بسیاری بوده و باید توسط افراد و نیروی کار حرفه‌ای انجام گیرد. از این رو در این عملیات از تجهیزات و ماشین آلات مختلف و مدرن استفاده می‌شود.

    اما مسئله‌ای که در این موارد مورد توجه کارفرمایان قرار می‌گیرد، کیفیت برش سطوح بتنی و قیمت انجام این عملیات است. این در حالی است که اگر انجام این عملیات به دست افراد و شرکت‌های حرفه‌ای فعال در این زمینه سپرده شود، کیفیت کار به صورت تضمینی خواهد بود؛ اما در مورد قیمت انجام پروژه می‌توان چنین اظهار داشت که قیمت کار به دلیل تأثیرگذاری عوامل مختلف در این امر، به صورت ثابت نبوده و نمی‌توان نظری قطعی در مورد آن اعلام نمود.

    عوامل مهم در قیمت گذاری برش بتن

    همانگونه که در بخش قبل نیز به این موضوع اشاره شد، در عملیات برش بتن از روش‌های مختلفی مانند برش بتن با سیم، کاتر و … استفاده می‌شود. بر همین اساس نیز در هر کدام از این روش‌ها، از تجهیزات متفاوتی استفاده خواهد شد و سرعت کار با هم فرق می‌کند.

    همین عوامل باعث می‌شود تا قیمت برش بتن با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین گردد. از جمله این عوامل می‌توان موارد زیر را نام برد:

    روش به کار رفته برای برش بتن

    برش بتن با سیم، کاتر و یا کرگیری بتن از روش‌هایی است که معمولاً برای تخریب سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل این که در هر کدام از این روش‌ها، تجهیزاتی متمایز مورد استفاده قرار گرفته و سرعت کار هر کدام با هم فرق خواهد داشت می‌توان گفت، قیمت آنها نیز با هم فرق می‌کند.

    به این صورت که در صورت نیاز به برش بتن به صورت ساده، معمولاً از سیم و یا کاتر استفاده می‌شود؛ اما اگر نیاز به ایجاد استوانه و یا سوراخکاری سطح بتنی باشد باید از روش کرگیری بتن استفاده نمود. از این رو می‌توان چنین دریافت که نوع دستگاه به کار رفته برای تخریب و یا سوراخ کاری بتن می‌تواند در تعیین قیمت نهایی این عملیات، تأثیرگذار باشد.

    قیمت گذاری برش بتن

    هزینه نیروی انسانی

    با توجه به این که زمان لازم برای برش بتن چقدر باشد و یا تعداد برش‌ها به چه تعداد باشد نیاز است تا از نیروی انسانی با تعداد مشخصی استفاده شود. همین موضوع در تعیین قیمت انجام عملیات برش تأثیر گذاشته و ممکن است باعث کاهش یا افزایش این هزینه‌ها شود.

    سرعت کار

    در انجام عملیات ساختمان سازی و یا تخریب سازه‌ها، نیاز است تا سازه‌های بتنی در مدت زمان معلومی برش داده شده و یا تخریب شوند. همین امر سبب می‌گردد تا شرکت‌های تخریب با سرعت و تعداد نیروی کار متناسب با این مدت زمان، وارد کار شده و این فرایند را انجام دهند.

    بنابراین در محاسبه قیمت برش بتن باید به این موضوعات دقت کرده و هزینه پایانی کار را با توجه به این مسئله تعیین نمود.

    کیفیت کار

    در گذشته با استفاده از چکش‌های دستی و … سطوح بتنی برش داده شده و یا تخریب می‌شدند. این مسئله باعث می‌شد تا برش با کیفیت مناسبی انجام نشده و همچنین گرد و غبار ناشی از این عملیات، محیط اطراف را کثیف کند.

    این در حالی است که امروزه از تجهیزات تخصصی برای برش بتن و یا تخریب اصولی این سطوح استفاده می‌شود. به این صورت که برش بتن با کاتر، سیم و تجهیزات کرگیری انجام می‌شود؛ بنابراین کیفیت کار و تمیزی و صاف بودن سطوح برش خورده به صورت تضمینی می‌باشد.

    خدمات شرکت پیمانکاری

    امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه ارائه خدمات ساخت و ساز و تخریب سطوح بتنی به ارائه خدمات مشغول هستند. هر کدام از این شرکت‌ها بنا به سیاست‌هایی که دارند خدمات مختلفی به مشتریان عرضه می‌کنند. در میان آنها، برخی از شرکت‌ها به صورت حرفه‌ای به این کار مشغول هستند و خدماتی با سطح کیفی بالا به مشتریان عرضه می‌کنند. این امر نیز باعث می‌شود تا هزینه انجام عملیات در این شرکت‌ها کمی بالاتر از مراکز دیگر باشد.

    اما اگر به نتیجه نهایی کار دقت شود این موضوع برای مشتریان مسلم خواهد شد که دریافت خدمات از این شرکت‌ها، صرفه اقتصادی برای آنها خواهد داشت، زیرا استفاده از تجهیزات پیشرفته، نیروی کار متخصص، تحویل پروژه در موعد مقرر و انجام عملیات به صورت استاندارد و با درجه کیفی بالا، بر مطلوب بودن نتیجه نهایی پروژه ساخت و ساز، تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

    کلام آخر

    یکی از شرکت‌های فعال در زمینه برش بتن مسلح و دیگر خدمات تخریب و ساخت و ساز، شرکت تهران تخریب است. این مرکز دارای سابقه‌ای درخشان در این حوزه بوده و از کادری متخصص در این زمینه برخوردار است. با مراجعه به این مرکز می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان این حوزه بهره‌مند شده و از خدماتی چون برش بتن با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی کار ماهر برخوردار شوید. این امر باعث می‌شود تا عملیات تخریب و برش در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالا پایان پذیرد.09120929441

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.